Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Panowie mam pytanko czytałem juz duzo tematów na temat tłumników sportowych,i kazdy pisze cos innego,czy mozecie napisac mi jaki najlepszy za rozsadna cene,przypomne ze mam bmw e36 316i coupe 96r a obecny tłumik mam z dwiema rurami!!prosze Was o jakies linki,lub fotki.z gory dziekuje.pozdrawiam
Opublikowano
orginał lub cos dedykowanego(supersprint,ac schnitzer,eisenmann,remus itd.),nowe sa dosc drogie ale mozna czasami tanio znalesc urzywane w bdb stanie.ewentualnie robione cos na zamowienie(np. w eltecu).gotowe uniwersalne montazówki bym ci odradził.a z ulterami dedykowanymi jest róznie, jedni chwala inni narzekają ale na pewno nie bedziesz miał problemu na przegladzie:)
///M40pwr
Opublikowano
witam mam e36 328 czy moge wsadzić ostatni tłumnik sportowy stary ma podciśnienie czy jest sens tam grzebać prosze o odp :lol:

 

Podciśnienie wyrównuje pracę na biegu jałowym delikatnie przymykając wydech... Jeśli kupisz dedykowany tłumik do twojego auta znanego producenta to praktycznie ide w zakład, że podciśnienie będzie w nim uwzględnione

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

Tak, wstaw najlepiej dwie strumienice i tłumik z końcówkami 2x100mm, do tego obowiązkowo magnetyzery. Takie przeróbki koniecznie należy uzupełnić czipem z allegro i stożkiem uniwersalnym z gąbki kuchennej.

Jak już tuningować, to w celu poprawy prowadzenia myślę, że warto utwardzić zawias gumami między sprężyny, które później ściśnie się ściągaczami do sprężyn (będzie gleba). Sprężyny można też obciąć gumówką w garażu, jednak ściągacze to prawie jak gwint - na zimę można sobie auto podnieść.

Mamy moc, mamy gokart w zakrętach.

Tutaj należy zadbać o komfort kierowcy. Pokrowce na siedzenia znanej firmy tuningowej Revoltec zapewnią odpowiednie trzymanie boczne, a kierownica sportowa o średnicy zębatki rowerowej da efekt bolidu BWM Sauber. Nakładki na pedały, alu gałka zmiany biegów i nakładki na pasy uzupełnią wnętrze street monstera.

Byłbym zapomniał o białych tarczach zegarów - to taki wyścigowy detal, miły dla oka i jakże praktyczny z podświetleniem indiglo.

Mamy już mocne auto o wzorowym prowadzeniu z wyścigowym wnętrzem. Byle leszcz nie może fikać na światłach, więc naklejka M3 na klape, brewki i aluminiowa lotka wzbudzą odpowiedni respect.

Czas na hamulce, przecież każdy wie, że dohamowywanie przez winklami to podstawa w ulicznych wyścigach w miasteczkach do 10tyś mieszkańców.

Zdejmujemy tarcze, nawiercamy otwory wiertarką (pamiętać o wyłączeniu udaru, z udarem robimy otwory od serii 5 wzwyż z racji masy pojazdu). Jak wiadomo, czerwone zaciski hamują lepiej, więc czerwoną farbą w spray'u psikamy zaciski. Bębny też.

 

Jak więc widzisz...zastanów się nad montażem strumienic, gdyż przy takich przeróbkach trzeba już postępować sukcesywnie i nie ma że boli.

 

Osobnym tematem jest wyposażenie auta w odpowiedni sprzęt grający, by skutecznie zrelaksować skołatane myśli po ostatnim wyścigu. Tuba wielkości rury kanalizacyjnej, radio Montoya lub Spajder, transmiter mp3 przez kasetę magnetofonową z nagraniami Dj'a Krocza dadzą tą ulotną chwilkę ukojenia pod stacją LPG.

Opublikowano
widze że to forum idiotów a nie ludzi którzy mogą doradzić co zrobić żeby było lepiej a czego nie ruszać dzięki za super post jak ma wygladać wieśniacki tuning RACEBOY u ciebie chyba się udał :clap: :modlitwa:
Opublikowano

Normanku na sto dwa, "Ciebie" piszemy z dużej litery jako zwrot grzecznościowy ;)

Idz, zajmij się swoją strumienicą, wspawaj, wydaj niepotrzebne siano i ciesz się taką liczbą koni i niutków, że przyspieszenie zerwie skalp z głowy, lol :lol:

A jeszcze lepiej użyj opcji SZUKAJ na forum, nie boli, nic nie kosztuje.

Opublikowano
Ty się tu nie rzucaj :nienie: tylko przelej siły na montaż strumienicy :mrgreen: a później przeczytaj napis pod nickiem potem drugi raz przeczytaj następnie trzeci Teraz weź to sobie do serca Teraz jesteś gotowy by zadawać pytania :cool2: :norty:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
nikt nie mówił że będzie łatwo ale postaw się w sytuacji ludzi którzy setny raz mają napisać że to syf to naprawdę jest nudne i powoli wkur...ludzi więc co się dziwić

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Ale nie kazdy jest na tym forum od lat. jak gość pyta o tłumik to powiedz jaki tłumik a nie mu ciśniesz ze robi "wiejski tuning". A jak Cie wkurw... to nie pisz :D inni napiszą
Opublikowano (edytowane)

Tak jest :) Jesteśmy mega cwaniaczki, przecież jeździmy bumami :lol: Do tego handlujemy lewym AGD. W przerwach między szydzeniem z biednych świerzaczków na forum. Nic tak się nie sprawdza jako wentyl dla euforii po sprzedaży sokowirówki lub tostera jak przelanie szalonej twórczości na forum :lol:

Jak już założycie te strumienice i coś Wam w skarbonce zostanie to mam w dobrej cenie mikser Zelmera, jedynie 1320000 obrotów końcówek do miksowania - udokumentowane, po dużym serwisie :lol:

Dla tych odważnych chcących montować strumienice i inne niezbędne street'owe diwajsy mam prośbę - wstawiajcie zdjęcia z prac z opisem niezbędnych narzędzi (np. dwa Żubry, zezowaty szwagier). Myślę, że stworzenie podforum "Brewki, strumienice, pod remizą poka cyce" będzie użyteczne dla kolejnych leniwców mających wrodzony wstręt i niechęć do opcji SZUKAJ :lol:

Edytowane przez Raceboy
Opublikowano

Też mi się podoba, ponieważ należy do mojego (tragicznie zmarłego) idola w motorsporcie Ayrtona Senny.

Moje dwa prywatne kaski nie są niestety żółte :)

Ale trzymajmy się tematu i montowania tych nie mających racji bytu w żadnym aucie (cywilnym, rajdowym, wyścigowym) tfu,tfu,tfu, strumienic :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.