Skocz do zawartości

gasnie - myslalem ze beemki maja tylko fochy


trempes

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po odpaleniu silnika musi popracowac na benzynie minimum 30 sekund o osiagnac temperature silnika zdaje sie 30stopni gdy te warunki zostana spelnione po przegazowaniu pow 2000obrotow zostaje zalaczony gaz

 

Czujnik temperatury wtrysku paliwa? Co to i gdzie to jest?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam ponownie chcialbym przypomniec moj post gdyz walcze z falowaniem oraz gasnieciem autka juz rok i ciagle lipa, moze ma ktos jakies pomysly? Po odlaczeniu instalacji gazowej obroty dalej wariuja co ciekawe raz jest dobrze raz jest zle, tzn raz autko chodzi lepiej raz gorzej, cienko to widze :doh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh zmień autko albo instalacje gazową- a tak na marginesie to masz zdrowie rok czasu fiu fiu! sprawdz czujnik położenia wału! po 2 dobrze oblukaj dolot powietrza do kolektora!!!!!!!!!! wystarczy malutka dziurka by działo sie tak jak opisujesz!!!!!!

 

no fakt kolega odkad pamietam walczy z tym problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak to jest z leciwymi autkami, ja tez od jakiegoś czasu walcze z wypadającym zapłonem, wymieniłem wszystko co mozliwe! a ona gubi zapłon bo tak sie jej podoba!! :lol: , miałem okazję ostatnio pojeżdzić innymi siódemkami i one tez gubiły zapłony wiec myśle ze to standart w tych silniczkach hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie chce tworzyc nowego postu dlatego czas na odrodzenie tego...

Bo ciagle tkwie w martwym punkcie.

 

Obroty w aucie czasem spadaja poprawnie na 750 i silnik prawidlowo pracuje

Czasem spadaja ale wskazowka nie zatrzymuje sie lecz faluje i w taki wypadku pofaluje i sie ustatkuje lub skacze coraz bardziej az auto zgasnie

Wystepuje to samo na benzynie i na gazie jednak na gazie jakby czesciej

 

Moze to czary ze raz jest ok a raz do dup_y? :doh:

 

Wymienilem:

1. wymienilem na inny 100% sprawny regulator obrotow

2. wyczyscilem klapke przepustnicy bo brudna pononc lubi sie kleic

3. wymienilem swiece na nowe bosch +7

4. filtr powietrza nowy

5. wynienilem na inny potencjometr ten przy przepustnicy

6. wynienilem na inny 100% sprawny przeplywomierz

7. inne cewki

8. inny czujnik polozenia walu

9. inny czujnik polozenia walka rozrzadu

9. inny czujnik temp wody

10. nowe visco i termostat by temperatura byla poprawna

11. wymienione weze odmy oraz zawor gdzie sa podlaczone ten przy kolektorze dolotowym

12. nowe sondy lambda

13. wymieniony komputer sterujacy praca silnika (siemens)

 

Uklad dolotowy powietrza szczelny, test komputerowy w serwisie nie widzi bledow

 

Czy jest cos jeszcze w tym silniku co da sie wymienic? A moze lepiej zmienic autko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolektora ssącego doprowadzony jest wężyk z zaworka recyrkulacji oparów z baku. Takie małe gó....ko które czasem plata figle. Z zaworka tego odchodzi przewód do filtra aktywnego powietrza (węglowy). Upewnij sie czy nie ma trójnika na tym węzyku z kolektora zakończonym taką dyszą. Te rzeczy posprawdzaj. Może także łapać małe lewe powietrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz tam kiedys zerkalem

Ale dla pewnosci dzisiaj caly uklad wywalilem

 

http://img179.imageshack.us/img179/6021/zdjcie0252mi.th.jpg

 

a wezyk ktory "idzie" do kolektora zaslepilem

 

http://img205.imageshack.us/img205/6403/zdjcie0245vn.th.jpg

 

i z przykroscia stwierdzam ze nie ma zmian

 

Co zapomnialem dodac... czasem, srednio raz na tydzien mam taki objaw ze obroty same sie wkrecaja, jakbym dodawal gazu,np. w aucie nie ma nikogo a obroty wkrecaja sie do 3000 spadaja do 1000 i znow skrecaja sie na 2000

 

Jak na moje oko to tez jakies lewe powietrze ale podlaczajac kompresor pod kolektor nie slysze zeby cos tam syczalo, by sie przydalo sprawdzic podcisnieniem ale nie wiem jak wyssac powietrze z kolektora.

