Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Zauważyłem że w mojej E34 po zalaniu zbiornika do pełna leje się z tyłu pod zderzakiem ropa. po przejechaniu jakiś 100-200km przestaje. Druga sprawa pod deklem w bagażniku przy pompie paliwowej jest sporo ropy. Trzecia sprawa to gdy jest mniej jak 20l w zbiorniku bardzo ciężko pali i na ciepłym i na zimnym silniku. Czy przyczyną może być dziura w zbiorniku? Pozdrawiam!
www.bmw-wgr.pl stowarzyszenie miłośników BMW- Grójec i okolice
Opublikowano
WITAM Miałem problem z wyciekami przy pełnym baku przez pękniętą rurkę oplatającą bak-widać ją między tylnim zderzakiem a bakiem.!!!
Opublikowano

Heja ;-) ... te rurki to odpowietrzenie zbiornika paliwa.

 

Jak masz w zbiorniku powyżej 30 L to w rurkach cały czas jest paliwo. Ostatnio takie rurki kupowałem do swojej E34 w salonie BMW w Niemczech za 22,97 euro bo w Polsce chcieli prawie 2x tyle :duh:

 

Zalecam wymianę na nowe, oryginalne bo zamienników nie dostaniesz. Przed montażem zabezpiecz rurki dobrą farbą antykorozyjną do podwozi odporną na działanie soli.

 

Pozdrawiam Vikingb.

Opublikowano

Vikingb – te odcinki przewodów, które kupiłeś były proste (do dogięcia na wzór starych), czy już powyginane :?:

 

Dzięki, pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Do solaris520 - rurki były już oryginalnie powyginane, gotowe do montażu, każda rurka miała na odpowiednim końcu kawałek gumowego wężyka, który również ma odpowiedni kształt.

 

Niedawno widziałem, że kupiłeś przewody hamulcowe i :jawdrop: jakie było moje wielkie zdziwienie bo na zdjęciu widziałem, że przewody były proste !!! do wyginania. Z tego co się orientuje to originały BMW zawsze są powyginane i przygotowane do montażu, nieważne jaki by to był przewód czy rurka. Serwis BMW nigdy nie pozwiliłby na wyginanie i dopasowywanie przewodów i rurek a tym bardziej hamulcowych :nienie: bo podczas wyginania można niechcący zmienić kształt poprzeczy a tym samym zmienić parametry przepływu lub w najgorszym przypadku załamać rurkę co spowoduje brak przepływu.

 

Pozdrawiam Vikingb.

Opublikowano
...Niedawno widziałem, że kupiłeś przewody hamulcowe i :jawdrop: jakie było moje wielkie zdziwienie bo na zdjęciu widziałem, że przewody były proste !!! do wyginania. Z tego co się orientuje to originały BMW zawsze są powyginane i przygotowane do montażu...

 

Hmm... – będziesz zaskoczony ;), bo moje sztywne przewody hamulcowe to oryginał BMW. Właśnie dlatego pytałem o twarde przewody paliwowe, wiedząc już o tym, że hamulcowe są do „powyginaj se sam” ;) .

 

Ale jeżeli chodzi o hamulcowe, to poniekąd rozumiem to, że trzeba je wyginać dopiero podczas montowania, bo inaczej należałoby chyba silnik wyjmować (albo przynajmniej osprzęt), żeby wygodnie ułożyć taki prawy przedni przewód, którego nie byłoby można formować „na bieżąco” lub korygować :)

 

Dzięki za odpowiedź, bo bardzo mnie cieszy, że przynajmniej paliwowe są fabrycznie dogięte. Zawsze to szybsza robota podczas wymiany (ja wystarczająco już grzebię się podczas każdej takiej „operacji”)

 

(BTW. Nie wiem, czy dobrze pamiętam, ale chyba gdzieś czytałem, że np. w ASO MB paliwowe są też do powyginania samemu)

 

pozdrawiam :)

 

 

EDIT:

Dodając jeszcze – wcale nie zdziwię się, jeżeli jednak jakieś odcinki przewodów paliwowych (dopływ i odpływ) będą również w oryginale przeznaczone do dogięcia samemu.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB11&mospid=47369&btnr=16_0134&hg=16&fg=15

Warto popatrzeć na nr 11 – występuje przy trzech różnych odcinkach.

Pewnie dowiem się dopiero przy zamawianiu kompletu sztywnych przewodów :)

pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Do solaris520 - w programie ETK rurka o nr 11 występuje pod dwoma numerami 13 31 1 722 262 i 16 12 1 180 409 i może się okazać, że przewody są już powyginane.

 

Powodzenia i pozdrawiam Vikingb.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.