Skocz do zawartości

KRAZ 255

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KRAZ 255

  • Urodziny 13.02.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1997
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia KRAZ 255

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. sorki że wracam do tematu ale właśnie mi wyleciał central z tylnych prawych drzwi na początku nie otwierał i jeszcze przez chwile zamykał ale umarł. jak ktoś przerabiał już temat w 528 E-39 97r to prosze o info jak to ugryźc (schemat co wyjąc(gdzie moduł ko0mfortu jest ukryty) co wylutowac ( jaki przekaźnik)) Przydał by sie terz schemat Moja poczta to goska53@o2.pl Z góry dzięki i pozdrowienia
  2. KRAZ 255

    brak ogrzewania szyby tylnej

    witam mam pytanie u mnie też nie działa tylna szyba patrze z tyłu w te przekaźniki i tak jak by brakowało jednego. może ktoś się orjętuje za co te trzy miejsca na przekaźnik są odpowiedzialne i jakie powinny być bo nie chciał bym namieszać. BMW 528i 97r. Z GÓRY DZIĘKUJĘ. POZDROWIENIA
  3. KRAZ 255

    cały czas świeci

    szczerze to od 2 miesięcy jeżdżę tak i nic sie nie dzieje (to rozwiązanie podał mi mój znajomy elektryk oraz wyczytałem na którymś forum) tylko na kompie jak dasz do sprawdzenia będzie wyskakiwało że masz moduł świateł uszkodzony, pewno i tak ci teraz wyświetlił by (o ile to moduł). Poza tym jeżeli jena wiązka jest uszkodzona w nim to nie ma sensu wymieniać całego modułu to g... nie jest takie tanie. Jak wywali mi komplet świateł to wtedy będę coś z tym robił.
  4. KRAZ 255

    cały czas świeci

    U mnie przyczyną takiego zachowania winę ma moduł świateł jeździłem jakiś czas z wypiętą wtyczką ale mnie to denerwowało że jedno oczko mojej betuni nie świeci i zrobiłem po długich poszukiwaniach i pytaniach, opcje są 3 1. zakupić moduł i wymienić (po uprzednim sprawdzeniu czy on ma wine "trochę kosztuje") 2. dać moduł do regeneracji 3. pociągnąć kabel z drugiej lampy Ja wybrałem narazie opcje 3 bo jak całkiem piardnie moduł to wtedy będę inwestował w regeneracje lub w nowy moduł
  5. jak ktoś operuje wiedzą o momętach i kolejności dokręceń w 528i 97r niech mi poda bo jest prawdopodobne że muszę wymienić uszczelkę pod głowicą a nie chcę przedobrzyć i gwintów wyciągnąć z góry dziękuję
  6. KRAZ 255

    problem ze światłami e39

    mam e 39 528i i jak ją brałem to myślałem że żarówka przepalona a problem wygląda następująco prawa lampa od długich cały czas świeci lewa działa poprawnie. prawą mam rozpiętą bo nie idzie jej wyłączyć patrzałem na kable nie są ruszane i nie wiem co może być przyczyną takiej rzeczy jak ktoś wie to niech podpowie co jest grane dzięki
  7. mam ten sam problem chłodnica jest jak "u" na dole założyłem gaz 528i jade do mechanika układ odpowietrzony. na miejscu 4 h piłowania i odpowietrzania i patrzenia na stan płynu i wskazania temp. i nic obojętnie jakie obroty wszystko ok ale tylko przejechać sie na ok 10 km wąż powrotny twardy nie wiem co robić wisko wymieniłem termostat została mi chłodnica w "U" . nadmieniam iż silnik pracuje równo noi ma odchyłów nie dymi żadnym białym dymem na miejscu jest ok a jak ruszę to cuda węże twarde płyn w zbiorniczku wzrasta co robić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.