 

Odlaczylem tez od kolektora wezyk wspomagania hamulca, bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peet : Oringi wymienione dla spokoju wszystkie 12 szt tzn po dwa na wtrysk choc te gorne nie mialy znaczenia

 

Robertbmw: Rozrzad? Vanos... Chyba tego sam nie sprawdze :( Czy duzo jest rozbierania? Trzeba zdjac pokrywe silnika i co dalej? Auto jest sprowadzone i watpie by na zachodzie cos pomieszali ale musze to tak czy siak sprawdzic by miec pewnosc. Jeszcze pytanie po co kto by tam cos mieszal skoro to lancuszek... Zdaje sie ze zmuszony bede wymontowac kolektor dolotowy i od nowa wszystko poskladac moze trafie na jakas mikro - nieszczelnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie czujesz się na siłach, to nie ruszaj.

Wystarczy jednak, abyś zrzucił osłonę cewek, wykręcił cewki i poodkręcał śrubki dookoła dekla oraz wewnątrz - jeżeli uszczelki pod deklem są nieszczelne od razu zakup nowe. Gdy już będziesz miał pokrywę zrzuconą to posprawdzaj wszystko względem tego opisu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=13920

pomijając jedynie kwestię montażem - rozchodzi mi się abyś wyłapał zestawienie wałków z położeniem wału.

Skoro kolektor ssący już zrzucałes i nie jest to dla Ciebie trudne, to z tym sobie również poradzisz.

Od samego rozkręcenia i skręcenia nic nie zepsujesz, uważaj tylko, aby nic Ci nigdzie nie wpadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszlym tygodniu wymienialem uszczelke pod deklem i te dwie przy swiecach na ktore mowia okulary bo wlasnie tamtedy delikatnie saczyl sie olej na swiece i kurde znow to samo, ale jestem zdania jak chcesz zrobic cos dobrze zrob to sam takze do dziela, dopiero za tydzien bede mial czas ale juz podciagam rekawy i sprawdzam ten trop, walcze z tym ponad rok czas z tym skonczyc :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ROBERTBMW : Bylo troche dlubania ale zrobilem jak opisywales

 

1. ustawilem kolo pasowe

 

http://img432.imageshack.us/img432/5190/17yq.th.jpg

 

2. walki byly idealnie rownolegle z krawedzia punktami ku gorze

 

http://img404.imageshack.us/img404/9181/28pd.th.jpg

 

Czyli rozrzad odpada, a juz myslalem ze zlokalizowalem przyczyne.

Dla przyszlych zainteresowanych napisze ze jest troche rozbierania, cewki, pokrywa, viscoza, kolko z pompy wody zeby ustawic punkt OT

 

Co mnie zastanawia na jednym walku jest taki jakis "plastik" a na drugim nie ma, czy tak powinno byc?

 

http://img404.imageshack.us/img404/26/33fl.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i olśniło mnie

Pod koletorem ssącym masz membrame

http://img429.imageshack.us/img429/1918/12100513004gw.jpg

http://img429.imageshack.us/img429/7862/12100513010rz.jpg

i to szerokie pogrubienie to kanał powietrza swobodnego z zewnątrz - od spodu.

Będzie to ciężko sprawdzić, ale nie może tędy łapać lewego powietrza podczas pracy silnika. Jeżeli łapie to membrama jest szczelona i wtedy silnik może głupieć.

Można sprawdzić to w rękach : zatkaj spływ oleju do bagnetu i wejście z odmy i próbuj dmuchnąć ustami w króciec wchodzący w kolektor ssący. Jeżeli przez ten mały otworek ucieka wdmuchiwane powietrze to licz się z zakupem nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo sie ciesze ze starasz sie mi pomoc i ze sie jeszcze nie poddales, wymienilem ten zawor, czarnej liscie to punkt:

 

11. wymienione weze odmy oraz zawor gdzie sa podlaczone ten przy kolektorze dolotowym

 

Wlasnie te membrane mialem na mysli , plastikowy waz idzie od dekla silnika do tego zaworu a resztki oleju poprowadzone sa to rurki mieczyka oleju zas zawor jest w kolektorze patrzac z przodu przed regulatorem obrotow zwanego czasem silnikiem krokowym, nie bede pisal ile gimnastyki trzeba aby wyjac tez zawor czy aby wyjac ow regulator obrotow, malo miejsca w e36 328 pod maska :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc możnaby powiedzieć, że wymieniłeś wszystko i wszystko jest OK.

Zrób w takim razie test - Rozłącz akumulator ( choćby na noc) i pierwszy rozruch wykonaj tylko na benzynie i pojeździj trochę na benzynie wogóle nie przełaczając na gaz. Zastanawiam się bowiem czy silnik dostroi się.

Spotkałem sie z sutuacją, że silnik na źle wyregulowanym gazie fiksował także na benzynie w wyniku innych parametrów dostrojenia się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez to normanle przy instalacjach II generacji ze komputer silnika zmienia czasy wtrysków paliwa, to jest jeden podstawowy problem tej instalacji o którym głosno nie mówia gazownicy!!!!!!!!!!!

znajdz sobie servis lub kogoś kto ma komp. i trzeba ustawic pierwotne ustawienie czasów wtrysków!

aha rozłączanie akumulatora nic nieda! jazda na benzynie równiez nie przyniesie znacznej poprawy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.