Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuje kupic BMW e36 320 i z takim bylem u mechanika w celu sprawdzenia czy wszystko jest w porządku.

 

Chciałbym się dowiedzieć czy przy uruchomionym silniku jak odkreci sie korek wlewu oleju to obroty spadaja i silnik zaczyna sie jakby dusic?? moj mechanik powiedzial ze w innych tak sie nie dzieje. Co to moze byc?

 

Czy obie przednie lampy sa zamocowane idealnie rowno z kierunkami, czy prawa lampa jest jakby lekko wcisnieta do srodka od zewnetrznej strony samochodu?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Obydwie lampy powinny leżeć równo, szczeliny też powinny byc równe, jesli jest cos krzywo lub nie tak to auto miało dzwona, a jak odkręcisz korek oleju to obroty zafalują.
Opublikowano
jezeli chodzi o obroty silnika to to jest normalne, a co do tej lampy to nie wiem ale to chyba nie jest normalne
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

Witam.

 

Kiedyś gadałem z mechanikiem i podobno silniki BMW są bardzo wrażliwe na wszelkie nieszczelności, więc na pewno odkręcenie korka spowoduje falowanie obrotów. U mnie obroty wariują również wtedy, gdy wyjmę bagnet do sprawdzenia poziomu oleju (nie zawsze pływanie obrotów to wina silniczka krokowego). A lampy powinny być tak samo po obu stronach... Przynajmniej tak jest u mnie :D .

Opublikowano

Czyli z silniczkiem dobrze :)

 

Martwi mnie jedynie ta lampa, niby tylko jakies 2mm ale zawsze cos.

A taki ladny egzemplaz sie trafil, no ale nie mozna miec idealu :)

Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam.

 

Mam nadzieje ze niedlugo dolacze do szczesliwych posiadaczy BMW

Opublikowano
Z korkiem od oleju to normalne, nawet bardzo dobrze czyli ma dobre ciśnienie,a co do lampy to stary bez przesady 2mm to nie 2cm, nawet ktoś mógł wyciągnąć ją w celu wymiany choćby żarówki i mógł źle przykręcić.
Opublikowano

Jesli chodzi o moj silnik to jest podobnie jak odkrece korek wlewu oleju to zakuleje leciutko moze z dwa razy i wraca do normalnych obrotow.

Natomiast jak ponownie przykrece korek zakuleje znow i wraca do normalnych obrotow .

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Czyli z silniczkiem dobrze :)

 

Martwi mnie jedynie ta lampa, niby tylko jakies 2mm ale zawsze cos.

A taki ladny egzemplaz sie trafil, no ale nie mozna miec idealu :)

Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam.

 

Mam nadzieje ze niedlugo dolacze do szczesliwych posiadaczy BMW

 

2mm to jeszcze nie tragedia a jesli da sie to zobaczyc to masz powod aby negocjowac cene, ja bym jeszcze przelecial przod miernikiem do lakieru i sprawa dzwona bedzie jasna (no przynajmniej w 95 %) :lol:

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano
Gdzie na forum czytalem (poszukaj) ze mozna to np dostac w Makro czy Castoramie, czy podobnym markecie - moze nie profesjonalny ale takim tez sprawdzisz, mierzylem swoj miernikiem niemieckim takim profesjonalnym kiedys znajomy mi pokazywal ale on w Germanii kosztowal kolo 800 Euro...

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano
Hmm... skad wziac taki miernik?? Znajde taki u lepszego lakiernika??

 

Kupisz go w dobrych sklepach motoryzacyjnych...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.