Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z niczego się nie ciesze :D. Tak łaże sobie po necie (wszędzie nawet po ruskich stronach) i szukam jak to jest z tym C4 2.8 i w większości przypadków jest jakas niezgodność a mianowicie nawet w danych testowych przyspieszenie wersji quattro jest identyczne jak wersji FWD czyli 9.1s, a przeciez na zdrowy rozum wiadomo że quattro wysysa troche mocy. Zadałem pytanie na forum Audi mam nadzieje że ktoś odpowie mi obiektywnie na moje pytanie

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wysysa troche mocy ale i pomaga na starcie -mozna przechodzic w nadprzestrzen od razu po puszczeniu sprzegła:D dlatego czasem quattro ma lepsze 0-100 km/h niz FWD - jak na przykład B3 90 quattro 20V - miało fabrycznie 8.4 do setki a FWD 8.6 :D
Opublikowano
wysysa troche mocy ale i pomaga na starcie -mozna przechodzic w nadprzestrzen od razu po puszczeniu sprzegła:D dlatego czasem quattro ma lepsze 0-100 km/h niz FWD - jak na przykład B3 90 quattro 20V - miało fabrycznie 8.4 do setki a FWD 8.6 :D

 

tak zgadza się, ale akurat setka jest już na tyle ciężka że na suchym asfalcie nie ma problemu z trakcją. Zobaczymy co mi odpiszą znawcy tematu, ale jeśli faktycznie potwierdzi się że Audi 100 2.8 ma ponad 9s to moja setka była jakaś inna

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.