Skocz do zawartości

stary temat.... jaki interface do samodzielnej diagn?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Ponownie zabieram się za kupno interfejsu i samodzielną diagnostykę.

Silnik chodzi jak ostatnia ofiara.... tak brzydko chodzącego silnika nie ma chyba nikt w PL! Faluje, ciężko odpala, czasami zgaśnie, ma dziure od 2 tys do 3.... No i coś sie nieregularnie przestawia - przedwczoraj miałem niewiarygodne przyśpieszenie i w dodatku silnik chodził przy tym nadzwyczaj cicho, wydechu prawie nie było słychać - spalanie wydaje sie w normie. Potem zgasiłem i po ponownym odpaleniu znowu auto jest mułem....

 

Jaki interfejs polecacie? Miałem kiedys VIAKEN na 1 com, oddałem go po tygodniu - ciągle zgłaszał w carsoft "MODULE DOESN'T RESPOND". Mimo to skasował mi inspekcje, czyli podłączenie było sprawne.

Dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem w swoim mieście który miał do czynienia z paroma interf., zaproponował EUROSCAN na 2x com. Do tego nie użyje juz laptopa tylko złoże jakiś Pentium 2/3 stacjonarny..

 

EDIT: wczoraj doczytałem coś nowego w archwiwalnych postach... ponoć zamieniając kabelek w pinach 14-17-20 można odczytywać różne moduły - ja tamten interfejs testowałem używając tylko jednego polecanego przez viaken ustawienia kabelków, może tu był błąd?

 

Maszyna to E36 320i 1991 SEDAN.

Edytowane przez prl
Opublikowano

Jak narazie zakupiłem podróbkę zwykłego interfejsu viakena na linie kkl.

Sprzedaje to na allegro gosc z Katowic, przyjdzie za pare dni to sie okaze :)

 

Poza tym dzisiaj wieczor patrze a tu mi przynajmniej 4 z 6 cewek przebija.

 

 

Czy u Was widac cokolwiek w okolicach cewek w nocy? Ktos kiedys pisal ze ponoc cewki sie tlą wewnątrz, u mnie to raczej z dołu (od świecy) się tli.

Opublikowano
poszukaj mojego tematu... Carsoft nie straszny :P

 

Tak tak, czytałem :) Większość z forum już mam przeczytane.

Szkoda tylko że przeważnie dyskusja szybko przechodzi na bok, i zaraz mądrale mądrzą się nad GT1 czy INPA.... a ludzie pytają o TANI I PROSTY interfejs, czy to takie trudne zrozumiec? :/

Opublikowano

Cześć prl

Zamiana pinów 14, 17 i 20 niewiele daje w tym starym Viakenie, Euroscan na dwa porty Com też nic, na BMW Scan działają może ze 3 moduły diagnostyczne i to najmniej potrzebne ( klima, central zamek, alarm).

Napisz jakie wyniki na tym interfejsie co kupiłeś, może w końcu błędy dde, ecu da sie odczytać / kasować Carsoftem lub innym programem.

Opublikowano

Wymienilem fajki na nowe BOSCH. Co ciekawe nowe z polki fajki maja rozna opornosc, od 1.8 do 2.05 !

Poprzedni rozklad opornosci wygladal nastepujaco:

 

LICZAC OD PRZODU AUTA:

CEWKA 1 CEWKA 1,2 Ohm FAJKA 1,8 kOhm

CEWKA 2 CEWKA 1,2 Ohm FAJKA 1,5 kOhm

CEWKA 3 CEWKA 1,2 Ohm FAJKA 1,58 kOhm

CEWKA 4 CEWKA 1,2 Ohm FAJKA 1,8 kOhm

CEWKA 5 CEWKA 1,2 Ohm FAJKA 1,6 kOhm

CEWKA 6 CEWKA 1,2 Ohm FAJKA 1,5 kOhm

CEWKI BREMI Z RÓŻNYCH LAT (od 1992 do 1996), fajki raczej nie popękane, stan oceniam na DOBRY.

Efekt: szarpanie podczas jazdy, zalewanie sie itepe

Po wymianie: silnik lepiej sie wkreca (reaguje na pedal gazu), lekko drży, nie ma zalewania.

 

Interfejs: podłaczylem go do laptopa na 1COM, testowalem na:

CARSOFT 6.5 szuka szuka i module not respond

CARSOFT 6.1 błąd z połączeniem

CARSOFT 5.8 błąd z połaczeniem

BMW SCANNER 1.0b błąd z połączeniem.

 

Ma ktoś może BMW SCANNER wersje 4 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.