Skocz do zawartości

Pytania przed kupnem Z4


Gość roland

Rekomendowane odpowiedzi

Moja jest 2007 i ma 29 przebiegu wiec za 60 nie oddam.

Na mobile 3.0 zaczynaja sie od 12k euro wiec 60 to na styk z duza akcyza. za 10 letnie auto przed liftem - szare plastiki i pomaranczowe kierunki :x

Jak chcesz taniej to mam za 50 2.0i z 2006, ktora jest w moich rekach od nowosci.

Oba sprzety sa po lifcie, ktory w e85 znaczaca rozni sie od pre-lci.

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba sprzęty trafiły do galerii. :cool2:

Poniewaz E89 zostaje jedna z E85 musi iść do sprzedaży. :(

Może macie kogoś znajomego kto szuka czerwonej lub czarnuli :norty:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i 2.0i sprzedane - 7 lat w rodzinie :oops:

Jakby ktos chcial kupic kola od Z4M z nowymi oponami 225/40/18 i 255/35/18 to mam do sprzedania. :norty:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego z zetii dzisiaj moge ci podziekowac ze nie sprzedales mi auta bo dzisiaj kupilem w niemczech duza lepsze Z4 :)pozd.

To czy lepsze to sie okaze :mrgreen:

Ale mozesz miec racje, bo w Niemczech wszystko lepsze - drogi bo rowne, dziadki bo malo jezdza, kobiety bo nie rozbijaja, i serwisy bo zawsze na czas i sprawnie.

Ja jestem zadowolony ze 3.0si zostalo w rodzinie a 2.0 trafilo w dobre rece do wiernego fana BMW :cool2:

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pochwalil bym sie fotkami ale jeszcze nie wiem jak i gdzie je wstawiac ale to jest kwestia czasu :) ale autko jest naprawde TOP z Berlina wczoraj przyjechalem ja do domu :) 2007 rok 3.0is.kolor serbrno szary.Mpakiet kompletny orginalny.brazowe skory na konkretnym gwincie i na konkretnej feldze 19" bbs.Cena byla 19500e po trzy dniowej negocjacji kupilem za 17000e :D to nic ze wyjdzie mi za nia 80 kola ale mam udokumentowane wszystko ze auto mam 100% orginal!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje :cool2:

Nie wiedzialem, ze do E85 byl M-pakiet :norty:

Wiem, ze Z4M mialo inne zderzaki, ale Si takiej opcji nie mialo (poza felgami 135, nizszym zawiasem, kierownica i fotelami na ktore tez choruje)

http://www.treffseiten.de/bmw/info/preise_Z4_06_03.pdf

17kE przy 4.2 i akcyzie 18.3% to 85 kola :8)

Wrzucaj fotki i napisz jaki przebieg

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztuka piękna, jednak Zetti ma rację - do z4 nie było czegoś takiego jak M-pakiet

Patrząc pobieżnie na zdjęcia widać u CIebie

- pakiet/wersję wyposażenia Sport - fotele M-sport, obniżone o 15mm zawieszenie, felgi 18" (tych akurat na zdjęciach nie widać)

- kierownica ///M

- dziwna konfiguracją listwy centralnej w skórze a konsolą piano black - listwa centralna to pewnie opcja przy tej konkretnej tapicerce (chyba dark bronze)

- wydaje mi się, ale nie widzę dokładnie, że chyba masz pakiet exztended leather (skóra na całych boczkach, słupkach, daszkach itd itp)

- i na sam koniec wisienka na torcie - tylnmy dyfuzor BMW aero (v2) na usa zwany bmw performance - biały kruk za który sam bym się dał pokroić!

 

Reasumując - pozazdrościć, bo maszyna rewelacyjna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

W E85 - czyli przed liftem - można zwrócić uwagę na:

 

1) sprężyny - lubiły pękać po dość małych przebiegach

2) DISA - plastikowy pin, lubiło to wpaść do środka... (po liftcie zamieniono na metal)

3) silnik dachu, zapchane kanaliki (poprawki po lifcie niewiele zmieniły)

 

Gdybyś oglądał samochód po lifcie (E86)

1) upewnij się, że odpalasz całkiem zimny silnik i został rozgrzany przed Twoim przyjazdem. Klekot HVA, który zwykle wychodził przy mało jeżdżonych egzemplarzach, z reguły słychać z początku tylko na zimnym.

2) wszystkie przeciwmgłowe po lifcie miały tendencje do rdzewienia i parowania (wywaliłem i wstawiłem DRL)

3) gdybyś kupował coupe, sprawdź tylną klapę od środka - niektóre egzemplarze lubiły łapać wiewióra.

 

Elektryczne wspomaganie powinno chodzić lekko, nawet w trybie sport nie stawia jakiegoś wielkiego oporu. Jeśli trzeba się z nim siłować, oznacza to dość drogą konieczność naprawy.

