Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam tak jak w temacie,cos dziwnego podzialo sie z moja bawarka m50 2,0 ostatnimi czasy jak dodaje stopniowo gazu przy rozpedzniu to mam czasem wrazenie jakby ja cos trzymalo a nagle ja puszcza i zaczyna jechac,slabo wkreca sie w obroty no i zaczela palic tyle co nigdy :( pomoze ktos z gory dzieki
Opublikowano

Dwa podstawowe podzespoły do sprawdzenia :

Przepływka - tu uszkodzenie powoduje niesamowite zamulanie i duże spalanie

Sonda Lambda - na 100% powoduje maskaryczne spalanie

 

Mowa oczywiście o objawach uszkodzeń tych elementów

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
jak sprawdzic przeplywke :?: :?: a sonda lambda jest slaba bo jak bylem ze dwa misiace temu na komputerze to gosc mi powiedzial zebym sie przygotowal do wymiany i nowa juz jezdzi w bagazniku tylko sie biore do wymiany jak pies do jeża bo wiem jaki jest problem z jej wykreceniem :) a kupilem nowa uniwersalna z czterema przewodami tak jak jest w orginale :)
Opublikowano

nie zakładaj uniwersalnej bo nie zdaje egzaminu. pochodzi rok i zlom. Ten silnik jestbardzo wrażliwy na syg. z sondy. Kup orginał (260zł) i na 100% OK.

Mozesz zrobić taki test: jesli na zimnym jest ok, a jak się zaczyna nagrzewać pojawiaja sie te objawy to wskazuje na sondę.

Opublikowano
przepływkę można sprawdzić odpinając od niej zasilanie to wtedy komputer przełączy się w tryb awaryjny, jeśli jazda ulegnie poprawie tzn że jest uwalona. Można by tez zrobić reset kompa.
Opublikowano
odpiac zasilanie czyli odlaczyc ta wtyczke okragla :?: :?: a co do sondy to orginalna nie kosztuje 260 bo bym kupil tylko 760 dowiadywalem sie w m-carsie a za uniwersalna zaplacilem jedyne 140 zobaczymy jak zda egzamin,jak stara odpialem calkiem to auto zaczelo lepiej chodzic ale znowu spalanie mnie juz wogole zmiazdzyl bo w korkach krakowskich potrafilo dochodzic do 18 litrow :(
Opublikowano

moze byc jeszcze inna przyczyna, mianowicie regulator biegu jalowego

ja mam to u siebie

rozpedz sie do 80-90 km/h wrzuc piatke i stan na pedale jesli zamuli to stopniowo puszczaj gaz

jesli po popuszczeniu gazu bedzie odzysliwac moc to znaczy ze regulator do wymiany

oczywisci sprawdz najpierw przeplywomierz (odpinajac zasilanie - te okragla koncowke) i wymien sonde (bo i tak juz jest spalona)

Opublikowano
z takim zamuleniem przy pelnym depnieciu nie mam problemu bo idzie normalnie tyle ze jakos slabiej niz dawniej :( tak jak mowie jak odpialem sonde to zaczal ladnie chodzic ale spalanie mnie przerazilo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.