Skocz do zawartości

Pytanie do ZNAWCÓW tematu - LPG w 740 v8??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Pare prostych pytan. Mam silnik po kapitalnym remoncie i chce troche podkrecic instalacje gazowa, bo mimo to, ze niby powinno byc git to nie jest. Otoz auto po wcisnieciu gazu w podloge-na gazie -zaczyna sie zbierac sie do okolo 4.5tys.obr/m i potem zaczyna jej brakowac mocy do okolo 5.5tys.obr/m i tutaj nastepuje straszne uderzenie - zaczyna rwac asfalt i tak jest na kazdym biegu.

 

Mam zalozony nowy reduktor BRC -czarny, prostokatny o mocy wyjsciowej 2.5bara, miedz ze zbiornika chyba 7mm, uwinieta w spirale tuz przed reduktorem - 5 spiralek, najnowszej generacji wtryski - bardzo duzej mocy, dobrej marki , ale nie pamietam jakiej.

 

Czemu brakuje jej buta w pewnym przedziale a potem jak sie pojawia to nagle i jakby z jeszcze wieksza sila?? Odczuwam to tak, jakby reduktor mial za malo gazu w pewnym momencie i musi go "nabic".

 

Wydaje mi sie, ze miedz jest za mala, moze ta co idzie z butli do reduktora - nie powinna byc 9mm?? Reduktor mozna rozkrecic do 3 barow. Co proponujecie??

Dzieki.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
ciśnienia na reduktorze się nie zmienia to jedno, dwa reduktor raczej masz za słaby. No i tak to jest z drogimi instalacjami

 

Sorry, ale w temacie jest napisane, ze do ZNAWCÓW, wiec szkoda Twojego czasu i mojego na pisanie takich tekstow, bo jedno z drugim nie ma nic wspolnego. Reduktor ma mozliwosc regulacji.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
Jaką wydajność masz reduktora?Do jakiej mocy?W BMW musi być duża rezerwa,ja miałem podobny problem gdy miałem za mało wydajny reduktor,teraz mam zamontowane dwa reduktory o łącznej wydajności 300km,moc silnika,który mam zamontowany to 211 km,także rezerwa jest duża,efekt,w każdych warunkach po naciśnięciu gazu szarpnięcie jest jak na benzynie,nie ma zamulenia.
Nur bmw e32
Opublikowano
umiesc ten post w dziale Spalanie & Paliwa alternatywne, wydaje mi sie ze uzyskasz lepsza porade na ten temat

 

Zamiscilem w obu dzialach, zawsze wieksze szanse na odp.Dzieki.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
jakmasz ustawiony reduktor na 2 bary to raczej nie jest dobrze, u mnie jak i we wszystkich instalcjach jakie znam ciśnienie jakie powinien dawać reduktor to okolice 1 bara, każdy gazownik Ci powie że ciśnienia na reduktorze sienei reguluje. A co do drogich instalacji to jest wiadome powszechnie że są do dupy.
Opublikowano
jakmasz ustawiony reduktor na 2 bary to raczej nie jest dobrze, u mnie jak i we wszystkich instalcjach jakie znam ciśnienie jakie powinien dawać reduktor to okolice 1 bara, każdy gazownik Ci powie że ciśnienia na reduktorze sienei reguluje. A co do drogich instalacji to jest wiadome powszechnie że są do dupy.

 

kolego są instalacje które pracują pod ciśnieniem powyżej 2bar to np prins, stag 300 po założeniu odpowiednich wtryskiwaczy tez może mieć powyżej 2bar.

 

Autor postu podaje za mało informacji, aby można było cokolwiek podpowiedzieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.