Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy

 

Mam taki problem, że cały czas świeci żarówka od drogowego (długiego) światła.

Nawet bez zapłonu na zamkniętym samochodzie.Musiałem to odpiąć.

 

Teraz takie moje pytanie czy mogę po prostu wziąć zasilanie od lewego światła (też drogowego) bo ono działa poprawnie, czy raczej udać się z tym do elektryka????

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
hmm z tego co wiem to jest błąd lcm w e39 oznacza zazwyczaj że licznik był nieumiejętnie cofnięty ktoś tak kiedyś miał tu na forum i pomogło programowanie od nowa

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano

U mnie przyczyną takiego zachowania winę ma moduł świateł jeździłem jakiś czas z wypiętą wtyczką ale mnie to denerwowało że jedno oczko mojej betuni nie świeci i zrobiłem po długich poszukiwaniach i pytaniach, opcje są 3

1. zakupić moduł i wymienić (po uprzednim sprawdzeniu czy on ma wine "trochę kosztuje")

2. dać moduł do regeneracji

3. pociągnąć kabel z drugiej lampy

Ja wybrałem narazie opcje 3 bo jak całkiem piardnie moduł to wtedy będę inwestował w regeneracje lub w nowy moduł

Opublikowano

ooooooo(':shock:')

To nie wiedziałem, powiem szczerze, że na 90% wiedziałęm, że był cofniety ale nie kojarzyłem tych dwóch rzeczy.

 

A takie podciągniecie od drugiego nie ma jakichś skutków ubocznych????

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
szczerze to od 2 miesięcy jeżdżę tak i nic sie nie dzieje (to rozwiązanie podał mi mój znajomy elektryk oraz wyczytałem na którymś forum) tylko na kompie jak dasz do sprawdzenia będzie wyskakiwało że masz moduł świateł uszkodzony, pewno i tak ci teraz wyświetlił by (o ile to moduł). Poza tym jeżeli jena wiązka jest uszkodzona w nim to nie ma sensu wymieniać całego modułu to g... nie jest takie tanie. Jak wywali mi komplet świateł to wtedy będę coś z tym robił.
Opublikowano
Koledzy najpierw trzeba użyć opcji :search: bo było już bardzo dużo o tym problemie. Sam tak kiedyś miałem i kupiłem moduł za 100zł tylko najpierw trzeba włożyc i zobaczyć czy będzie działał.
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano

poszukałem i wiem wszystko na ten temat, szczerze mówiąc to przez myśl mi nie przeszło, że te ciągłe świecenie to standard w E39,

 

Przepraszam za zaśmiecanie forum.

 

P.S ale czy takie cuda to PRZYCZYNA COFANIA LICZNIKA??????

to akurat nie było jasno powiedziane i chciałbym aby ktoś obeznany w tym temacie potwierdził to na 100%

 

Dziękuje i pozdrawiam

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

no a wcześniejsze wypowiedzi kolegów

 

Ja zdziwiłem się bardzo jak usłyszałem, że jak ktoś cofał licznik(nieumiejętnie) to potem psuję się lcm,

 

To już jest całkiem nie ważne czy cofnięty czy nie ale chciałbym wiedzieć czy COFNIĘCIE PRZEBIEGU POWODUJE WCZEŚNIEJ CZY PÓŹNIEJ ZEPSUCIE MODUŁU ŚWIATEŁ TZW. LCM I JEGO OBJAWAMI SA NP. CIĄGŁE ŚWIECENIE PRAWEGO ŚWIATŁA DROGOWEGO

 

CHCIAŁBYM TO W KOŃCU JASNO WYJAŚNIĆ

 

Z góry dziękuje

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

modul LCM zapisuje niezaleznie przebieg auta od licznikow. jesli wlozycie owy modul musi on zostac najpier przeprogramowany. Inaczej diagnostyka pokaze inny przebieg niz na zegarach (tzn. orginalny przepieg samochodu).

 

Po naprawie modulu u mnie licznik zatrzymal sie a w zasadzie przeskoczyl na 355600 km (mam udokumentowane 127000mil) i stanol w miejscu.Zegary dlalej zbieraja orginalny przepieg. Trzeba zabrac modul do serwisu przed wymiana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.