Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Muszę kupić opony 235/35/19 i nie wiem jakiej firmy wybrać, patrzyłem na dunlop sport maxx, są w przystępnej cenie, w jeszcze lepszej cenie są Uniroyal rainsport 2, ale czytałem opinie użytkowników i twierdzą, że szybko się zużywają.
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
dobrze czytałeś , poszukaj lepiej Brigestone, Toyo,Yokohama,Pirelli , ja mam Dunlop Sport Maxx i sa OK ale 17'' , te wyżej Toyo to bardzo dobre wyczynowe opony , Brigdestone są świetne zresztą wszystkie co wymieniłem - jak już Uniroyal to SportContact chyba III
Opublikowano
Toyo to bardzo dobre wyczynowe opony

 

Uniroyal to SportContact chyba III

 

Panu juz dziekujemy :lol:

Dwa zdania - dwie - lagodnie mowiac - pomylki. :mrgreen:

Ale, prosze nie bierz tego osobiscie-jakos mam wrazenie, ze Toyo polecaja tylko ludzie bez pojecia. Takze na tym forum.

Ktos tu kiedys napisal, ze Toyo reklamuje sie tylko w srodowisku upalaczy gum, drifterow i innych wioskowych tunerow-z tego wniosek, ze te opony tylko do tego sie nadaja :lol: Moze az tak zle nie jest, bo sa dobre na suchym-ale pod wzgledem uniwersalnego zastosowania w roznych warunkach ustepuja konkurentom.

 

Z jednym sie zgodze-Continental SportContact3 to b. dobre opony, zarowno na mokra jak i na sucha nawierzchnie. Podobnie bym polecal BS Potenze RE050A. Odradzam za to RE040-mialem i nie bylem zadowolony, bo byly miekkie, szybko sie zuzywaly i w moim owczesnym samochodzie powodowaly podsterownosc (mimo, ze samochod byl z RWD)

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Tylko że Dunlop kosztuje 700zł za sztukę a Bridgestone 1100zł, więc zdecyduję się chyba na Dunlop. Nie ma opony Uniroyal SportContact III jes za to Continental :wink:
http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano
w moim owczesnym samochodzie powodowaly podsterownosc (mimo, ze samochod byl z RWD)

 

A kto powiedzial ze auto RWD nie moze byc podsterowne? Tak samo moze byc podsterowne jaki i auto FWD moze byc nadsterowne. Kwestia wielu czynnikow.

 

Co do Toyo, co prawda w innym aucie (FWD i tylko 125KM), ale przez 3 sezony nie narzekalem. Ani nadmiernie sie nie zuzywaly, ani na mokrym nie zrywaly tak latwo przyczepnosci przy ruszaniu jak Goodyear NTC5.

Think Locally,

Fuck Globally!

Opublikowano
A kto powiedzial ze auto RWD nie moze byc podsterowne? Tak samo moze byc podsterowne jaki i auto FWD moze byc nadsterowne. Kwestia wielu czynnikow.

 

Nikt nie powiedzial. Tyle, ze raczej powinno miec jednak tendencje raczej przeciwna - od neutralnosci do nadsterownosci (taki jest moj E60).

A co do opon, to ten sam samochod na oponach Conti SC2 bylo o wiele bardziej neutralne i przyjemniejsze w prowadzeniu. Jakbym chcial miec samochod ryjacy przodem jak swinia w ziemi ;) to bym kupil jakas Alfe Romeo GTA czy inny podobny wynalazek.

pozdrowienia

Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.