Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam turbine z audi a4 2.5 tdi i chce wsadzic do swojej buni

co wy ottymm myslicie ?

było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
ja nic dziwnego nie widze w tym co napisalem;:) :duh: :duh: dziwni jestescie :duh:
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano

najpierw dowiedz sie o specyfikacje tej turbiny, bo pewnie sie rozni. wydaje mi sie ze bedzie potrzeba ingerencja w dawke paliwa, jesli turbina jest mocniejsza lub slabsza. no i oczywiscie kwestia jakichs przejsciowek czy cos w tym rodzaju, zeby podpasowala.

widze ze masz starego 2.4td, wiec intercooler jak najbardziej wskazany przy takich przerobkach, po prostu glowica mniej bedzie wytrzymywala. jak ona standardowej nie wytrzymuje przy wiekszym wysilku, a co dopiero jak bedzie wieksze cisnienie i temperatura.

 

w ogole z ktorej audi jest ta turbina ? C4 czy A6 ?

 

jesli sie zdecydujesz, to zycze powodzenia i czekam na efekty ;)

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
turbina z a4 a6 vw pasat:) a przy tej turbinie musza byc 2 intercoolery:) i mam nawet 2:) duzo niemusze przerabiac ale troszke czeba:) tylko mnie interesuje jak silnik to zniesie:) a z tego co wiem to głowice siadają w tds a nie td:)
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano
Facio odpuś sobie bo bredzisz. Co ma turbina do dwoch coolerów? Pozatym jesli mowa o tych 2-ch collerach to pewnie chodzi o gt20 VNT a to jest zupełnie inne sterowanie tzw. podcisnienie ale pewnie o tym wiesz.

Opublikowano
to ty bredzisz :) turbina z tych modeli co ja pisalem a napewno w audi a4 2.5tdi są 2 inter coolery :) sterowanie jest takie same :) róznica jest w budowie turbiny:) moze tak niejest????
było e32 735 automat e34 524td automat, e36 320i , e36 323i perełka ;( automat, e38 740 i automat , e32 735 automat , e39 528i automat :) ,obecnie e39 520 i e39 523i e65 730d individual
Opublikowano

iamtheone >> oki, rozumiem, że musiałe co napisac, tez tak czasem mam ;) w garażu stoi 400 konny XJR z 5,4 do setki, to chyba szybciej niż sej turbo?

 

Max77 >> hmm.. no niby tak... a czy już spotkałe się z takš przeróbkš? gdzie była opisywana może?

 

niby 30% zwiększenia mocy silnik powinien znieć... z drugiej strony czy DPF to wytrzyma... no i jak moment się rozkłada... bo tak naprawdęto mi dołu brakuje...

 

a z trzeciej strony samym programem można zrobić 200 KM... :?

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.