Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Krotko opisze moj problem. Od jakiegos czasu (3 -4miesiace) zauwazylem pojawianie sie dziwnych drgan lub mikroruchow (tak to mozna nazwac) na kierownicy. Na ogol dzieje sie to dokladnie pomiedzy

65 a 100 kmh. Wczesniej nic pozniej tez nie. I co ciekawe nie za kazdym razem i nie zalezy to od nawierzchni. czasem na zupelnie gladkiej jak stol jezdni czasem na lekko berdziej porowatej. Klocki + tarcze zmienione w grudniu. Tydzien tem zmienione tuleje wachaczy i jeden sworzen bo jak twierdzi mechanik drugi jest absolutnie OK. (tez sie zdziwilem). Na dokladke po tych wymianach pojechalem jeszcze wywazyc kola i wszystko OK. A mimo wszystko co jakis czas bez zadnego wyraznego powodu to sie zdarza. I jest nie tylko odczuwalne na kierownicy ale i widoczne kiedy sie ja pusci na chwile. Przy mocnyn chamowaniu z predkosci powyzej 120 / 130km/h czasem tez.

Acha, zapiekal mi sie lekko prawy zacisk z przodu ale zrobili to teraz podobno jak wymieniali sworzen i tulej. Faktycznie juz sie nie gzrzeje.

Juz kompletnie nie wiem co to moze byc :shock: Mial ktos tak kiedys?

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Sprawdz sobie kolego gorne poduszki (lozyska amortyzatorow). Szarpnij za gore kola w strone od auta. U mnie jedna ma luz i objawy podobne.

Mam zamiar niebawem wymieniac, mam nadzieje ze pomoze.

Opublikowano
A moze zle wywazone koła? kolezka tak mial w vectrze, przy 120 latała mu cala kierownica, ale gdy tylko wymienil opony i wywazyli mu kola bylo spoko, moze ten sam problem ;>
Opublikowano
Tak jak pisalem, kola wywwazone pare dni temu. Co do oczyszczenia piast przy zmianie tarcz to widzialem u kolesia w rece szczotke druciana ale nie przyjrzalem sie dokladnie jak on to zrobil. O tym nie pomyslalem. Zaczne jutro od szarpania kolem. Im dalej w las tym wiecej drzew :D Powoli ale musze do tego jakos dojsc bo szlag jasny mnie trafia z tymi drgawkami.
O Tempora! O Mores!
Opublikowano

witam, ja miałem tak trzykrotnie w swoim e36. Za pierwszym razem miałem nierówny poziom powietrza w oponach z przodu, za drugim nie dokręcone koło a za trzecim łożysko amortyzatora. Sprawdź jeszcze łącznik wahacza.

Pozdro

Opublikowano
Co do tego lozyska amora, to nie moge go zlokalizowac na realoem. Ono tak na moj rozum znajduje sie na gorze w kielichu chyba? Poprawcie mnie jak sie myle. I czy w takim przypadku da sie je wymienic od gory??
O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Poszarpalem dzis kolami od gory tak ze malo sobie rak nie wyrwalem ze stawow. Efekt taki ze zadnych luzow nie czuje. Pczulem tylko jakby dleikatna, leciusienka roznice miedzy lewym a prawym kolem. Ale nie moge tego okreslic jako luz. Jakos nie wydaje mi sie zeby to byla przyczyna tych drgan. Juz zglupialem calkiem.Sprobuje jeszce pojechac na zbieznosc, chociaz wydaje mi sie ze to akurat jest ok.
O Tempora! O Mores!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.