Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Chcialem na poczatku zaznaczyc, ze zamiescielm ten temat na forum 5, ale byc moze, ktos z obecnych posiadaczy 7er, ma jakies doswiadczenia z M5 E39, dlatego zamieszczam ten temat rozniez tutaj. Mam nadzieje, ze nie bede za to zlinczowany!!!

 

Panowie w niedlugim czasie chce zakupic M5 E39, rocznik 99-2001. Czy ktos wie na co szczegolnie zwrocic uwage przy zakupie tego auta, jakies szczegolne slabe, wrazliwe punkty itp??? Jak jest z awaryjnoscia jednostki napedowej, ewentualnie skrzyni biegow, chociaz z manualem nie powinno byc problemow???

 

Realne wratosci spalania w zatloczonym miescie i na autostradach, przy stalych predkosciach rzedu 140-170km/h???

 

Z gory dzieki za konkrente odpowiedzi.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Chyba jednak powinieneś odpuścić sobie umieszczanie tego posta tutaj. Według twojego tłumaczenia trzeba by wszystkie wątki o piątkach umieszczać w tym dziale bo pewnie duża cześć siudemkowiczów miała kiedyś lub ma nadal doczynienia z "niższą klasą" :D .

Pewnie też wszyscy w 7 mają radia to może jeszcze wątki z audio tu powtórzymy? :mad2:

Tak poważnie to wiele osób przegląda to forum w znacznie szerszym zakresie niż tylko działy jednego segmentu i pewnie w dziale 5 będziesz miał sporo odpowiedzi.

Pzdr

Opublikowano
Chyba jednak powinieneś odpuścić sobie umieszczanie tego posta tutaj. Według twojego tłumaczenia trzeba by wszystkie wątki o piątkach umieszczać w tym dziale bo pewnie duża cześć siudemkowiczów miała kiedyś lub ma nadal doczynienia z "niższą klasą" :D .

Pewnie też wszyscy w 7 mają radia to może jeszcze wątki z audio tu powtórzymy? :mad2:

Tak poważnie to wiele osób przegląda to forum w znacznie szerszym zakresie niż tylko działy jednego segmentu i pewnie w dziale 5 będziesz miał sporo odpowiedzi.

Pzdr

W sumie masz racje, ale np: naprawa radia czy jakiego innego elementu to nie jest wydatek rzedu kilkudziesieciu tysiecy zlotych, tylko kilku stowek, wiec kierowalem sie tylko i wylacznie tym argumentem.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

hej

Miałem przyjemność jeździć dłuższy czas E39 M5 1999r.

Ogólnie powiem Ci tak...

Wrażenia na mnie ten samochód nie zrobił bo się przesiadłem z 540i manuala i osiągi były trochę lepsze na korzyść M5 chodź spalanie w 4.4 jest dużo mniejsze.Przy ostrej jeździ samochód potrafił spalić ponad 20L.Ale nie ma się co dziwić...Bardzo mnie ździwiło że samochód brał dużo oleju i z tego co się oriętowałem jest to norma w M5.Części bardzo drogie i ogólnie ciężko dostępne.Jeśłi szukasz szybkiego auta i w miare nie drogiego w utrzymaniu to polecam szczerze E39 540 w manualnej skrzyni biegów.

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

M5 E39 przed liftingiem faktycznie braly olej.

Moje subiektywne wrazenie bylo takie, ze M5 E39 jest jednak sporo szybszy od 540i E39 - natomiast koszty utrzymania sa faktycznie sporo wyzsze (po prostu niektore czesci (np wydech) sa bardzo drogie).

Napisz PW do Tomasa_M5, on juz przerobil pare M-ek.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.