Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam pytanie,a zarazem problem.Jakiś miesiąc temu wymieniłem wtrysk-mechanik stwierdził że jest do d...Auto chodziło OK.po dwóch tygodniach znowu zaczęło szarpać,wibrować silnikiem i zaczął tracić moc(czasami było wszystko OK)-mechanik stwierdził że to kolejne dwa wtryski!!!Wczoraj odebrałem samochód i przejażdżka skończyła się na lawecie.Mechanik powiedział że padł kolejny wtrysk a samochód zaniemógł,bo włączył się tryb awaryjny.Postanowiłem wymienić resztę wtrysków,żeby mieć problem z głowy.Pytanie!!!!!!!!!!!Czy jest to możliwe by wtryski padały jeden za drugim?Samochód ma przejechane 290 tyś.Najprawdopodobniej,odpowiedzialne za uszkodzone wtryski jest paliwo!!!
Opublikowano

podejrzana sprawa z tym mechanikiem !!!

 

przede wszystkim napisz czy autko bylo wczesniej podlaczane pod kompa i jakie ew bledy wyszly ? wtryski masz nowe czy jakies urzywki ?

 

na dobrym kompie kazdy wtrysk mozna wczesniej osobno sprawdzic aby wymienic konkretny jesli jest zły a nie robic to na slepo

 

inna sprawa to jest jak jakies chrzczone paliwo lejesz do swojej betki to wtedy rozne rzeczy sie moga dziac

Opublikowano
Moim skromnym zdaniem jeżeli mechanik nie zczytał z kompa który wtrysk nalezy wymienić to cos kombinuje i naciąga. Komputer podaje konkretnie który wtrysk nawala, który mieści się w granicy korekty, a który niedługo padnie. Wartość tej własnie korekty rośnie proporcjonalnie do zużycia wtrysku i podejrzewam że nie pada on tak od razu. także jezeli padały nastepne wtryski to dlaczego mechanik nie podał tej informacji od razu ? Wiem że cena naprawy na własną reke kusi w porównaniu do ceny serwisowej czyli 1500 zł za jeden wtrysk z robocizna, ale ma się gwarancje że ten wtrysk juz bedzie ok.
Opublikowano
Witam.Przy pierwszej wizycie,komputer nie wykrył żadnych błędów,ale samochód nie chodził jak powinien,więc wymienił wtryski. Po miesiącu to samo(trzęsący się silnik,lekkie szarpanie przy obrotach 1500-2500).Za każdym razem podłączał kompa i było OK.Wczoraj;już po odholowaniu Buni komp. wykrył błąd 4-go wtrysku.Przed chwilą dzwoniłem i powiedziano mu że wszystkie trzy wtryski są w porządku.Włoży je z powrotem i będzie grzebał dalej.Pomóżcie mi.Jestem na obczyznie,a mechanicy tutaj są do d...,wizyta w serwisie to niebotyczne koszty!!!
Opublikowano
to są właśnie uroki diesla
Mimo tego,następną Bunią jaką kupię też pewnie będzie miała silnik diesla-tylko mocniejszy.DZIĘKI ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :?
Opublikowano
Jedź do servisu BOSCH , będzie taniej niż zgadywać !!!

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Opublikowano
Problem w tym że samochód stoi rozgrzebany i nie mam możliwości przemieszczenia się nim.Zrobiłem tym samochodem jakieś 50 tyś. i nie miałem żadnego problemu.Wystarczyła wyprawa do Polski i polskie paliwo.Od tej pory mam problemy!! :duh:
Opublikowano

No cóz w PL paliwo lejemy TYLKO na markowych stacjach , najlepiej SHEL V-Power lub Orlen VERVA :idea:

Jak wlałeś na stacji X :nienie: to są skutki :jawdrop:

W firmie używam kilku diesli i no problem , ale tankowanie tylko jak powyżej !!!

zibi

BYŁO w kolejności:

318,320, M3, 735AHG, 730, 525TDS, 725TDS, 740

JEST : 530D Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.