Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wiam.mam problem z uszczelką pod głowicą w bmw e36 1.8is.a moje pytanie brzmi następująco:czy wystarczy wymienic samą uszczelke czy trzeba jeszcze jakieś inne czynności wykonać podczas tej naprawy??i jak długo moge jeżdzić bemą w takim stanie??z góry dzięki za pomoc
Opublikowano
nie ma regóły dzien,tydzien,miesiac,rok....a co sie z nią stało?bierze płyn chłodzący,pompuje powietrze do układu chłodzenia,ma przedmuchy?jak bedziesz miał juz wyjeta głowice to daj ja do sprawdzenia szczelnosci,ja bym przy okazji wymienił uszczelniacze zaworowe i tak jak mówił green71 planowanie i nowe śruby.
///M40pwr
Opublikowano
zbysiek tak jak pisał kolega reza, zdemontuj głowicę i daj ją do sprawdzenia, wymiany uszczelniaczy i planowania. Piszę to dlatego, że problem nie leży po stronie samej uszczelki, tylko może być pęknięta głowica. Miałem to samo w IS'ie - prawie niewidoczne pęknięcie. Jeśli w Twoim przypadku sprawdzi się czarny scenariusz (czego nie życzę) nie decyduj się na spawanie głowicy. Ucz się na błędach tych, którzy to zrobili i poszukaj używki.

Pozdrawiam!!!

Michał

------------

...Może się nie znam, ale powinno być inaczej...

Opublikowano
witam.pobiera mi duzo płynu chłodzącego,zwłaszcza jak ją przeciągne pare razy pod odcinke,nie kopci białym dymem,jest"majonez"na korku od oleju,mało jezdze tym autem.takie są objawy,więc myśle ze to uszczelka..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.