Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam wielki big problem nie działa mi wskaźnik paliwa teoretycznie wskaźnik na desce jest sii inspekcja go ruszyła, wiec mam pytanie sprawdziłem prąd tam gdzie jest pompka i był 13.8 +/- więc sii dalej w komorę po stronie kierowcy przykładam miernik w kostkę i nic, a raczej powinien też być tam prąd czy się mylę i mam pytanie te dwa przewody od tej komory (kostki) idą pod bagażnik w dół gdzie i po co, i jakie ma znaczenie ta komora po stronie kierowcy, ma ona wpływ na to że wskaźnik nie dryga pomóżcie dodam by nie było takich pytań paliwo jest ok 30l i że kontrolka od rezerwy się nie pali chodź wskazówka leży na 0l :mad2:
Opublikowano
a może czujnik sprawdź w skrajnych położeniaći powinno być 5.5 ohm i 12 ohm pamiętaj że są dwa

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
mam prawdo podobnie rozwiązanie padł czujnik gdzie jest zamontowana pompka, ale że nie pokazało kontrolki rezerwy :duh: ehh zobaczymy co z tego wyniknie czujnik zamówiony więc teraz tylko czekać :roll: dzięki za porady dam znać czy problem z głowy :D
Opublikowano

a ja mam pelny bak, a pali sie na czerwno i wskaznik wskazuje na brak paliwa ...

co to moze byc i ile naprawa? +- albo jak to zrobic samemu ...

odpalilem auto i nagle takie cos bak pelny, e36 1993 r 316

 

dzieki i pozdrawiam

Opublikowano
Ja miałem coś takiego, że czasami po przekręceniu kluczyka zegary chodziły normalnie, a wskaźnik paliwa leżał na 0 i paliła się kontrolka rezerwy. Miałem na to sposób... kilka razy przekręcałem kluczyk w położenia 0 i 2. Za którymś razem wskazówka podnosiła się. Jednak, gdy to nie skutkowało odpinałem klemę od aku i było normalnie. Może to oznaka zbliżającego się uszkodzenia elektroniki zegarów? U mnie już całkowicie zwariowały - o tym pisałem w innym temacie :mad2:

Pozdrawiam!!!

Michał

------------

...Może się nie znam, ale powinno być inaczej...

Opublikowano
ja miałem cos takiego.kiedys jade sobie,nagle auto szarpie i staje,nie ma wachy.według wskaznika było lekko nad czerwonym.dotarłem do domu i wyciagnełem obydwa pływaki,kombinowałem z nimi co sie dało,niby wszystko było z nimi ok,prąd dochodził itd. zauwarzyłem ze jeden pływak łapał dopiero od pewnego momentu poza połowa,były bardzo mocno wytarte te blaszki po których sie przesówa i łapał dopiero od momentu w którym były juz ok. mniej wiecej od połowy.i wygladało to tak ze jak miałem duzo benzyny to było ok a jak coraz mniej to zaczynał zle pokazywac.zmieniłem pływak i wszystko wróciło do normy.
///M40pwr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.