Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko trzymaj za fajke a nie za świece :wink: To taka mała uwaga :P

Przyłożyć możesz nawet do pokrywy zaworów.

Opublikowano

najlepiej jakbys to robil po ciemku, w nocy lub w garazu przy zgaszonym swietle. wtedy bedziesz dobrze widzial :)

 

nie jestem jeszcze na tyle obeznany z e36, ale w moim poprzednim aucie mozna bylo odlaczyc wtyczke od wtrysku i dzieki temu nie lalem paliwa.

 

odlacz inne fajki, zeby Ci na niekompletnej liczbie cylindrow nie odpalal.

Opublikowano
najlepiej jakbys to robil po ciemku, w nocy lub w garazu przy zgaszonym swietle. wtedy bedziesz dobrze widzial :)

 

nie jestem jeszcze na tyle obeznany z e36, ale w moim poprzednim aucie mozna bylo odlaczyc wtyczke od wtrysku i dzieki temu nie lalem paliwa.

 

odlacz inne fajki, zeby Ci na niekompletnej liczbie cylindrow nie odpalal.

 

A po co ma nie lać wtrysk paliwa?? Aby nie zatruć katalizatora... Paliwo w czystej postaci może kata zniszczyć

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
Mam wykrecicwszystkie świece?Czy wykrecać i sprawdzać po jednej?jak i poco mam odłączać wtryskiwacze? Jak przykleje świece do fajki na izolacje to nic sie niestanie?
Opublikowano
Nie kolego. Pozdejmuj wszystkie fajki j jedną świece wykręć. A to dokładnie po co ci sprawdzić ci iskrę? Jak nie masz iskry to silnik ci nie zapali, i o to się rozchodzi? Jak wykręcisz świece to wciśnij ją w fajką tak jak fajka zachodzi na świece kiedy ona jest wkręcona.
Opublikowano
Dzięki za opis jak sprawdzić.Udało sie.Rozchodzi sie oto ze silnik przerywa. Myslałem że to zapłon wiec postanowiłem sprawdzić świece i udało sie.Albo i sie nieudało,bo iskra była na kazdym kablu,świecy i cewce a ja niewiem co dalej z tym samochodem robić;/
Opublikowano

Napisałem odrazu.Jest tu inny temat o nazwie szarpie,przerywa,falują obroty. Szarpie jak dodaje gazu (nie chce sie wkrecać w obroty) Jak delikatnie naciskam pedał gazu to przy 2500 obrotów przestaje szarpać,na jałowym też szarpie i trzesie budą (tak jak by niepalił na jeden cylinder). Tak sie dzieje dopiero kiedy silnik rozgrzeje sie tak ze wskazówka temperatury stoi pionowo.

Link do tematu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=93148

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.