Skocz do zawartości

problem z prądem cd...


maciek_bmw

Rekomendowane odpowiedzi

już nie mam siły do tego auta...

 

ostatnio siadły swiatła okazało sie że dwa moduły od świateł padły.. ok zrobjone

 

odebrałem autko i zaczeła rzucać błędami typu abs, wspomaganie, skrzynia ( więc wszystko wskazuje na brak prądu ładowanie jest i to poprawne ) wczoraj kupiłem nowy aku mimo że elektryk stwierdził że stary jest ok zamontowałem, odpaliłem i z uśmiechem na twarzy jeździłem do wieczora... i dziś rano mnie trafiło błędy wruciły... komp wyrzuca błąd typu połączenie akumlatora... zauważyłem że czasem rzuca błędami jak przejade przez jakies nieruwności czy jest możliwe zey coś nie miało połączenia ???

 

dodam że akumlator jest podłaczony poprawnie

 

gdzie jeszce są połączenia napięcia ????

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już nie mam siły do tego auta...

 

ostatnio siadły swiatła okazało sie że dwa moduły od świateł padły.. ok zrobjone

 

odebrałem autko i zaczeła rzucać błędami typu abs, wspomaganie, skrzynia ( więc wszystko wskazuje na brak prądu ładowanie jest i to poprawne ) wczoraj kupiłem nowy aku mimo że elektryk stwierdził że stary jest ok zamontowałem, odpaliłem i z uśmiechem na twarzy jeździłem do wieczora... i dziś rano mnie trafiło błędy wruciły... komp wyrzuca błąd typu połączenie akumlatora... zauważyłem że czasem rzuca błędami jak przejade przez jakies nieruwności czy jest możliwe zey coś nie miało połączenia ???

 

dodam że akumlator jest podłaczony poprawnie

 

gdzie jeszce są połączenia napięcia ????

moze jest to samochod skaldany z czterech i teraz wychodzi szydło z worka :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do konca historii nie znam ale z tego co widac auto nie było bite ani zalane zrobiłem nia jakies 40tkm i teraz sie zaczeły jaja... najbardziej chodzi mi o informacje gdzie w e60 znajduja sie główne połączenia akumlatora i jak te kable ida... dzis rano znmowu wywaliła

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img528.imageshack.us/img528/1252/11102008010nv0.jpg

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochany kolego maciek_bmw :-) (oczywiście bez żadnych podtekstów :p) pisałem o tym problemie niedawno, nawet udzielałeś się w tym temacie. Miałem to samo co ty, serwis mi pomógł w diagnozie. ALTERNATOR ci się popsuł zapewne daje ci za duże napięcie, mi dawał 15V (cena w serwisie 1800+wymiana) ja wymieniłem za 750 zł alternator krótko używany+3 miesiące gwarancji kupiony na giełdzie przez mojego znajomego. Na 1000% siadł ci alternator.

Po wymianie wszystko ustało jak ręką odjął i cieszę się dalej korzystaniem z mojej perełki Pozdrawiam Warto nieraz przeszukać forum :-) Mam nadzieję że ci pomogłem. A jeszcze co do komunikatu w kompie to miałem identyczny :-) 3 maj się i później napisz czy pomogło czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ale alternator ładuje około 14,08 moim zdaniem nie przekracza to normy... ale nic dzis w serwisie dowiedziałem się że po zmianie akumlatora trzeba auto podłączyć pod komp i wprowadzic nowe wartosci... w czwartek jestem umuwiony w serwisie wiec wszystko sie okaże...
KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak nie alternator... stwierdzono że kabel masowy który jest powiązany z jakims "inteligentnym czujnikiem od akumlatora) i on sieje zamieszanie... okaze sie juz niedługo czy rzeczywiscie ponieważ jutro bedzie wymienione..

 

najbardziej zaskoczyła mnie kwestia akumlatora który oryginalnie był 90 Ah kilka dni temu kupiłem nowy 100Ah (oczywiscie nie w serwisie)

dzis okazało sie ze musze go zmienic poniewaz komputer go odrzuca a dlatego że powinien być 90Ah albo 100Ah PARANOJA

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za OT, ale czytam i jakbym coś przegapił w rozwoju techniki ostatnich paru lat.....

 

Jakie nowe wartości ? czego ? trzeba wprowadzać po zmianie akumulatora...

Przecież to zwykła bateria.

Jak jakiś komputer może odrzucać akumulator z powodu pojemności ?

Przecież nie przeprowadza komp rozładowania akumulatora mierząc straty cieplne powstałe z energii z aku.

Akumulator non stop jest naładowany poza 10 minutami po odpaleniu, a alternator zasila urządzenia w aucie i ładuje przez pare minut po rozruchu akumulator, który się troche rozładował kiedy auto stało.

Aku przecież tylko służy do rozruchu i zasilania autoalarmu, więc nawet za bardzo nie ma jak sprawdzić jego pojemności kiedy jest tylko doładowywany po starcie....

 

Pachnie mi to jakąś marną szarlatanerią.

 

Jeśli ktoś mógłby mi coś więcej powiedzieć o tym dziwactwie, to będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez cos przegapiłem w rozwoju technologi

 

sytuacja wyglada tak:

w tym modelu e60 kabel masowy jest powiazany z czujnikiem akumlatora jesli zostanie wsadzony inny aku.. niź oryginalnie (czyli jak w moim przypadku 100Ah zamiast 90Ah) czujnik szlag trafia i tak sie stało

auto oczywiscie mozna przeprogramowac w moim przypadku zamiast 90Ah można wsadzic 80Ah lub 110Ah i wtedy wszystko jest ok..

z moim szczesciem oczywiscie wsadziłem 100Ah i czujnik trafiło

wieć kolejne 640zł + koszty programowania też wyjda z mojego konta...

 

Pan w hurtowni akumlatorów zwarjował jak to usłyszał...

 

I ja zaczynam sie coraz bardziej irytowac na nowa technologie BMW

KUPIE E30 325i lub 325e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.