 

Nie powinieneś natomiast przejmować się tym, że na luzie czasem słychać trochę sprzęgło/koło zamachowe - ten typ tak ma, jak zresztą 350z. Klekot sprężyn sprzęgła przy gaszeniu na luzie - częste i raczej normalne. Lekki hałas z rejonu dyfra przy nielinearnym przespieszaniu - normalne, był biuletyn, pomaga zmiana płynu.

 

Ciężko jest znaleźć dobrą zetkę czy w ogóle samochód sportowy - trochę jak z szukaniem dziewicy w klubie. Swój znalazłem po dwóch latach oglądania 350z i z4, odkupiony z polskiego leasingu. Niemniej koledzy bardziej obeznani ze sprowadzaniem złowili niezłe perełki - jak np. kolega Martin na forum (kiedyś znajdzie swoją zetkę bez dyfuzora i BBS, a podobne części jakimś cudem nagle pojawią się u mnie). :twisted: :whistle:

20141104_063438-1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za podpowiedz te sztuke ktora mam upatrzona to jest e85 3,0i silnik n52 amerykanska wersja niby 218 hp ale nie do konca jestem pewien bo nie mam wiekszych info na temat n52.Zawsze siedzialem w tych starszych motorach m20, m50, m52 i nimi sie interesowalem.Jesli jest tu ktos kto moze rozkodowac vin to byloby milo 4usbu33556lw67573 Pozdrawiam

 

P.S. co to jest to DISA bo nie slyszalem o tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DISA wygląda tak:

http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=30&p=445160

 

Tyle że problem nie dotyczył N52, o którym piszesz.

 

Właśnie - co do silnika, to chyba pomyłka odnośnie modelu. :think:

 

Skoro to już N52, to kupujesz E86 (2006+). Zwłaszcza w USA często spotyka się N52 w wersji 3.0i, słabszy odpowiednik 3.0si.

 

3.0si - 265 PS (260 HP), 3.0i - jakieś 214-218 koni.

 

Tak czy inaczej, w N52 nie było już problemu z DISA, jedynie z HVA. Jest to sporo lżejszy silnik od M54 sprzed liftu.

 

Moim zdaniem bardziej opłaca się 3.0si - więcej kopa przy tej samej motorowni, koszta utrzymania te same.

 

 

VIN możesz rozkodować sobie sam.

 

Wejdź na http://www.bmw.com/com/en/owners/accessories/electronic-parts-catalogue/electronic-parts-catalogue.html (link po prawej stronie),

 

User name: eu111111

Password: bmwetk1

 

Wpisz swój VIN i w zakładce na górze będziesz mógł zobaczyć wyposażenie fabryczne.

 

Możesz też użyć strony realoem.

 

Mam negatywne doświadczenia z samochodami z USA. W czasach Katriny i taniego dolara sam sprowadzałem jeden pojazd z Miami, tyle że malowałem go w Polsce.

 

W większości importy z USDM to niestety łatane drutami wałki z bajkową historią. Oglądałem mnóstwo 350z i Mustangów, i żaden z tych plastusiów nie nadawał się do jazdy.

 

W przypadku samochodów z USA i Kanady możesz sprawdzać ich historię w Carfax/Autocheck i aukcjach rozbitków. Dość dobrym narzędziem, integrującym te wyszukiwania, jest http://www.bezwypadkowy.net/sprawdz-vin Wykupienie subskrypcji jest dość tanie, a owoce wyszukiwań mogą przerażać - wywalone jaśki, urwane pół samochodu. Po dwóch latach poddałem się, choć nie przeczę, że cuda tez się zdarzają.

 

Oczywiście są też importy z czystym raportem, tyle że walone w Niemczech lub już tu u nas. :cry:

 

Handlarzy ściągających rozbitki z Niemiec też sobie daruj, lepiej jechać samemu.

 

Ostrzegam lojalnie, po prostu nie życzę nikomu dwóch lat frustracji, tak jak to było w przypadku moich poszukiwań.

 

Jeśli upierasz się na sprowadzanie z USA, to polecam gościa na forum http://www.mustangklub.pl/ (nick: Koral). Jest to jeden z nielicznych, którzy sprowadzają dość nowe pojazdy bez przejść nadających się do kasacji.

Edytowane przez corsaire77
20141104_063438-1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do sprzedania BMW z4 2004 e85 3.0i 231km manula 6b Sprowadzona z Niemiec wersja europejska!!! Stan Idealny w bardzo dobrym wyposażeniu: Nawigacja z mapami europy, Xenon, Skóra Fotele M podgrzewane, Tempomat, Nagłośnienie prof z 2 subwooferami, Druga kieszeń na DVD, Klimatronik, Dach i reszta wszytko elektryczne, Felgi Rial daytona Race 19'' z nowymi oponami Kumho, Zawieszenie FK Koni Gwintowane .... kontakt gg 625815
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.