Skocz do zawartości

Przesiadka z e36. 320 vs 523 lub 528 - odczucia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli wniosek ze 523 jest lepsze od 2.8 bo osiągi praktycznie te same a duzo mniej pali...no no,człowiek uczy się całe życie...Szczerze to już teraz za darmo bym nie chciał 523 nawet super igły.

 

A co do spalania-jak zmieniłem koła na zimowe=węższe i mniejsze spalanie spadło do 14-15L a trasa 11-12

 

pozdrawiam Łukasz

Z całym szacunkiem kolego ale bzdury piszesz i chyba niezbyt potrafisz czytać ze zrozumieniem. Wspomniałem o osiagach bo kolega pytał o wrazenie więc napisałem ze 528i w automacie vs 523i w manualu ida prawie łeb w łeb i tyle, ale nie to było kwintesencją :) Piszesz, że za darmo bys nia chciał 523i nawet wypaśnym stanie - hmm te słowa mogą świadczyc o tym, ze wolałbys jeździć padaka byleby miała mocny silnik i to jest bzdura z całym szacunkiem kolego, to nic osobistego, po prostu piszesz głupoty a ktos kto zasugeruje się tym i odbierze Twoje rady dosłownie wpędzi się na minę. Po pierwsze, zawsze stan autka i to jest najwazniejsze!!! a reszta później no i oczywiscie zasobnośc portfela na co kogo stać. Jak dla mnie automaty w tych silnikach to nieporozumienie, automat jako tako jeździ dopiero w 530i a i tak zabiera duzo frajdy. Odpiwedziec sobie nalezy na jedno z podstawowych pytań - mianowicie w jakim celu kupuje autko??I kupić z takim silnikiem , który będzie odpowiedni i przede wszystkjim zadbany. Sądze, że wiekszosć normalnych ludzi mając do wyboru np. 520i igiełka a np 528i padakę wybrałoby 520i albo po rpsotu nic nie kupiło.

Opublikowano

Sądze, że wiekszosć normalnych ludzi mając do wyboru np. 520i igiełka a np 528i padakę wybrałoby 520i albo po rpsotu nic nie kupiło.

 

Hyhy , przypomniał mi sie mój dawny znajomy, który kupił autko bo fajnie w nim audio grało ,nawet nie oglądał go zabardzo z zewnątrz ,już nie wspominając o silniku . Generalnie to auto było padło po bóg wie czym. Sa też i tacy ludzie :duh: . Sry za ot

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano

Jak bym miał jeszcze biegi ręcznie zmieniać w mojej 523 to dawno bym wziął sznurek do 300C i zaciągnął ją nad wisłę.To właśnie ja mam za co przepraszać bo to nic osobistego ale teraz będę ją sprzedawał i kupuje E60 3.5d a jak benzyne to 550i,niech tylko sesja się skończy bo teraz nie mam na to czasu.Dla mnie po prostu to nie udany silnik i koniec.Pisałem to wiele razy że to są tylko moje prywatne odczucia i nikt a nikt nie musi się z tym zgadzać,ja tylko powiedziałem swoje zdanie po trzech latach użytkowania 523ia i 528ia.Nie rozumiem tylko takich osób które za wszelką cenę chcą udowodnić że silnik który mają w bmw jest właśnie najlepszy do danego modelu.A 523 nie chodzi bardzo podobnie jak 528iA.Może tylko mi się trafił taki nie udany egzemplarz 523.Może Wy macie super wozy które maja 170Km i chodzą rewelacyjnie jak to mi usiłujecie powiedzieć,nie wiem.

 

A czytac kolego potrafię ze zrozumieniem.Obawiam się że Ty nie wiesz o co mi chodziło :wink:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Powiem tak: nie ma się co kłócić który lepszy który mocniejszy. Miałem E39 523i i jak było trzeba przycisnąć to ładnie szła, znajomi mają E39 528i i jeden ma 520 E39 tyle że igiełkę. jedna z 528 jest już zajeżdżona i ta 520 dorównuje jej osiągami ale do tej dobrej to daleko odbiega. 523i która miałem była w bdb stanie ale do dobrej 528i nie miała szans. Tylko nie rozumiem po co się kłócicie że brac tylko 528i bo 523i to lipa itd itp. Jeździłem różnymi samochodami i pracuje akurat w branży motoryzacyjnej więc porównanie mam. Owszem że 523i spali nawet 19l ale 528i osiągnąc wynik 24l też jest realny. Normalnie jeżdżąc to 11-13 po wawie to norma ale nie 19l. Teraz mam E34 540iA i po wawie w korkach to ok 15-16l spalanie wychodzi. ale jak się przesiądziesz z E36 320i do E39 523i różnicy nie odczujesz żadnej. Wszystko zalezne jest od stanu silnika i ważne jest również jak kierowca obchodzi się z pedałem gazu. Pozdrawiam
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Teraz mam E34 540iA i po wawie w korkach to ok 15-16l spalanie wychodzi.

 

zaraz się kolego rozpęta wojna,jak może Ci tak mało palić 4.0 :norty: ja wiem że to jest realny wynik ale dla wielu to będzie nie do zrozumienia :?

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Ciesze się że ktoś mi wieży w spalanie, wiadome jest że jek pedał będzie cały czas wciśnięty w podłogę to spali drugie tyle ale 15-16l po mieście to normalne spalanie przy normalnej jeździe
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano

Zrobiłeś bardzo mądry krok z zamianą 523 na e34 540.Sam też się zastanawiam nad takim autem a mam na myśli 540-stkę z radomia http://moto.allegro.pl/item508994242_540_msport_manual_6b_320km_nie_m5_rarytas.html

sorki że nie na temat :wink: to chyba auto kolegi Boogie a on jest z radomia,nr też na to wskazują

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Zmieniłem gdyż jednak dla mnie wygląd E34 jest fajniejszy i lżejszy. E34 to klasyk, niskie autko, długie, po prostu klasyk, no i dla silnika ją kupiłem, miałem na oku pare E34 4.0 i pare E32 5.0. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pozdrawiam
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.