Skocz do zawartości

Zawieszenie przod puk-puk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Na forum przeczytalem pewnie wszytko puk-puk w przednim zawieszeniu.Jezdze becia e36 tds,moj problem skalada sie ze gdy hamuje slysze stuk -puk nawet przy dellikatnym hamowaniu jakby w zawiszeniu był wyrqazisty luz.Na szarpakach nic nie wyszlo,wiec zaczolem wymieniac to co na forum wyczytalem wiec pierwsze poszly sworznie zewnetrzne i centralne niestety dalej puka,stabilizatory wymienione plu gumy drazka dalej puka.Wymienilem tuleje wahacza i nic dalej puka(na pierscieniach sa znaczniki a na tulejach strzalki tak je obsadzilem chyba ze sa zle wsadzone tuleje jak ktos zna temat montowania tulej niech da znac)Poduszki silnika rowniez nowe,przekladnia w porzadku zadnych luzow zostaly jeszcze amortyzatory i poduszki amortyzatorow poduszki ida w piatek do wymiany.juz nawet nie ma za co sie czepic a stuki dalej slychac.mozeliwe ze te tuleje zle zalozylem w pierscieniach.Prosze o jakies wskazowki bo juz brak mi cierpliwosci jak slysze co trzeba wymienic .

pozdrawiam

Opublikowano
Widze ze bardzo duzo odpowiedzi.Dzisiaj koledzy jade wymieniac poduszki amortyzatorow mam nadzieje ze to bedzie to!!!!!!

 

Dziwie sie jednemu ze mimo iz nie wyszly luzy w zawieszeniu wymieniasz wszystko jak leci bez dokladniejszego sprawdzenia.

A napewno taniej jest robic przy aucie z glowa niz tak jak Ty na pale wydawac kase.

A nie zagladales czy zabezpieczenie klocka hamulcowego jest na miejscu i gdy naciskasz na hamulec klocek uderza o zacisk hamulca? Kiedys tak mialem wiec moze warto zobaczyc czy klocek nie lata sobie zbyt luzno. Chociaz jego byloby slychac w czasie jazdy po diurach jak sobie radosnie podskakuje w uchwycie.

Opublikowano
krzys139 nie wymieniam wszytkiego na pale tylko te podzespoly ktore mogly byc uszkodzone i powodaowaly by ten przykry stuk - puk .Nie jedna godzine spedzilem w kanale z lomem i na szarpakach ale czasami nawet szarpaki nic nie wykarza.Wiec nawet te podzespoly ktore wymienilem to juz mam z glowy bo nie byly pierwszej nowosci.Dzisiaj dzialam z poduszkami amortyzatorow zobaczymy jak tam cale amorki (na tescie maja po 88% prawie jak nowe)wygladaja i oczywiscie zajrze jeszcze do tuleji bo kazdy jak wsiadzie to wlasnie stwierdza ze to tuleje jeden puk przy hamowaniu a drugi jak sie spusci noge z hamulca wyczuwalne wlasnie miedzy nogami.NIe zycze nawet najgorszemu wrogowi takich przygod jak ja mam z tym zawieszeniem.
Opublikowano

Kolego, a nie lepiej podjechać do serwisu BMW i poprosić o opis przedniego zawieszenia????tak dokładnie u nich nazywa się ta usługa....kosztuje 94PLN....nie mało wiem, ale na koniec dostaniesz wydruk z wyceną i wszystkimi podzespołami do wymiany. Dodatkowo wymyją i wyczyszczą w środku fure....nie mówie, że ASO jest nieomylne, ale skoro już tyle czasu się z tym bujasz to może warto się szarpnąć.....

 

 

pozdr!

Opublikowano

Dziekuje koledzy wszytkim za podpowiedzi wreszcie po dlugiej drodze wyszlo najaw, co jest przyczyna stuk-puk.W nocy walczylismy z poduszkami amortyzatorow jedna byla zatarta a druga miala luz.Po wymianie niestety dalej bylo stuk-puk.Wiec wzielismy sie za wymiane tulej wachacza jak pisal kolega wyzej ze mogl je mechanik przy zakladaniu naruszyc i to bylo to po wymiannie kolejnego kpl tulej wszytko uumilkło i wreszcie mozna sie cieszyc jazda.Jeszcze mnie tylko czeka wizyta u tego mechanika co mi je wymienial wczesniej. :evil:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.