Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnimi czasy nasilił sie objaw ciężkiego rozruchu:

 

Podczas pierwszego startu rano lub po dłuższym postoju, cięzko kręci rozrusznik jak by akumuluator był słaby, zapalają się wtedy 3 kontrolki (żółte) ASC, ASR i chyba okładziny. Jesli odczekam pare sekund w pozycji zapłony i dopiero po chwili uruchomię rozrusznik kontrolki się nie zaswieca na moment rozruchu, ale objaw "słabego" akumulatora nadal wystepuje. Jednak po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko jest w porzadku.

Akumulator jest jeszcze fabryczny, ma 4 lata, kontrolka zielona.

Z czego problem wynika ? Świece żarowe do wymiany ? Koniec rozrusznika (tulejka ? ) , czy koniec akumulatora ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jesli zapala za drugim razem bez problemu to wydaje mi sie ze swiece do wymiany.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Ewidentnie brakuje prądu przy rozruchu. Akumulator można sprawdzić pod obciążeniem (mają takie urządzenia sprzedawcy), ale jeśli masz zielone światełko to powód musi być inny. Świeca żarowa jeśli jest uszkodzona to chyba prądu nie pobiera.

 

Pozostaje rozrusznik lub problemy z masą.

Opublikowano

mialem ten sam objaw,

u mnie okazało się że rozrusznik się wychlastał,

jak tylko aku było troche słabsze miał duży problem z odpalaniem,

u mnie w zasadzie nie odpalał, ledwo krecił, a aku miałem nowe,

rozrusznik wymiana tulejki 80 zł i jak nowy,

przy okazji skontrolowałem świece, 1 do wymiany, wymieniłem 4, auto paliło jak nowe! :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ok, zrobone.

 

Najpierw zmeniłem akumulator. Kupiłem Mola M3 100 Ah, chyba najlepszy na rynku jaki moze być. Dostałem rabat, zapłaciłem prawie 600 PLN. Po zmianie okazało się że nic lepiej nie kreci, jednak stary akumulator , mimo że trzymał perfekcyjnie parametry, był z 2001 roku, postanowiłem zostawić ten nowy. Wiedziałem ze to nie aku. Nastepnie sprwdziłem czy problemem nie jest przewód masowy, czy plusowy. Również nie pomogło. Nastepny był rozrusznik. Dzisiaj odebrałem od kolegi (brak czasu na własnoreczną robote) . Koszt 270 PLN całosć. Kręci niesamowicie. Pozniej wstawię filmk.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.