Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dwa problemy w BMW E39 znajomego. Pierwszym jest brak ładowania. Auto jeździ, odpala normalnie, ale cały czas świeci się ładowanie. Zaczęło się świeci odrazu bez mrugania. Drugim jest dziwny komunikat na zegarach. Prosze o podpowiedz co to jest za komunikat? Czy wiecie gdzie w tym BMW jest regulator napięcia ?

 

http://img243.echo.cx/img243/1070/zdjecie1035gw.jpg

 

http://img243.echo.cx/img243/5480/zdjecie1044av.jpg

 

Niestety tylko takimi zdjęciami dysponuje. Chodzi o tą ikonke miedzy obrotomierzem i prędkościomierzem.

 

Czy ten komunikat jest jakoś powiązany z ładowaniem ?

 

Acha jeszcze jedna informacja, bywa że alarm nawet jeżeli jest wyłączony włacza się sam przy otwartych dzwiach. Potrafi zrobic tak kilka razy, a potem jest spokój przez jakiś czas.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Stan akumulatora ma jak najbardziej znaczenie - beti może "sfiksować" gdy ma mało prądu. Kontrolka miedzy zegarami to kak pisał Niew DSC jeśli system nie został wyłączony ręcznie to sprawdź mechanizm i linkę, która otwiera "klapkę" na rurze za przepływomierzem - przy kazdym odpaleniu system sprawdza ten mechanizam [otwiera i zamyka]. Oczywiście aku i ładowanie musi byc ok.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Mam dwa problemy w BMW E39 znajomego. Pierwszym jest brak ładowania. Auto jeździ, odpala normalnie, ale cały czas świeci się ładowanie. Zaczęło się świeci odrazu bez mrugania. Drugim jest dziwny komunikat na zegarach. Prosze o podpowiedz co to jest za komunikat? Czy wiecie gdzie w tym BMW jest regulator napięcia ?

 

http://img243.echo.cx/img243/1070/zdjecie1035gw.jpg

 

http://img243.echo.cx/img243/5480/zdjecie1044av.jpg

 

Niestety tylko takimi zdjęciami dysponuje. Chodzi o tą ikonke miedzy obrotomierzem i prędkościomierzem.

 

Czy ten komunikat jest jakoś powiązany z ładowaniem ?

 

Acha jeszcze jedna informacja, bywa że alarm nawet jeżeli jest wyłączony włacza się sam przy otwartych dzwiach. Potrafi zrobic tak kilka razy, a potem jest spokój przez jakiś czas.

 

Wylaczona kontrola trakcji - musi byc w niej po prostu jakas usterka.

Trzeba zdiagnozowac komputerem, inaczej nic sie nie dowiesz.

 

Sprawdz napiecie akumulatora przy postoju i przy pracujacym

silniku. pierwsze powinno byc w okolicach 13v z groszem, drugie

14.4. Jesli sa za niskie to byc moz regulator.

 

Samoczynnie wlaczajaca sie syrena moze byc po prostu zamoknieta -

mialem taki przypadek. chociaz dziwne to co opisales.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Napiecie akumulatora możesz sprawdzić testem nr.? [niepamietam - ale latwo poszukasz na forum] Jeśli alarm jest dobrej klasy a sa spadki napięcia na aku to będzie sie uzbrajał lub podobnie dziala syrena z własnym zasilaniem. Koniecznie czeka Cie wizyta u elektryka.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Napiecie akumulatora możesz sprawdzić testem nr.? [niepamietam - ale latwo poszukasz na forum] ...

W E39 to nie takie proste jak w E38 - a kolega (jak dobrze widzę) nie ma na dodatek pełnego kompa ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Napiecie akumulatora możesz sprawdzić testem nr.? [niepamietam - ale latwo poszukasz na forum] ...

W E39 to nie takie proste jak w E38 - a kolega (jak dobrze widzę) nie ma na dodatek pełnego kompa ...

 

Z reszta ten pomiar jest jedynie orientacyjny - trzeba po prostu wziac

do reki woltomierz i zmierzyc.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
A więc wszystko wiadomo. Ostatni wlasciciel wymontowywując zestaw słuchawkowy spalił regulator napięcia i zaczęły się robić "choinki" na zegarach.
Opublikowano
A więc wszystko wiadomo. Ostatni wlasciciel wymontowywując zestaw słuchawkowy spalił regulator napięcia i zaczęły się robić "choinki" na zegarach.

 

skonczy sie na samej wymianie reglera czy popalilo sie cos w elektronice - oby nie ?

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
A więc wszystko wiadomo. Ostatni wlasciciel wymontowywując zestaw słuchawkowy spalił regulator napięcia i zaczęły się robić "choinki" na zegarach.

 

skonczy sie na samej wymianie reglera czy popalilo sie cos w elektronice - oby nie ?

 

Chyba się nic nie popaliło. Jak narazie regulator wymieniony i auto jeździ dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.