Skocz do zawartości

Alarm Fabryczny jest czy go nie ma?


ducat

Rekomendowane odpowiedzi

W testach check control nie wyświetla mi informacji o alarmie, dioda na desce jest, miga, gdy rygluje się zamek. Wszystko wskazuje na to, że mam BMW bez alarmu.

Jednak pojawiła się wątpliwość.

Kiedy szperałem w bezpiecznikach w bagażniku, nr 55 wsadzony ponownie spowodował uruchomienie syrenki, która znajduje się gdzieś w okolicach prawego tylnego nadkola. Syrenka brzmi tak jak ta z e34 (klakson taki, kiedy działa zabezpieczenie CODE).

Sprawdziłem funkcję CODE, odcina - ale nie wyje.

 

Pytania w związku z tym,

:arrow: Jak brzmi syrenka od fabrycznego alarmu w E38 (jest jakaś modulacja, czy klakson) ?

:arrow: Czy jeśli mam tę syrenkę, a alarm się nie włącza - możliwe, że nie mam jedynie modułu alarmu?

:arrow: Gdzie znajduje się moduł alarmu?

:arrow: Czy ewentualne podpięcie modułu wystarczy, by aktywować alarm (skoro jest syrenka, to może faktycznie ktoś wyjął kiedyś ten moduł)?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam 735 z 1998roku i mam orginalny alarm to nie jest taki standardowy dzwiek jak w wielu alarmach jest to taki pisk dosc glosny na pewno nie jest to klakson.

Zaraz po zakupie autka tez myslalem ze nie mam alarmu bo ni cholery nie wlaczal sie chustalem autem i nic dopiero podpowiedzial mi kolega zeby nie domykac przedniej maski(tzn.miec ja w przymknieta)wlaczyc alarm odczekac chwile i podnies maske zadzialalo zaczal alarm wyc

W instrukcij obslugi jest cos napisane ze moznz alarm wylaczyc tzn.uspic go przydatne to jest jak wieziesz auto na lawecie lub promie nie czytalem dokladnie ale jezeli bedzie ci zalezalo to napisz a przeczytam dokladnie i ci napisze co madra ksiazka pisze :D

Sprawdz funkcje code bo powinna wyc u mnie jest tak ze jezeli wprowdze dwukrotnie zly kod zaczyna wyc syrena

To tyle co wiem sugeruje sie tym jak dziala w moim aucie nie wiem gdzie jest modul bo nie bylo mi to potrzebne jak narazie dziala bez zarzutow :cool2: pozdrawiam

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie u mnie nie wyje przy funkcji CODE, poza tym mam ten klakson z tyłu.. , który trąbnął kilka razy, jak ruszałem bezpiecznik nr 55.

Od czego jest ten klakson?

Jeśli możesz, to napisz mi na PW co tam piszą w mądrej książce.

Dzięki.

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram ci napisc co pisza w tej ksiazce jutro ale nie obiecuje w 100%poniewaz mam jutro dosc duzo zalatwien ale w niedziele napisze ci na pewno( napislbym ci dzisjaj ale ksiazke mam w aucie a auto w garazu)juto tez poslucham w ktorym miejscu jest zamontowana moja syrena bo nie wydaje sie mi zeby byla ona z tylu samochodu :nienie:

Było e28 524td,e32 735i

I jest e38 735i V8!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okay, ale ona nawet nie mrugnie do mnie światłami. Nie zawracałbym Wam głowy, gdyby nie ta syrenka - klakson z tyłu. To dało mi do myślenia, ze może mam alarm, ale nie mam jakiegoś modułu sterującego tym.

Powiedzcie mi gdzie się znajduje moduł od alarmu i co z tą syrenką - gdzie ona jest i jak hałasuje, czy moduluje, czy trąbi tak jak CODE w E34...

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sygnał od alarmu mam - to się zgadza... więc.. czy możliwe jest, by fabryka wypuściła model z syrenką, ale bez modułu?

 

Dziwne...

Za schowkiem jest kilka przekaźników i kabli, ale nie chcę czegoś zepsuć.

