Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy co może powodować podsterowność. wchodzę w zakret przy spokojnej jeździe a przód ucieka. a po deszczu masakra. Zrobiłem test na placu . Skręciłem na maxa koła i gaz do dechy a tu duuuuuuuuuży łuk robi. Amorki sprawdzane.
Opublikowano

mi wyjeżdżał przód na łuku zimą po śliskim jak na letnich byłem ostry skret kierownicą i "wir" na kołach nie robił wrażenia jak przednionapędowy w krytycznych sytuacjach . Po zmianie gum na zimowe tylny naped "wrócił" a w raz z nim nadsterowna charakterystyka :D

 

U ciebie albo masz łyse opony albo geometria do zrobienia nic innego mi nie przychodzi do głowy

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
oponki w bdb stanie. A co masz na myśli geometria? Chodzi Ci o zbieżność czy może ogólnie zawieszenie? I co w zawieszeniu może powodować takie cyrki? dodam że podczas np zawracania z baaaardzo małą prędkością słychać pisk z przednich opon i dziwne spojrzenia przechodniów
Opublikowano
oponki w bdb stanie. A co masz na myśli geometria? Chodzi Ci o zbieżność czy może ogólnie zawieszenie? I co w zawieszeniu może powodować takie cyrki? dodam że podczas np zawracania z baaaardzo małą prędkością słychać pisk z przednich opon i dziwne spojrzenia przechodniów

\

ewidentnie będzie to geometria do ustawienia. Małe prędkości, na przykład zły kąt koła powoduje darcie opony (bo łapie np. połowę jej płaszczyzny styku z ziemią)

 

zrób to jak najszybciej bo szkoda nowych opon bo je po prostu zniszczysz

 

p.s. to że do ustawienia geometria nie świadczy że nie trzeba czegoś wymienić bo przecież mogło się"rozejść" z powodu luzów coś np. ci tam puka itd.

Na odległość bez przejechania się furką nie mogę stwierdzić

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Zrobiłem przed chwilą pewną rzecz. Wpadałem w zakręty trochę szybciej niż normalnie, no i ciekawie nie jest przód ucieka i piszczy z przodu zamiast z tyłu. Z przodu od momentu jak go kupiłem założone są czerwone sprężyny czy ma to jakiś może wpływ?
Opublikowano

Witam.

W mojej poprzedniej beci miałem tylny most z blokadą i przy ostrych skrętach na 'ślizgawce' kręciło jak w zegarku. Nie miałem tam kontroli trakcji i musiałem się nauczyć z tym jeździć. Ale generalnie z tą blokadą to właśnie cała frajda....na suchym :) . Może też masz blokadę.

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano
dzisiaj na placu w pracy gdzie jest nawierzchnia betonowa z dużą ilością piasku dosyć ślisko, zrobiłem ostry skręt no i przód ucieka wydaje mi się że raczej dodając gazu tył powinien zarzucić a tu im więcej gazu tym coraz bardziej ucieka przód. Pomocy!!!
Opublikowano

to ci piszemy, jedź na geometrie.

 

pracof miał widocznie szperę która nie powoduję wyjeżdżania przodu na zewnątrz

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
też obstawiam geometrię, może zgiął ci się jakiś wachacz, drążek albo coś i zbieżności brak, jedź na stację diagnostyczną to ci powiedzą od razu.
Opublikowano
na ustawienie zbieżności jak najbardziej tylko jutro wyjeżdżam i kurcze dopiero za dwa tygodnie pojadę na badanie. Mam nadzieje że to będzie tylko zbieżność. Niby opon nie ścina ale to się okaże jak pisałem za 2 tyg. na badaniu
Opublikowano
jak wrócę z zakopca udam się na zbieżność. dodam tylko że kiedy skręce na maxa np w lewo to lewe koło jest pochylone w ta stronę \ podkreślam lewe koło, w prawo to prawe koło tak / niezwracałem wczesniej uwagi na to i nie wiem czy tak musi być

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.