Skocz do zawartości

Problem z zegarami.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Na wstępie - zanim ktoś krzyknie: "Był już ten temat"

 

Wskażcie linki do ww. tematu.

 

Generalnie - opis problemu / ów

 

1. Po pierwsze - nie świecą wszystkie segmenty na cyfrowym wyświetlaczu kilometrów. Jak jest zimno - po nocy np. - świecą prawie wszystkie, ale czym cieplej tym mniej widać. Nie mówiąc już o lecie - bo wtedy nawet po nocy odpalając rano autko nic nie widać :(

Czy da się to jakoś naprawić, czy lepiej zainwestować w nowe zegary. Czy jest możliwe aby zastosować jakąś izolację cieplną - sam już nie wiem. Poradźcie coś.

 

2. Drugi problem to taki, że czasami ni stąd ni z owąd np. podczas jazdy zegary przestają działać - tak po prostu nic nie pokazują. Nie działa także test. Czasami po paru dniach, czasami po paru godzinach same się "naprawiają". Co można z tym zrobić?

 

Moje BMW: 520i 24V M50 1990 rok

 

Wdzięczny za każdą pomoc!

Opublikowano

Miałem tak w 518i 93r. Po wielu próbach kodowania kosci, wymianach na używane zegary (darmowe na szczescie), skonczyło się na zakupie nowych zegarów w bavaria motors. Ze zniżką ok 970zł ;)

Za to wyjechałem spod salonu BMW czysciutkim bmw 5 ze stanem licznika 000000km ;)

Opublikowano
radzę poszukać innych zegarów. Te już mogą nie podziałać długo. Jak sam napisałeś było sporo. Trzeba szukać. Żadnej termo izolacji tam nie zastosujesz. Mam takie zegary z E34 z 2,5 z dużym BC. Wyświetlacz tam jest ok więc z tym mogę Ci pomódz. Natomiast jeśli chodzi o wskażniki to pada Ci pamięć zegara i raczej nie bardzo to naprawisz. Te które mam ja też mają to samo uszkodzenie pamięci co u Ciebie. Dobry jest wyświetlacz. Sam w swojej byłej babci zmieniałem właśnie licznik bo działo się to samo. Naprawa przyniesie efekt ale na którko. Urzywkę też musisz dobrze sprawdzić bo jak by nie było to te modele liczników są już staraw i można trafić na taki sam jak masz czyli uszkodzony.
Opublikowano
Witam widzę że nie jestem sam :P mam identyczny problem co aramis tylko moja becia jest 94r . Niby jest tego sporo na forum ale tak na prawdę żadnej pożytecznej informacji mówi się o kondensatorkach , ale nikt nie pisze jak to wygląda,gdzie jest,jak się wymienia i czy zdaje to egzamin czyli pomaga :cry: . Wielu pyta jak to naprawić i dostaje jakieś tam porady ale nikt nie informuje o pożyteczności tych porad :cry2: Szkoda że większość nie dzieli się swoimi to znaczy; naszymi' sukcesami w naprawie naszych ;betek; .Dlatego mamy tyle wątków o podobnych tematach bo rzadko który jest poprowadzony do końca. :oops:
tylko bmw od 20 wiosen
Opublikowano
po części podzielam twoje zdanie. Jeśli chodzi o naprawę liczników to osobiście poległem i poprostu je wymieniłem jako element na inne z innego auta. do końca czyli przez rok zegary działały i tak e34 poprzedałem. Chętnie bym pomógł lecz 100%rady na to nie znalazłem.
Opublikowano

Ja borykałem się z podobnym problemem około 1,5 roku.

 

Poszukaj w tematach - potrzeba:

 

1. wymienić 3 kondensatory (ciężko UWAGA! - druk na płytce jest dwustronny !! i trzeba mieć porządną lutownice i odsysarkę - podstawa dobrze przylutować i nie pozrywać ścieżek)

 

2. odnośnie nie wyświetlania pixeli u mnie pomogło wyjęcie całego modułu wyświetlacza - i dociśnięcie metalowych zatrzasków z tyłu obudowy tego modułu (dość trudno to wytłumaczyć :wink: )

 

Może troche pomogłem.

Opublikowano

W tygodniu nie mam czasu, ale w weekend będzie kombinejszyn, więc napiszę czy u mnie dało radę z tymi zaciskami. Co do lutowania to nie zabieram się za to, choć uczyłem się w tym fachu, ale tu ma kolega rację - bez dobrych narzędzi to tylko więcej szkody bym narobił.

 

pozdr,

A

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.