Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Silnik m50b25.Szarpie kiedy ruszam,spadają obroty.Żeby płynnie ruszyć z miejsca musze przygazować do 2000 obrotów i dopiero puszczam sprz. Na biegu jałowym obroty wachają się miedzy 500 a 900 ale nie zawsze.Czasem poprostu stoją stabilnie na 600. Pozatym kiedy dodaje mocniej gazu również szarpie silnikiem. Wczesniej juz poruszałem ten temat,zalecono mi wymiene filtrapowietrza ze stozka na normalny i tak też zrobiłem.Fakt czuje że silnik ma wiecej mocy ale na szarpanie nic niepomogło. Niewiem jak sprawdzić kable i cewki zapłonowe. Puki co wymieniłem świece i wypryskałem wszystkie styki zapłonu "kontakt-em". Niewiem jak sprawdzić aparat zapłonowy bo niemoge go zlokalizować (chyba że poprostu go niema).Niewiem też jak sprawdzić przepływke (gdyby ktoś raczył opisać jak to sie robi?) Edytowane przez triplex135
Opublikowano

Nikt niewie? :(

 

chciałem dodac że objawy te są tylko na ciepłym silniku. Na zimnym jest wszystko jak trzeba.

 

Zaczynam sie zastanawiać czy nie wymienic silnika. ..

Opublikowano
Dokładnie ci mozę tego nie opiszę ale moze czas zmienić przewody? Może ma gdzieś przebicie. Ja miełem przebicie an przewidzie popdczas jazdy jak silnik był już rozgrzany. Erzuciłem go w izolację i było ok(bo to było na trasie). Też była iskra na tym garze który nie chodził. Na wolnych obrotach jakaś tam iskierka zawsze będzie dopiero jak dodasz gazu to ona może bokiem uciekać. Jak dajesz gazu silnik ma większe obciażenie. Zabardzo też nie wiem gdzie szukać u ciebie tego aparatu ale napewno będzie tam gdzie idą wszystkie przewody ze świec i prowadzą się do aparatu.Moze to też być silnik krokowy jeżeli masz falujące obroty, radził bym też sprawdzię filtr paliwa, ale nie wydaje mi się żeby to była przyczyna. Szukaj przyczyny w układzie iskrowym. Może świece masz marne. Powykręcaj je przetszyj szczotką drucianą moze zmiejsz szczelinę przyskoku iskry. Musiał byś lekko zbić ten palec wygjęty na świecy. A ty masz GAZ? Jak mi coś wpadnie do głowy to jeszcze dopiszę.
Opublikowano

Mam gaz,jednak temaz tałożyłem ponieważ mam ten problem i na gazie i na benzynie. Jak by to było tylko na gazie to bym do gazownika pojechał bo lpg to wynalazek i cuda wyprawiać potrafi. Świece mam nowe. Czytając forum znalazłem informacje że świeczki ngk sa lipne wiec kupiłem beru ale na nich jest to samo. Jate kable moge wymienic ale niewiem ktore to.Od cewki idzie fajka (a fajki mam nowe). Przebicie może byc na tych cienkich kablach albo na wtyczce ale czy to jest wymienialne? Jeśli tak to jaki sposób bo one idą chyba do komputera. Może ja mam coś nietak z kątem wyprzedzenia zapłonu?

Dziś kolega pożyczy mi swoje cewki ze sprawnego silnika i sprawdze czy może w tym jest zródło problemu.

Może zacznijmy od wykluczenia tego co nie ma nic wspólnego z ta usterką:

Przepływomiez?

Lambda?

Czujnik w przepustnicy?

Może wtryski?

Nieszczelny dolot powietrza?

DME?

Opublikowano
jedź Kolego na koputer. Moze to byc równiez którys z czujników wału albo wałka rozrzadu. za droga sprawa zeby kupowac i wymianiac jak sie nie wie co...
Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
Silniczek krokowy - nie droga część a zawsze można wymienić na nowy, który również może być przyczyną tak jak już ktoś napisał wyrzej.
Opublikowano
Sprawdziłem dziś cewki i silnik krokowy i lambde (zamontowałem od innego samochodu) ale niestety było to samo. W ksiązce wyczytałem ze cewki należy zakładać z jakimiś papierowymi podkładkami (ja takowych niemam). Ktos coś wie na ten temat? Jeszcze mi została przepływka do sprawdzenia niestety niemogłem jej wymontować od kolegi bo on ma jakiś własnorecznie robiony dolit i niechciałem mu tego roz.......ać.
Opublikowano
Zaczynam sie zastanawiać czy nie wymienic silnika. ..

