Skocz do zawartości

POSZUKUJE KOGOS Z FORUM DO OBEJRZENIA AUTA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego drogi, ja tamten temat wlasnie zalozylem :cool2:
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano

Więc Tak

 

Każdy kto jest zainteresowany autem z tematu, powinien przeczytać całego mojego posta.

 

Byłem dziś obejrzeć to auto:

 

Blacharka w naprawdę dobrym stanie nie ma absolutnie żadnej rdzy, posiada dość liczne niewielkie odpryski, ale dzięki nim można się przekonać że na aucie nie ma szpachli, jedyne zastrzeżenia budzi maska, chyba była lakierowana bo widać było lekką cytrynkę, ale za to lakier był dobrany dobrze.

 

Stan blacharsko-lakierniczy BARDZO DOBRY z minusem, za cytrynkę na masce i drobne mało znaczące odpryski.

 

Pod maską - hmm odkręciłem korek zbiorniczka wyrónawczego, stan płynu był dość niski, był w nim lekki brązowy pył, nie był to żaden szlam. podstawa pompy olejowej była lekko mokra od oleju, rzuciła mi siew oczy nowa chłodnica, ale właściciel mówił że on jej nie wymieniał. No nic poprosiłem o uruchmienie silnika, silnik pracuje bardzo równo, jak go przegazowałem to jekieś dziwne odgłosy było słychać, ale nie spod maski tylko raczej od strony wydechu, być może to jest wydech ACS bo wyglądał inaczej (drewnopodobna gałka skrzyni buegów miała emblemat ACS). Właściciel mówił że były wymieniane uszczelki pod kolektorami, było to robione w dobrym warsztacie w długiej goślinie, koło Poznania (podobno bardzo dobry warsztat, robiący tylko BMki), ocenę stanu silnika podam na końcu posta.

 

Elektryka

 

Generalnie wnętrze auta jak i wszystkie zabaweczki nie budziły większych zastrzeżeń, ale nie działał jeden tylny zagłówek, i tempomat wraz komputerem (nie mierzył zużycia paliwa i średniej prędkości) prawdopodobnie przyczyna nie działania tempomatu i kompa była jedna (brak sygnału o prędkości pojazdu ze skrzyni biegów). Acha tylna roleta nie jest elektrzyczna, co może być troszkę uciążliwe. Klima niby sprawna ale żebym tam zamarzał to raczej nie mogę powiedzieć, na pewno działała ale ma duże ubytki czynnika R12. Ogólnie biorąc pod uwagę rocznik z działaniem wyposażenia jest dobrze.

 

 

Układ jezdny

 

Poprosiłem kolesia żeny mnie przewiózł, pierwsze co sienasunęło to to że przy spokojnym ruszeniu skrzynia lekko szarpnęła przy przekłądaniu z 1 na 2 dalej już było znacznie lepiej. Zawiesenie praktycznie bez zastrzeżeń, nic nie pukało, autem nie bujało, wbrew wcześniejszym spekulacjom NIVO działa bez zarzutu, ma tylko z tyłu jakieś twardsze sprężyny. Co do przyspieszenia to nie mam skali porónawczej bo nie jechałem wcześniej V12 ale zbierałą sielepiej od mojej R6.

Reasumująć Układ Jezdny bez zastrzeżeń.

 

Wyglądało na to że auto jest gonde uwagi, ale poprosiłem na końcu o ponowne otwardzie maski, pooglądałem jeszcze silnik i coś mnie podkusiło żeby jeszcze odkręcić korek od oleju i okazało sie że na spodzie korka jest SER, czyli auto albo ma albo miało zaszłosci z układem chłodzenia. Składając pewne fakty doszedłem do wnioskuże może ten ser pod korkiem to pozostałość po naprawie, (nowa chłodnica, może uszczelki pod kolektorem były uszczelkami pod głowicami, koleś mówiłże do wymiany uszczelek bnył unoszony silnik). Osad pod korkiem jaki widziałem u kolegi był znacznie bielszy, tutaj już był przybrudzony olejem, auto miało świeży olej.

 

Acha właścicielem auta jest facet ok 45 lat, ale użytkownikiem, jego syn lat ok 21-24 i jest to jego szóste auto, mówili że sprzedają auto bo syn będzie teraz dojeżdżał na studia i potrzebuje czegoś tańszego.

 

Ocenę auta pozostawiam Wam, na moje to ja bym szukał czego innego, acha pytałem jak długo mają to auto i mówią że 4 miesiace, spytałem też czy było coś z głowicami robione, mówili że niby nie (oni nie robili). O ser pod korkiem nie pytałem, bo już mnie auto zraziło.

 

Myślęże auta nie należy przekreślać, należy je tylko wnikliwiej sprawdzić pod kontem ciśnienia na cylindrach, bo reszta naprawdę jest godna uwagi.

Opublikowano

Nie mam nic do tego samochodu, ale:

Syr pod korkiem i nowa chłodnia, to sytuacja dokładnie taka jak u mnie. Przyczyna, to niegdysiejszy przeciek oleju ze skrzyni do chłodnicy cieczy. Chłodnia wymieniona, układ wypłukany, ale trochę oleju zostało i uparcie wraca. Co do sygnału prędkości ze skrzyni - czujnik nie dający sygnału położyłby pracę skrzyni. Jeśli ta działa prawidłowo, to przyczyna nie działania kompa i cruise'a jest inna. To zresztą jest mało ważne, jeśli buda jest dobra... Duży, napierasz?

 

BTW: Masło, wypas, że chciało Ci się podjechać :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.