Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie...silnik m10 na wtrysku...

nie zależnie czy ciepły czy zimny nie mogę go uruchomić...nawet z gazem wciśniętym na maksa przy odpaleniu wchodzi na góra 3tyś obrotów i spokojnie z nich schodząc gaśnie...szukałem ewentualnych wlotów lewego powietrza i tak na oko nic nie znalazłem...podejrzenie padło na pompę ale nawet jak na LPG go odpalam to jest taki sam efekt... zrobiło mi się to wczoraj przy odpalaniu strzeliło i teraz już nie odpala... przepływka ma założone zabezpieczenie antystrzałowe więc też przypuszczam że jest sprawna...

Pomocy!!! zostałem bez samochodu...jedna nie odpala a druga ledwo chodzi...( http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=91225 )

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Opublikowano
Obejrzyj dobrze ten anty-strzał i przepływomierz to że nie rozwaliło przepływki na zewnątrz wcale nie znaczy że jest sprawna gdzieś ta energia wystrzału musiała się skupić ,skoro nie zrzuciło żadnej gumy mogło pogiąć klapę w przepływce,wysadzić dolny dekiel .
Opublikowano
przepływomierz jest cały...to zabezpieczenie przed strzałem jest owinięte w taką gumową przesłonkę przez którą wypychana jest energia strzału...i właśnie ona spadła ale jak ją założyłem nic się nie zmieniło...dalej sinik nie chce pracować...poszukam dokładniej ewentualnych wlotów lewego powietrza ale...nie sądzę że to przez to...

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.