Skocz do zawartości

wymiana poduszki pod silnik e46 136km 320d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Mam pytanko czy ciężko się wymienia poduszki pod silnikiem w bmw e46 136Kmw dieslu i te mniejsze przy skrzyni??

z góry dziękuje za odp

Opublikowano

A ja tak od razu zapytam kolege - skąd wiesz że masz do wymiany?:)jakie objawy?

Mi auto dziwnie się trzęsie przy zatrzymywaniu i zraz po wyhamowaniu.

Wymieniłem juz jedną podporę wału, teraz biorę się za drugą bo nic sie nie zmienilo. No i sie zastanawiałem czy to nie poduszki pod silnikiem.

 

Z tego co wiem to nie da się ich tak poprostu sprawdzić bez wyciagniecia i obejrzenia z kazdej strony. Ale silnik trzeba chyba dźwignąć do góry.

Opublikowano
Poduszkę pod silnikiem wymienia sie w 15 minut na kanale. Już o tym pisałem ale nie potrafię tego wkleić w tym miejscu - trzeba niestety przeczytać moje poprzednie posty.
Pozdrawiam, Hary.
Opublikowano

a jakie objawy? bo ja wymieniam póki co podpory wału-obie przód i tył. Łącznik elastyczny wału wyglada na cały a autem dalej telepie przy hamowaniu i chwilę po zatrzymaniu po czym wibracje ustają.

 

Już mialem podejrzenia że tarcze sa krzywe, ale dlaczego trzesie jeszcze chwile po zatrzymaniu??? Gdyby były tarcze to chyba tylko podczas hamowania...

 

A może jeszcze coś innego - w jednym poście pisalem o stuknieciu jak puszcze gwałtowanie pedał gazu, słychać puk z tyłu. Jeden z kolegów miał to samo i okazało się ze to tuleja dyfra. Czy jest szansa ze jak bedzie uszkodzona to moze autem telepać???

Opublikowano

Przy przyspieszaniu miałem wibracje...wymieniłem podpore wału- tylną, owe poduszki pod skrzynią (trzeba skrzynie popuścic i lekko podniesc) i nadal telepało przy przyspieszaniu w zakresie 2000-25000 rpm. Wymieniłem opony i miodzio :-))) No i sie zdziwiłem :-)))

 

Mechanik wymieniał mi te poduszki posd skrzynią i alumieniowa podporę skrzyni w 30 minut z tym że na podnośniku. Bez niego lub kanalu raczej MOOOCno utrudnione

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

To u mnie jest chyba inny problem. Przy przyspieszaniu elegancko. Poza zamuleniem w okolicy 2000obr ale pewnie te nieszczesne elektrozawory trzeba wyczyścić. Wibracje mam przy hamowaniu a opony nowe i to 4:) podpora wału tylna nówka, przednia już zamówiona.

 

No i teraz pytanie:

- poduszki?

- źle ustawiona pompa? bo takie stwierdzenie słyszałem bo jeszcze jakoś nie odpala od buta

- czy jeszcze coś innego?

Opublikowano
wibracje przy hamowaniu wskazywałyby na luz w zawieszeniu....
Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano

Zawieszenie sprawdzałem - nie ma luzów. Drążki kierownicze nowe, łączniki stabilizatora nowe, opony nowe. Reszte posprawdzali i niby wszystko gra a jednak nie do końca. Zobacze jak bedzie po wymianie tej drugiej podpory wa łu.

Jak nie pomoże to sam już nie wiem - moze te tarcze...z tyłu są gorsze ale z przodu mam jeszcze całe klocki:)

Opublikowano
a widzisz:) właśnie w tym cały problem że trzęsie się jeszcze chwile po zatrzymaniu:) a za chwile drgania ustają...czeski film:) a może jednak ta pompa wtryskowa?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.