Skocz do zawartości

Elektryka czasami nie dziala, okna szyberdach i wycieraczki.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam wkurzajacy problem, a mianowicie czasami nawet podczas jazdy przestaja dzialac okna szyber wycieraczki i nawiew. Wycieraczki dzialaja tylko na najszybszym programie. Nie raz podczas jazdy zdarza sie to kilka razy. W momencie kiedy te rzeczy nie dzialaja i wylacze samochod wyjme kluczyk a komputer (ten maly) wyswietla info i wogole nie gasnie.

Ostatnio samochod dlugo stal, jezdze ponad tydzien i dopiero od paru dni ten problem sie ponownie pojawil. Poczyscilem przekazniki ale dalej nic sie nie dzieje. W tym momencie od kilku juz godzin w/w elementy nie pracuja.

Czytalem na forum o podobnych problemach ale jakos nic dla siebie nie znalazlem.

Prosze o pomoc, wiem ze dla Was to pestka, ja niestety jestem laikiem mechanicznym :)

Pozdrawiam Michal

Opublikowano
Uprzedzę następne pytanie. Mowa tu o modułach, znajdujących się pod tylną kanapą (dwie podłużne skrzynki) Ten bliżej przodu to moduł główny, a drugi to zespół przekaźników. Oba odpowiadają za wszystko to, o czym piszesz. Problem często leży w złączach. Moduł komfortu, jest tylko częścią modułu głównego. Abstrahuję od faktu, że na podobne pytanie odpowiadałem już dwukrotnie :search:
Opublikowano

Czytalem na temat modulu komfortu wyciagnalem go, otworzylem (w srodku jak nowka, ani kurzu nie ma). Nie wiem czy powinienem od razu zakupic nowy, tzn uzywany ale dobry czy sa jakies inne sposoby, ktorym pewnie i tak sam nie podolam.

Jeszcze dodam, ze od wczoraj nic z tych rzeczy nie dziala, a dzisiaj nawet jak sprobowalem zamknac okno, tzn po raz setny kliknalem w przycisk, to sie szyberdach otworzyl :) To by bylo na tyle.

Dzieki za podpowiedzi i prosze o wiecej.

michal

Opublikowano