Skocz do zawartości

Kayaba AGX do E39 gdzie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Orientujecie sie gdzie można kupić amortyzatory Kayaba AGX do BMW E39? W IC nie ma, tylko Sachsy. W necie też jakos nie mogę ich znaleźć...
Opublikowano
Każdy sklep handlujacy KYB powinnien Ci je zamówić. Wystepują normalnie w katalogu. Ja kiedyś nimi handlowałem, nawet sam miałem w Imprezie WRX, Astrze GSI. Zachowują się świetnie, ale z trwałością słabo. Osobiście kupiłbym teraz KONI.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Sprzedawca z pewnego sklepu internetowego zajmującego się częściami do BMW zaznaczył, że Kayaba nie produkuje serii AGX do E39 co mnie trochę zmartwiło, bo byłem na nie zdecydowany.

 

M330d - myślałem o Koni Sport, jednak dominuje opinia, że są bardzo twarde nawet w ustawieniu max komfortowym. Kayabę można podobno ustawić nieco bardziej komfortowo.

 

lukas23 - Sachs Advantage czy SuperTouring są ok, ale do standardowych sprężyn, a ja szukam czegoś do zestawu Weitec 50/20 i jednocześnie niebetonowego typu Sachs Unlimited czy Bilstein B8.

Opublikowano
Seryjne za twarde :shock: wręcz odwrotnie. Ja zakupiłem po numerach do mojego autka seryjne Sachsy i są miękkie takie jakie były przedtem, niby odpowiednik to bilstein B4 i te są nieco twardsze niz te Sachsy. Podaj numer VIn do autka to ci w ASO albo gdzie indziej podadza jakie ida do Twojego autka seryjne i takie zakładaj chyba ze nie pasuje to Twój wybór :)
Opublikowano

Pavo E39 - przede wszystkim zamierzam obniżyć autko zestawem Weiteca 50/20, a do tego Sachsy sie nie nadają oprócz serii Unlimited, ale nie znam osoby, która byłaby w stanie się o nich wypowiedzieć, to raz, a dwa że one nie maja regulacji siły tłumienia przez co są z założenia betonowe tak jak Bilstein B8.

 

M330d - jeśli nie znajdę Kayaby AGX będę musiał się na nie zdecydować... W sumie innej alternatywy nie znam.

Opublikowano

aaaa jak tak to przepraszam :)

Ja osobiście bym auta nie obniżał - zrobie to dopiero po cudzie Tuska jak bedziemy mieli drogi jak w Niemczech :p :dance:

 

Mam w swoim Touringu serie wlasnie na Sachsach i swietnie mi sie jezdzi - kumple równiez jezdza na Sachsach i tez chwala. Dlatego też te ci polecałem. Natomiast jeżeli chodzi o obnizenia auta to nie mam zdania.

Opublikowano
Początkowo chciałem obniżyć zestawem Eibacha 30/20mm, ale to takie nijakie obniżenie, tzn. niewtajemniczony może go nawet nie zauważyć, bo E39 fabrycznie stoi bardzo wysoko oraz (jak to w Beemkach) wizualnie tył nieco niżej niż przód, co mi się bardzo nie podoba. Stwierdziłem, że jeśli już mam utracić na komforcie (obniżenie musi być), mam wydać sporo kasy (amorki i tak muszę wszystkie zmienić z przyczyn technicznych) to lepiej obniżyć ją z przodu o te dodatkowo 2 cm i wziąc amorki, na których będzie można bezpiecznie jeździc bez utraty całego komfortu.
Opublikowano
Rozumiem Cię. Kazde auto miałem obniżone. Ale 330d mam fabrycznie -20, teraz dołożyłem dokładkę alpiny i jak bym zszedł dodatkowe 30.... :norty: Zgarniałbym wszystko po drodze :)

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Początkowo chciałem obniżyć zestawem Eibacha 30/20mm, ale to takie nijakie obniżenie, tzn. niewtajemniczony może go nawet nie zauważyć, bo E39 fabrycznie stoi bardzo wysoko oraz (jak to w Beemkach) wizualnie tył nieco niżej niż przód, co mi się bardzo nie podoba. Stwierdziłem, że jeśli już mam utracić na komforcie (obniżenie musi być), mam wydać sporo kasy (amorki i tak muszę wszystkie zmienić z przyczyn technicznych) to lepiej obniżyć ją z przodu o te dodatkowo 2 cm i wziąc amorki, na których będzie można bezpiecznie jeździc bez utraty całego komfortu.

 

trochę się nie zgodzę,

mam Eibach -30 -20

schodzi na -40 -20

i widać od razu

najbardziej mi się podoba jak patrze przodem a auto patrzy jak spod byka,

moze to smiesznie opisuje ale w stosunku do standardu przepaść, na standardzie to jak octavia

i moim zdaniem to ostateczny kompromis na rzecz komfortu,

Opublikowano
Widziałem Twoje autko lucadore, wygląda świetnie, jednak dla mnie przód nieco za mało jest obniżony, moze to śmiesznie, ale ten 1 cm właśnie mi brakuje do ideału. Ponadto obniżenie rzędu -40mm nie jest zbyt szczęśliwym rozwiązaniem dla żywotnosci amortyzatora oraz bezpieczeństwa jazdy. Wiem, że ludzie takie coś zakładajś i nie narzekają, ale to nie dla mnie zdecydowanie.
Opublikowano

co do bezpieczeństwa,

wierz mi ze jest róznica na +

co do żywotności, napewno mniejsza,

a na ile mniejsza powiem za 20 tyś km,

puki co zrobiłem jakies 8 tyś na tym zawiasie i nie widzę róznicy,

 

myśle ze wsadzenie twardych amorów to będzie już hard core na naszych drogach,

jak Kris swoje dłubniesz to daj cynk i pochwal się,

sam jestem ciekawy,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.