Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zmienialem ostatatnio plyn w chlodnicy i po wymianie zabralem sie za odpowietrzanie wedłu wskazowek podanych na forum i gdy juz mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie i niby juz odpowietrzony uklad dotykam dolny waz i jest zimny gurny cieply. wiec co robie zle prosze o pomoc
Opublikowano
zmienialem ostatatnio plyn w chlodnicy i po wymianie zabralem sie za odpowietrzanie wedłu wskazowek podanych na forum i gdy juz mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie i niby juz odpowietrzony uklad dotykam dolny waz i jest zimny gurny cieply. wiec co robie zle prosze o pomoc

 

górny

Komuś to tu niedawno wklejałem, fajnie opisane jak i co z odpowietrzaniem układu bmw:

 

http://www.vabikbmw.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=646

 

Inna sprawa że może Ci jeszcze termostat nie puścił dużego obiegu, to trochę trwa, szczególnie jak masz ogrzewanie na maxa. Przejedź się kawałek i wtedy sprawdzaj czy duży obieg jest w ruchu.

Opublikowano
[...]mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie[...]

 

Ale po co czepiasz się ciepła w kabinie?? Przecież jak zapłon jest odłączony to zawory od nagrzewnicy są otwarte... Nie ma zatem potrzeby kombinować z otwieraniem ogrzewania tak jak w "normalnych" autach...

 

Po prostu trzeba mieć cierpliwość i na wyłączonym silniku i przy odkręconych odpowietrznikach lać do zbiornika i uzupełniać pod sam korek płyn aż skończą się bąbelki w niższym, a potem w wyższym odpowietrzniku... A jak już ich nie ma i się zakręci odpowietrzniki to odciągnąć płyn do normy...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
zmienialem ostatatnio plyn w chlodnicy i po wymianie zabralem sie za odpowietrzanie wedłu wskazowek podanych na forum i gdy juz mialem temp odpowiednia i cieplo w kabinie i niby juz odpowietrzony uklad dotykam dolny waz i jest zimny gurny cieply. wiec co robie zle prosze o pomoc

 

Po prostu nie otworzył się jeszcze termostat, i dolny wąż do chwili jego otwarcia jest zimny. po otwarciu jest już duży obieg płynu i zazwyczaj w tym momencie uzupełniasz w zbiorniczku,lub chłodnicy zależy od tego jaki masz silnik i po sprawie :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.