Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Si. Najważniejsze są w drifcie umiejętności. Auto owszem, też, ale bez dobrego łącznika kierownicy z pedałami samo auto nie pojedzie, choćby miało srylion koni i moment obrotowy z Titanica.

Postaw na wyczucie auta. Podstawą jest wyczucie balansu auta, oraz bądz co bądz umiejętność uczenia się i poprawiania błędów. Na początku nie będzie łatwo. Machnąć bokiem jeden zakręt to i moja babcia potrafi, natomiast przejść bez spina sekwencję zakrętów o różnej linii optymalnego przejazdu to już coś.

Trening, trening i jeszcze raz trening!

Od razu Ci powiem, że musisz powiększyć kąt skrętu kół, bo seryjny jest zbyt mały by się czasem wyratować. No i odpowienio twardy zawias, oraz prawidłowo ustawione kąty. -5 z przodu to optimum.

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a jak mogę powiększyć kat skrętu? I zmienić wychylenie? Zawieszenie czeka gwint kw więc kwestia ustawienia :)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

O, autko Piotrka :) Piotrek szykuje nowy projekt, dlatego dobra cena jest na to M3. Sprzęt fajnie przygotowany, do walki o pudło. I da się nim nawet jeździć na codzień ;)

 

Co do negatywów - jak obniżysz auto to automatycznie koła się pochylą. Do tego przesuwasz górne mocowania amortyzatorów poprzez rozfasolkowanie otworów, a jak wciąż mało to zakładasz camber plate'y. Ewentualnie pod dolne śruby McPhersona dajesz podkładki ok. 1cm i negatyw wyjdzie z 4 stopnie.

Zwiększysz kąt skrętu dając podkładki pod drążki - ok.4mm, więcej nie, bo magiel się rozleci.

No i dystanse żeby to wszystko nie tarło w nadkolach od środka :)

Opublikowano
nie chce gotowego samochodu to by było za proste Raceboy ja przez ciebie zbankrutuje chyba :mrgreen: A tak nawiasem jak go znasz to spytaj czy by tych białych foteli nie ożenił osobno co szukam sportsize w skórze najlepiej białej lub kremówej :)

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
a wy będziecie mnie cisnac za to że tak powiedziałem :cry2: ale to e36 dużo tańsze i już go tak nie szkoda :P A co myślicie o montażu mostu lub samego dyfra z e36? Dużo będzie roboty i czy wogóle to ma sens? Bo jak tak patrzyłem to chętnie bym włożył z tds przełożenie 2.65

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.