Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ;)

Mam pytanie..wszystko z moją Bunią było OK..do dziś. Dałem się przejechać samochodem pewnej osobie i może przejechała jakieś 400m. Najpierw na parkingu próby - tył, przód przy tym trochę szarpnęło, bo brak wyczucia sprzęgła i duże gazowanie. Oprócz tego dziwnie szybkie przerzucanie biegów, ale nic nie chrupało itp :/ Wróciliśmy do domu, i po jakiś 2h odpaliłem samochód i zauważyłem że na 1 i 2 biegu szarpie samochodem i nie ma mocy :/ Jak się trochę rozpędzę to już było spoko. Na ciepłym silniku delikatnie szarpie, ale jest lepiej niż na zimnym. Podczas jazdy cały czas trzymam rękę na gałce zmiany biegów i zauważyłem, że gdy szarpie samochodem to gałka też strasznie drży, jak samochód przestaje szarpać to gałka też się uspokaja. Na poczatku zdawało mi się, że to czujnik połozenia wału korbowego, ale po 1 - w grudniu 2oo7 roku byłem zmuszony do wymiany czujnika i niestety kupiłem nieoryginalny, bo brak było oryginału; po 2 gdy miałem problem z wcześniej wspomnianym czujnikiem nie było czegoś takiego jak hmmm takiego uderzenia pod maską podczas zmiany z biegu 2 na 3, ale nie za każdym razem...może 5 razy usłyszałem jakby coś walnęło pod maską. Proszę o w miarę szybką pomoc ponieważ 1 października mam kurs w góry i czeka mnie do przejechania jakieś 800km..

 

Dane samochodu:

E-34 seria 5, 1991

Benzyna, silnik 2.0 M5

Opublikowano

Byłem w trzech zakładach i tez stawiają na to, że to poducha poszła, więc mi trochę ulżyło. Stwierdzają to tylko z mojego opisu, ponieważ nawet nie mają czasu na wciągnięcie go na podnośnik :/ Dopiero po weekendzie. I teraz mam następne pytanie..zakładając, że jest to wina poduszki skrzyni biegów cz trzeba wymienić zapobioegawczo wszystkie, cz wystarczy tylko tą jedną i ile tych poduch tam jest >>tył i przód<<?? I ile kosztują oryginalne poduchy, bo na allegro znalazłem używki po 10PLN ;/;/;/?? Cz wymiana jest czasochłonna?? Chodzi o to, że pierwszego wyjazd, więc się denerwuje trochę :/

 

Z góry dzięki za pomoc ;)

Opublikowano

U Ciebie są 4 poduszki cena jednej 10-35zł ( BMW ok.50zł ) w zależności jakiej marki kupisz. U mnie są tylko dwie więc jakieś 15-20 minut to trwało.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img140.imageshack.us/img140/7831/mjk5ov9wkt2.jpg

Opublikowano

A więc sprawa wygląda tak:

byłem u mechaników w warsztacie i po długich oglądzinach samochodu, próbowabniu, sprawdzaniu doszli do jednego wniosku, a mianowicie, że to ani nie są poduchy, ani sprzęgło >>ufff<< tylko wina leży w układzie zapłonowym, bo to on prawdopodobnie przerywa. Gdy wrzucimy na luz i przygazujemy, to najpierw jest takie prym, prym, prym i dopiero potem słychać ten piękny dźwięk silnika kiedy wchodzi na wyższe obroty. Jutro mam się u nich stawić na wymianę świec zapłonowych i fajek. Koszt: ok.400PLN..."tak na początek" - usłyszałem od szefa. Zawieszenie podobno bajka..wszystko sztywne i stabilne łącznie z poduchami,amortyzatory też ok, olej w skrzyni jest, sprzęgło gitara, wał i czujnik położenia wału też...

 

Chciałbym się dowiedzieć co Wy o tym sądzicie??

 

Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.