Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do właścicieli tych modeli którzy walczyli z przepływką:

-jak powinien pracować silnik z odpiętą przepływką,chodzi mi jak będzie przyspieszał,może to będzie dobry test,czy padła przepływka czy osprzęt...

Opublikowano
Cześć. Ja mam taki silnik i miałem problem z przepływką , poprostu jak przyśpieszałem to były dziury w obrotach albo ciągła jak bez Turbo. Wymieniłem na nowa Bosha (z MTM firmy raczej se głowy nie zawracaj) następnie kolega wgrał mi softa ponownie i chodzi silnik pięknie. :D
Opublikowano
O widzisz i ty jesteś jednym z tych,co twierdzą,że wgrywali soft pod przepływkę,a inni mówią że nie ma czegoś takiego,chyba że mówimy o resecie kompa do ustawień podstawowych
Opublikowano
No właśnie chciałem żeby ktoś tak napisał,u mnie tak samo,jak odepnę przepływkę jest straszny muł ale nie ma dziury w zakresie 2000 do 2500,a jak podłącze do ma moc ale z dziurą i???
Opublikowano
jakiś czas temu rozbierałem cały dolot razem IC,wyczyściłem,złożyłem i żadnej poprawy,nie zauważyłem żadnej nieszczelności
Opublikowano
Dodam,że mam nową przepływkę BOSCH i nowy elektrozawór koło turbo,filtr powietrza i paliwa,co jeszcze może być uszkodzone??
Opublikowano
może faktycznie potrzebna jest jakaś adaptacja przepływki , jezedżę tyle lat i nic pod maską nigdy nie wymieniałem z osprzętu wiec trudno mi określić
Opublikowano
u mnie np komputer wykazał uszkodzenie czujnika ciśbienia doładowania. wydawało sie niby ok, silnik ładnie pracował, ale na 4 i 5 biegu to raczej nie było mowy o przyspieszaniu. doszedł do 2.55 obrotów i koniec, wymienielem czujnik 260 zł, i teraz silnik ciągnie jak.... ssak leśny :)
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Niestety ale jak numer seryjny nowej przepływki nie zgadza sie z numerem starej, a tak napewno jest bo dawniej przepływki miały numery inne niz teraz je robią. To musi byc wgrany od nowa sterownik silnika do kompa, i nie ma czegoś takiego jak adaptacja przepływki ! Można dołożyć troche i wgrać program po tuningu, też będzie. :D
Opublikowano
Ma sens to co mówisz,a może wiesz kto robi takie operacje,czy tylko ASO??

 

W aso naciągają, nic takiego sie nie robi. Mozna jedynie skasowac wartosci adaptacyjne, co nie zawsze ma sens (inwestycja kilkuset zlotych). W kompie GT1 (serisowy bmw), mozna wgrac nowy soft do popy wtryskowej, kazdego z modułów, ale specjalnie pod przyeplywke nic niema. Radzilbym dokladnie przeglądnąć węzyki podcisnienia (czesto są dziurawe), bańke podcisnienia (taki bufor), nastepnie węże idace od turbo do IC i dalej od IC do filtra - najczesciej tam spotkasz problem.

Xdrive

Koder

Opublikowano
Rozumiem,ale ja już to sprawdziłem,nawet wczoraj zmieniłem wszystkie wężyki vacuum,jestem na 100% pewny ,że elektrozawór żle steruje siłownikiem od turbiny,ale on jest nowy,już nie wiem gdzie zajrzeć,tak bardzo bym chiał żeby ten samochód w końcu pojechał...
Opublikowano
Rozumiem,ale ja już to sprawdziłem,nawet wczoraj zmieniłem wszystkie wężyki vacuum,jestem na 100% pewny ,że elektrozawór żle steruje siłownikiem od turbiny,ale on jest nowy,już nie wiem gdzie zajrzeć,tak bardzo bym chiał żeby ten samochód w końcu pojechał...

 

a w gruszke od sterowania turbo zagladales ? moze psiknąc jej do srodka smaru w sprayu ? :cool2:

 

Najlatwiej wsiasc z kompem do auta, popatrzec na parametry - bedzie jak na dloni co niedomaga

Xdrive

Koder

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.