Skocz do zawartości

Silnik podczas jazdy chwilowo nie reaguje na pedał gazu!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W moim 318is ( zdarzyło mi się to dokładnie trzy razy) i zaczynam się zastanawiać co jest przyczyną. Otóż jestem na skrzyżowaniu: na drugim już biegu wciskam pedał przyspieszenia a samochód nie przyspiesza, ale pedał trzymam tak wciśnięty jeszcze jakiś krótki czas a pojazd jak nie przyspieszy z PISKIEM! Potem auto zachowywało się normalnie: bieg 3, bieg 4, bieg 5. Wszystko OK. Przejechałem 10km. Skręcam: drugi bieg i to samo... . Co jest tego przyczyną, nie jestem piratem - na codzień przemieszczam się z prędkościami nie przekraczającymi zazwyczaj 100km/h.( czyżby za powolna jazda?- tak mi przeleciało przez głowę? ).Ale chyba bez przesady. Błędy, jak i usterki lubią się powtarzać- więc taki przypadek zapewne nie jest odosobniony- proszę o pomoc. Pozdrowienia.

 

P.S. Dodam, że silnik pracuje równo na wolnych obrotach, zasilanie - wyłącznie benzyna. Przyczyna nie jest typowo mechaniczna! Albo elektryka albo sprawy paliwowe- można przypuszczać. Może już to ktoś z Was miał ??!!

Edytowane przez ChrisCross
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano

Trudno powiedziec proponuje sprawdzic czy linka chodzi poprawnie i czy przepustnica wraz z nia.

Czy nie masz jakiegos luzu na lince .

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano

Czyli objawy są takie, ze jedziesz i nagle szarpnie samochodem, tak?

A pompa paliwa chodzi cichutko, czy słychać na postoju lekkie bzyczenie?

Ja stawiam na kończącą sie pompe paliwa.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

Przyszło mi coś do głowy. Trochę nie na temat, ale może pomoże.

 

Panowie z "Motoru" testowali kiedyś pojazd marki Łada 111. Trafiła ich dziwna awaria. Silnik pracował idealnie na obrotach biegu jałowego, potem długo, długo, długo żadnej reakcji na dodawanie gazu, a potem nagle 3000 obr/min i straszna rakieta :!:

 

Co się okazało, czujnik położenia przepustnicy "przestał widzieć" zakres 800-3000 obr/min.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ktoś musiał mieć to samo- nie ma to tamto!! Objawy były jak pisałem , i zamilkły ale pewnie wkrótce to się odezwą. I chcę być na to przygotowany, a dotyczyć to będzie napewno nie jednego z nas. Więc może mała podpowiedź , czego to przyczyna...??? Odpowiedź wszemkorzystna!!! 8)
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano

siemka,

masz przepustnice z pelnym tps'em wiec masz plynne przyspieszenie.ja bym sie przyczepil do tego,bo problemy z tym wydaja mi sie najbardziej prawdopodobne.Tym bardziej ze nie jest zawsze,a elektronika lub czasem poszalec zanim padnie calkiem.

Pozdrawiam

Kamil



(...)trzeba wiedziec kiedy ze sceny zejsc

NIEPOKONANYM...(...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.