 

Dzięki Raiders :cool2:

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tam za schowkiem jest kilka rzeczy, miedzy innymi np sterowanie do servotronica jezeli jest takie w aucie. Jest jeszcze jedna rzecz zwiazna z alarmem ale nie wiem dokladnie co to. Umiejscowione jest to w podsufitce na srodku dachu, cos na ksztalt lamki oswietleniowej jak w niektorych autach ale pokryte materialem. Obstawiam na czujniki ruchu i moze cos jeszcze :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otworz drzwi, zamknij sam zamek w drzwiach (np srubokretem) zarygluj drzwi trzymajac w budzie krancowke drzwi. po czasie np 30 sek pusc krancowke, powinien zaczac wyc. jesli przy ryglowaniu system wykryje ktoras czujke uszkodzona to nie bierze jej potem pod uwage. objawia sie to miganiem kontrolki w nawiewie. po czasie ona sie zapala na stale. jesli czujniki sa ok, zapala sie na stale od razu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otworz drzwi, zamknij sam zamek w drzwiach (np srubokretem) zarygluj drzwi trzymajac w budzie krancowke drzwi. po czasie np 30 sek pusc krancowke, powinien zaczac wyc. jesli przy ryglowaniu system wykryje ktoras czujke uszkodzona to nie bierze jej potem pod uwage. objawia sie to miganiem kontrolki w nawiewie. po czasie ona sie zapala na stale. jesli czujniki sa ok, zapala sie na stale od razu.

 

 

Wiesz co napisz to normalnie jakim śrubokrętem ,bo ciebie nie rozumiem człowieku :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwierasz drzwi, siadasz na fotelu, nogi trzymasz na zewnatrz auta. zamykasz sam zamek w drzwiach tak jakby byly zamkniete - zobacz jak sie przesuwa zapadka w zamku i bedziesz widzial co przesunac srubokretem aby zaskoczyl. palcem zablokuj krancowke aby swiatelko wewnatrz zgaslo (po czasie) zeby elektronika wykryla zamkniecie drzwi. zarygluj kluczem z zewnatrz i jak dioda zacznie swieci ciaglym swiatlem pusc krancowke drzwi. zaswieci sie swiatelko w kabinie i powinien wyc alarm. rozumiesz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Panowie przyłącze sie do wątku. W mojej E38 po lifcie kontrolka w nawiewie zapala się tuż po zamknięciu pilotem zamka i po chwili gaśnie i już ani nie pulsuje ani się nie zaświeca. Auto zamykałem z otwartym oknem. Próbowałem otworzyć kluczykiem (nie pilotem) i alarm nie wył. Auto bez rozbrojenia pilotem również odpala i żaden alarm nie wyje. O co chodzi.? Ktoś coś podpowie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opcji Car memory jest do ustawienia jak się uzbraja i rozzbraja alarm:

- z pilota lub kluczykiem w drzwiach - ta opcja jest chyba domyslna

- tylko z pilota

 

Więc zamknąłeś auto i uzbroiłeś alarm pilotem a otworzyłeś auto i rozzbroiłeś alarm kluczykiem w drzwiach - czyli jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze to jak uczynić żeby alarm sie włączył? Pod maską jest krańcówka i po zamknięciu auta pilotem i odczekaniu około 1 min otwieram niedomkniętą maskę i niestety alarm nie wyje. Hmmm chyba nie jest aktywny. Powiedz mi czy INPĄ mogę to przestawić? Jeśłi tak to wytłumacz mi krok po kroku co i gdzie dokładnie. Będę bardzo wdzięczny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iejscowione jest to w podsufitce na srodku dachu, cos na ksztalt lamki oswietleniowej jak w niektorych autach ale pokryte materialem. Obstawiam na czujniki ruchu i moze cos jeszcze :)

 

Zgadza sie - czujnik ruchu. I nic więcej :-)

I to nam daje mozliwość przetestowania alarmu. Siedzimy w aucie, włączamy alarm , po jakimś czasie zaczynamy się wiercić - alarm będzie wył.

Proste.

pozdr

prawdziwy mężczyzna musi mieć wał, a nie jakieś tam przeguby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.