Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanko od dluzszego czasu moje m40 klepie jak zle, słyszalem ze to szklanki, wałek wytarty, popychacze, olej etc. w sprawe oleju sie nie zagłebiam byl tani teraz jest mobil mineral. przedchwila sciągłem dekiel, szklanek nima :shock: a co do wałka krzywki wytarte na 0.03mm wiec moim zdaniem git. podlozylem pod walek srubokret i do góry go, uniusł sie na jakies pól milimerta. Czy klekot zaworow moze byc spowodowany panewkami wałka i jesli tak to ile te panewki mnie kosztuja?? mowa o m40 318 e30
pinki020
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tam w ogóle są jakieś wymienne panewki?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
no wlasnie nic nie widac, myslalem ze tak zacisniete ze niewidoczne ale puzniej jak wsiadlem to cisza a tylko troszke dokrecilem juz na chama wałek, to duzo lepiej z zawormi.
pinki020

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.