Skocz do zawartości

Rafcik086

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Śremkowo

Osiągnięcia Rafcik086

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witaj yakub 14 Może ja przedstawię moje doświadczenie w tej kwestii. Kiedyś z kumplem śmigałem e39 z 2001 roku wjechał na stację zostało mu jakieś 10 litrów w baku nalał 15 litrów benzyny obudził się gdy poczuł woń benzyny i wtedy do mnie że nalał benzyny i co teraz a, że kiedyś coś mi się obiło o uszy, że trzeba wtedy zalać do pełna ropą, jeśli proporcje ropy do benzyny będą większe nie powinno się nic stać, dlatego zalał ile weszło ropą. No i fura normalnie jechała normalnie odpalała i nic się nie działo incydent był niecały rok temu i z tytułu tego nic się nie stało z częściami mechanicznymi. Więc na przyszłość jeśli zalejecie diesla benzyną oczywiście nie do pełna to jedyna rada zalać ropą ile wejdzie :dance: Pozdrawiam
  2. Kolego to na 100% mata u mnie to samo wywalało Pozdrawiam
  3. Ja wlutowałem sobie diodę, bo nie widziałem sensu wymiany maty. Z tego co wyczytałem na wielu stronach, problem często powraca nawet jak się wymieni na nówkę. A z tym, że wywali wszystkie poduszki to w całej okazałości prawda, ponieważ wlutowanie diody oznacza dla komputera, że fotel jest ciągle zajęty wiec czy pasażer będzie czy nie to poduszki wystrzelą. Poza tym rozwiązanie z diodą nie jest aż takie super extra, problem jest taki, iż nieraz jeśli wiozę pasażera który ma zapięty pasy i np: wysiądzie a ja jadę w dalszą trasę bez wyłączania silnika, to oczywiście bunia krzyczy, że pasażer ma zapiąć pasy, oczywiście nie zawsze się tak zdarza, ale wspomniałem o tym, żeby każdy wiedział, a tak jeszcze na marginesie czasami ma też takie wejścia jak jadę sam nagle mu się przypomni, że pasażer którego fizycznie nie ma, nie zapiął pasów. Porównując kupno nowej maty a wlutowanie diody ma się to jak 50 zł do 1000 zł :-) decyzja należy do ciebie co zrobisz czy kupisz nową czy wlutujesz, ale mi to osobiście nie przeszkadza, że nieraz krzyknie o zapięcie pasa zresztą jak będę, może kiedyś ją sprzedawał to założę nową matę Pozdrawiam wszystkich ziomków, fascynatów BMW PS. nie wkurzajcie się na wasze kochane wozy czasami mają dziwne wejścia, ale potrafią być potulne jak baranek i dzikie jak bestia :twisted2: , za to właśnie kochamy tą markę chociaż nie jest tak naprawdę idealna. Prawdę mówiąc na świecie nie ma ideałów. :naughty:
  4. Witaj kolego ja mogę ci przedstawić problem na moim przykładzie, ponieważ u mnie awaria maty objawiła się tym, iż na desce rozdzielczej non stop świecił się airbag oraz pasy czy się je zapięło czy nie to non stop się paliło. No i tak jak wspominałem wcześniej wyskakiwał błąd poduszki powietrznej a dokładnego komunikatu to niestety nie pamiętam Pozdrawiam
  5. Dzięki za odpowiedź mam nadzieję, iż więcej forumowiczów podzieli się swoimi doświadczeniami. A co do polerki to myślałem, żeby na lato to zrobić w jakimś profesionalnym warsztacie ale to jeszcze zobaczę najbardziej denerwują mnie odpryski po tej zimie wszystko przez TIR-y poboczem walą później jakby ci ktoś wiadrem piachu walnął w maskę :( Pozdrawiam i życzę dobrej nocy
  6. Witam wszystkich mam pytanie odnośnie mycia waszych autek, bo wydaje mi się, iż myjnia automatyczna rysuje mi w jakiś sposób lakier. Opiszę całą procedurę działania owej myjni: 1. Myjący najpierw spryskuje specjalnym płynem prawie całe autko, który rozpuszcza brud 2. Spłukuje cały samochodzik karcherem 3. Następnie włącza myjkę automatyczną program ze specjalną pianą i suszeniem 4. Po umyciu furka jest jeszcze troszkę mokra więc wyciera ją szmatką niby jakąś specjalną. Może wy wypowiecie się jakie macie doświadczenie z myjkami, dodam tylko, że korzystałem kilka razy z myjni ręcznej (takiej w której wybiera się samemu programy spłukiwanie wodą jakąś tam itp itd) i nie byłem z niej zadowolony, ponieważ zostawały mi białe ślady później na mojej czarnej buni i nie wszędzie była ładnie umyta, a poza tym nieraz to przewyższało koszty myjni automatycznej bo 1 minuta - 1 zł. Jeszcze przy okazji zapytam czy macie jakieś sposoby by usunąć ryski takie delikatne nie gruntowe ponieważ jak słońce świeci to je trochę widać a może przydałaby się jej polerka. Pozdrawiam i zachęcam do komentowania
