Skocz do zawartości

pinki020

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 318i
    E36 316i
    E38 730 iA
  • Lokalizacja
    Świebodzice

Osiągnięcia pinki020

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Co znaczy wytrzymal10- polowe tego co przejechalem? Skoro trzyma sie pewnie przez 17-18kkm to chyba znaczy ze tyle wytrzymal. Kola nie maja wyczuwalnych luzow. Dop teraz zaczyna kolysac wiedz wytrzymal tyle co przejechalem. Nie bronie chinczyka, ale czy lemforder bosch bmw mercedes nie maja fabryk w chinach?
  2. Acha dodam moja jazda to w 80% miasto i trasy do 50km
  3. Osobiscie zajezdzilem slra. Przejechalem dokladnie 20miesiecy i ok 18tys. Od niedawna postokuja i na koleinach lekko buja. Dodam ze mam wywalony drazek srodkowy na tyle mocno ze przy 120km trzepie kiera, co dodatkowo skrucilo znacznie zywotnosc sworzni. Czas na wymiane i teraz nowy drazkek teknorota, koncowki i znow zestaw wahaczy slr. Calosc wyjdzie 550zl z allegro, plus moja robota, plus zbierznosc. Zwarzywszy ze zawiecha + drazki lemiego to ok 1500-1800zl a ja wole inaczej wydac te pieniadze, i mam chec co 15-20 tys poswiecic 3-4godz w garazu wybiora tansza opcie. Swoja drog.a ciekawe czy dzisiejszy lemforder za 3-4x wieksze pieniadze pokona 3×18tys km. Kto ma za kase niech laduje, ja mam malo wiec oszczedzam.
  4. pinki020

    prawa lapa silnika

    I tak sie drapałem po głowie i wydrapałem moze cos. Czy możliwe jest żeby blok silnika m60 wiercony byl na wylot pod sruby łapy silnika? kropelki oleju wisza na łbach śrub od prawej łapy ale dopiero po rozgrzaniu silnika. Jesli sruby sa mniej podatne na temperature niz sam blik to moze olej przesacza sie po gwincie i wypływa na zewnatrz, w takim przypadku sprawe załatwily by podkladki z miedziuchy, tylko jak to jest z tymi otworami na sruby?
  5. pinki020

    prawa lapa silnika

    Olej saczy sie po lapie z prawej strony. Kropelki oleju zwisaja z srub lapy mniejwiecej na srodku bloku. Wokòl rozrzadu jest sucho, uszczelka glowicy sucha. Olej pojawia sie na lapie przy bloku i na kompresorze klimy, wyrzej i z przodu silnika wszystko ok.
  6. pinki020

    prawa lapa silnika

    Od niedawna jestem posiadaczem e38 z motorem m60. Wczoraj odebralem auto od mechanika po wymianie uszczelki z pokrywy bo puszczala oliwe, teraz zlokalizowalem cos nizej. Mozliwe zeby ciekl olej z prawej lapy silnika? Slyszalem ze przez lewa przeplywa olej do filtra, a jak jest z prawa? Prosze o odpowiedz, draznia mnie plamy pod autem.
  7. do krokowca jest dojscie po wyciagnieciu przepustnicy nie tzreba rozkrecac kolektora. 4 sruby przepustnicy linka gazu rura od filtra powietrza i czujnik przepustnicy i wychodzi. krokowiec jest osadzony w gumowym lozu nie trzeba go wykrecac-wypinasz wtyczke dwa weze cisnieniowe i po robocie 15min roboty plaski srubokret i bodajze klucz 11 nasadowy na przeduzce
  8. pinki020

    ile oleju biora wasze bmki??

    moja 350000 wymiana co 15tys pali na dotyk dolewam 0.5l 10w60.
  9. a kiedy wczesniej przegladales odme? obstawiam ze silnik tez ma juz swoje lata i mimo ze nie widac zbytniego ubytku oleju to swoje i tak wpuszcza w dolot jak to w bmw. rozrzedzony olej z glowicy splywa do miski a budyn zostaje (odpowietrzony) do odmy. jesli nie jest to uszczelka, zreszta narazona na awarie w silnikach r6 to obstawialbym niedogrzanie ukladu przy przebiegach 12 km to rzecz normalna, dogrzej porzadnie silnik przez dluzszy czas nie szukaj winy w usterce jesli nie ma obiawów padnietej uszczelki.
  10. pinki020

    plyn chamulcowy

    co do wysprzeglika to poziom plynu zszedl jakies 5mm ponizej wpustu sprzegla wiec juz dawno pedal powinien wpasc w podloge. dodam ze szczeki z tylu wymienilem na nowe w listopadzie a klocki z przodu sa do wymiany nie wiem tylko czy mozliwe jest żeby w tloczki przednich chamulców weszlo prawie 100ml plynu wmiare zuzywających się okładzin. dodam ze dociski i tarcze sa od 2.5L tzn wentylowane tarcze i szersze dociski ale mimo wszystko ubytek spory a nie moge zlokalizowac wycieku.
  11. pinki020

    plyn chamulcowy

    mam pytanko- szczeze to dawno nie zagladalem w zbiorniczek wyrównawczy a klocki zmienialem 2 lata temu, niedlugo wymiana. czy mozliwe jest zeby wmiare zuzywania sie klocków uklad chamulcowy pochłona ok 100ml plynu. dodam ze poziom zszedl ponizej poziomu chydrauliki sprzegla wiec nie jest to wysprzeglik ani pompka. ile plynu moze wejsc w tłoczki chamulców? mam problem z zlokalizowaniem wycieku. pod pedalem sucho caly uklad lacznie z pompa abs tez sucho, co jest grane? viewtopic.php?f=68&t=120678
  12. acha co do dymienia to za moja e36 nic nie widac jak depne mocniej tak bialo, a w lecie nie dymi wcale i tak od 4 lat to samo mialem w e30 jesli do tego auto stoi nisko nad gleba to kopci bardziej
  13. mam to samo w m43 i mialem w m40 i w escorcie itd najprawdopodobniej skrapla sie para wodna w silniku i olej sie zwarzyl nie ruszalbym tego jesli auto nie ma obiawów uszczelki (grzanie sie, mieszanie sie oleju i plynu chlodniczego itd) zaraz wiosna samo przejdzie jak zrobi sie cieplej, albo jak masz czas i zapas paliwa przegon bejke po dłuzszej trasie. puki jest zimno nie przejmuj sie. z reszta od dluzszego czasu nie bylo slonca powietrze jest wilgotne i zawsze czesc tej wilgoci dostanie sie do silnika. przy tak krudkich trasach jest to normalne
  14. dokladnie to jak kupisz banke 4l to zostanie ci na dolewke. jezeli to m43 to 3,5l i nie lej badziewia bo hydraulika w bajeże tego nielubi i moze byc sporo głosniej
  15. sprawdz przewód na czujniku cisnienia, jak bedzie wpozadku, nie zwlekaj podjedz na warsztat sprawdzic cisnienie, moze pompa juz nie domaga i brakuje mu smarowania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.