 

Taniej bedzie chyba sprawdzić na kompie - nieprawdaż??? koszt to ok 50-80zł. I masz gotową diagnoze. A mozesz sie jeszcze umówić tak zeby wykasować stare błedy - i za pare dni przyjechac i zczytac nowe błedy w jednej cenie.

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano

No nawte tego próbowałem zanim tu napisałem. Gośćsię podłączyłe,powiedział że jest ok,że mam wymienić świece,zainkasował 50 pln,a ja po wymianie świec mam to samo. Wrocław ul.Legnicka. NIE POLECAM!

 

Wygrzebałem wszystkie możliwe kableki i poiizolowałem w miejscach gdzie znalazłem ubytki na ilolacji kabli. Może to coś pomoże. Wyczyściłem wszystkie styki łącznie z gniazdem dme i popryskałem preparatem "kontakt". Sie odleje i ide sprawdzic.Może to coś pomogło... A jak nie to jutro na warsztat i niech robią do skutku...

Opublikowano

Kolego zalezy jakim komputerem i softem sprawdzał to Twoją Bemke...

Ja byłem to sprawdzał najpierw Carsoftem ale gosc miał tez Modica (SPECIAL BMW TOOL) i na tym testerze wyszło wszystko...

 

Odpal go wieczorem i popatrz czy nie skacza gdzies iskry po kablach...

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano

Jak mam zobaczyć czy ma iskre? Przeciez fajki są włożone w blok silnika,a kable przed cewkami nie mają przebicia juz sprawdzałem wieczorem.Pozatym przed cewkami jest niskie napiecie wiec raczej niema jak tam przebijać. Mam silnik M50 (niemam jednej cewki i aparatu zapłonowego tylko 6 cewek do których impuls dostarczany jest cieniutkim kabelkiem z DME)

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=377282

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=74586

Taki temat znalazłem. Z tym że niewiem czy inwestować kolejnie 90 pln w świece boscha. Mam już nówka komplet beru i ngk. Teraz newiem czy wydanie kolejnej kasy na jeszcze inne świece pomoże czy nie...

 

Niestety niewiem czym sprawdzał. Nie zwróciłem uwagi,myslałem że to fachowiec który wie co robi. Wynalazłem jeszcze jednego magika od BMW we wrocławiu,temu powiem zeby mi sprawdził programem SPECIAL BMW TOOL.

 

Może ktoś zna jakiegoś fachowca od bmw z wrocławia lub okolic? Jakiś pewniak by sie przydał bo niestety wiekszość warsztatów we wrocławiu stoi na bardzo niskim poziomie:(

Opublikowano

hmmm.... a nie masz od kogos przełozyc swiece i sprawdzic???

Skoro mowisz ze bylo sprawdzane kompem i ok.... to juz sam nie wiem... moze filtr paliwa??? u mnie podobne objawy dawał czujnik wału korbowego i czujnik walka rozrzadu - padły jednoczesnie:( ale to wyszło na diagnostyce na kompie.

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano

no niestety niemam nikogo takiego. Właśnie sie zastanawiałem nad czujnikiem wału i rozrzadu. Jeden fachowec na gauczynskiego powiedział mi że to wina zapchanych wtryskiwaczy. Ale w takim wypadku auto na gazie chodziło by jak trzeba? Jest jeszcze taka kwestia ze jak przytrzymam kilka sekund lilnik na 6tyś obrotach to przez 5...10 minut pracuje normalnie,nie szarpie przy dodawaniu gazu i dobrze sie wkreca w obroty,ale na wolnych nadal szarpie. Byłem u elektryka ale niestety on sie niezajmuje BMW. Wysłał mnie do sobutki:)

 

Może ma ktoś jakieś swieczki boscha do odsprzedania? Mogą być uzywane :) Niestety jedna w sklepie kosztuje 34 pln wiec lepiej zaczać od uzywek..

Opublikowano
A wiec.... Odkreciłem przepustnice i.... pełno oleju. Cały ten czarny plastki był pokryty czarną mazią. I niebył to olej silnikowy tylko podobno w LPG jest olej. Silnik sie zalewał tym olejem i niepalił. Kupiłem już nowy reduktor,jutro rano gościu mi wtryski wyczyści. Ale juz po przeczyszczeniu szmatą czuć poprawe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.