  7. Autko raczej nie jest powypadkowe, bo wszystkie numery szyb itp itd są ok, zresztą w serwisie mi powiedzieli też, że nie był bity bo zrobili mi takie małe oględziny jego stanu przebieg 130 tys jest adekwatny do zużycia.
  8. Witam koledzy mam bmw e60 525d 2005 rok wyskoczył mi błąd o takiej treści: "Restraint systems, Funcion of airbags, belt tensioners and belt force limiters tensioners and belt force limiters faulty. Ensure your seat belt is fastened despite the fault" czy ktoś coś z tego rozumie :-) dodam tylko tyle, że miałem już raz kasowany błąd z miesiąc temu poduszka i pasy razem, ale myślałem, że wszystko przez wymianę alternatora, jednak okazuje się, że chyba to nie przez to. Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź
  9. Kochany kolego maciek_bmw :-) (oczywiście bez żadnych podtekstów :p) pisałem o tym problemie niedawno, nawet udzielałeś się w tym temacie. Miałem to samo co ty, serwis mi pomógł w diagnozie. ALTERNATOR ci się popsuł zapewne daje ci za duże napięcie, mi dawał 15V (cena w serwisie 1800+wymiana) ja wymieniłem za 750 zł alternator krótko używany+3 miesiące gwarancji kupiony na giełdzie przez mojego znajomego. Na 1000% siadł ci alternator. Po wymianie wszystko ustało jak ręką odjął i cieszę się dalej korzystaniem z mojej perełki Pozdrawiam Warto nieraz przeszukać forum :-) Mam nadzieję że ci pomogłem. A jeszcze co do komunikatu w kompie to miałem identyczny :-) 3 maj się i później napisz czy pomogło czy nie
  10. Akurat w Poznańskim serwisie na ul. Obornickiej :-) obsługa serwisu jest bardzo miła. Podziękowałem Panu mówiąc, iż wymienię alternator we własnym zakresie, a Pan się uśmiechnął podziękował za skorzystanie z ich usług i dorzucił jeszcze firmowe cukierki :lol:
  11. Witam koledzy wkońcu Fura zrobiona, trzeba było wymienić cały alternator, ponieważ nie dało się wymienić regulatora napięcia (nigdzie go nie można dostać), po wymianie maszyna znów odżyła. Za prawie nowy alternator z 3 miesięczną gwarancja zapłaciłem 700 zł + wymiana 80 zł czyli prosty rachunek daje to 780 :-) o wiele wiele taniej niż w serwisie. Wizyta w serwisie nie poszła jednak na marne, elektryk stwierdził, że ciężko by mu było to zdiagnozować. Pozdrawiam i mam nadzieje, iż mój problem w przyszłości wam się przyda i nie będziecie musieli odwiedzać serwisu :-) Czołem :clap:
  12. Byłem dzisiaj w serwisie i niby zdiagnozowali przyczynę: alternator daje za duże napięcie zamiast 14 daje 15 i stąd te problemy przy mocniejszym przyciśnięciu, oczywiście koszt naprawy ponad 2000 zł :-) powiedziałem, że dziękuje naprawie sobie w swoim zakresie. Zadzwoniłem do szpeca elektryka i powiedział, że na 100% jest pewny, iż to regulator napięcia znajdujący się w altelnatorze, więc jutro podstawiam mu wóz i zobaczymy. Napisze jak już będzie zrobiony jaki koszt itp Pozdrawiam
  13. Rafcik086

    Coś na szybie

    Siema chłopaki. To zapewne do tego służyło o czym poprzednik wspomniał: "do płacenia za autostrady bezgotówkowo". Dodam jeszcze, że jedynie w tym miejscu, tzn w okolicach lusterka wstecznego szyba przepuszcza fale tak wyczytałem kiedyś w instrukcji do e60 Pozdrawiam
  14. Witam koledzy, od jakiegoś tygodnia przy startowaniu z krzyżówki powyżej 3 tys obrotów, wyskakuje mi full błędów abs, wspomaganie, silnik itp itd. I następujący komunikat: "Battery not sucurely conndected electrical power supply endangered. Have problem check by nearest bmw service". Poratujcie co to może być Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź
  15. Witam koledzy, od jakiegoś tygodnia przy startowaniu z krzyżówki powyżej 3 tys obrotów, wyskakuje mi full błędów abs, wspomaganie, silnik itp itd. I następujący komunikat: "Battery not sucurely conndected electrical power supply endangered. Have problem check by nearest bmw service". Poratujcie co to może być Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.