Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam problem i nie potrafie zidentyfikowac przyczyny. Przeszukalem forum i nic na temat mojego problemu nie znalazlem, być moze zrobiłem to zbyt malo dokladnie ale sie staralem i prosze o wyrozumialosc i pomoc.

Problem polega na tym, że w czasie jazdy co jakis czas samochod traci moc (jak by nie dostawal paliwa) po jakims czasie problem znika by pojawic sie znowu. Nadmienie, że w czasie gdy traci moc (robi jakby mini żabki) wskaźnik zuzycia paliwa nie wychyla sie wiecej niż 12-15 l/100 km. Jesli ktoś już miał taki problem i sobie z nim poradził to BARDZO PROSZE O POMOC

Opublikowano

hej

 

sprawdz pompy paliwa czy daja dobre cisnienia - chodzi o tą w zbiorniku i druga jest na wysokosci fotela kierowcy - moze ktoras z nich niedomaga albo jest zasyfiona

 

napisz jesli uda ci sie rozwiacac problem

 

pozdrawiam

Opublikowano
hej

 

sprawdz pompy paliwa czy daja dobre cisnienia - chodzi o tą w zbiorniku i druga jest na wysokosci fotela kierowcy - moze ktoras z nich niedomaga albo jest zasyfiona

 

napisz jesli uda ci sie rozwiacac problem

 

pozdrawiam

:cool2: też w to celuje

Opublikowano
Ok sprawdze te pompy napewno i dam znac jaki bedzie tego wynik. Zastanawiam sie także czy nie może to byc przypadkiem filtr paliwa albo trefne paliwo. Komputer mial bład (bo to juz zdązyłem ustalic) zbyt malego ciśnienia wstępnego paliwa czy cos w tym stylu. W poniedzialek dopiero postawie do mechanika i bede czekal na wyniki. Zastanawia mnie tylko jeszcze jedna rzecz a mianowicie czemu ona czasami jedzie dobrze a czasem ja zamula (pół na pół).
Opublikowano
I jeszcze jedno! Ta utrate mocy - brak możliwości przyspieszenia najbardziej sie odczuwa przy predkości powyżej 70 km/h. Moze to jest jakas wskazówka
Opublikowano

mialem podobne objawy, byla to padnięta pompa wstepna paliwa (ta pod siedzeniem - nr części 16117165590), podawala ciśnienie 1 bar zamiast 4 bary. Podjedz na komputer to wszystko sie okaze. Jesli jest to faktycznie pompa, to niestety przygotuj sie na dosc droga wymiane.

 

Za tą pod siedzeniem zaplacilem 1300 zł razem z wymianą (w ASO), a ta w baku jest ponoć jeszcze droższa.

 

Pozdr

Opublikowano (edytowane)
To byla tylko ta pod siedzieniem? Na komputerze wyszlo ze za slabe wstepne cisnienie paliwa czy jakos tak. A tobie padła z jakiego powodu? Zle paliwo czy cos w tym stylu? I czy tobie rowniez chodzila czasami dobrze a czasami zle? Edytowane przez Michal1444
Opublikowano (edytowane)
To byla tylko ta pod siedzieniem? Na komputerze wyszlo ze za slabe wstepne cisnienie paliwa czy jakos tak.

 

u mnie wyszlo to samo (tylko w ASO od razu mi tez powiedzieli, o ile za słabe wyszlo - 1 bar zamiast 4), wiec wyglada na to ze masz identyczny problem, ktory ja mialem, a przyczyną byla wlasnie ta pompa pod siedzeniem.

 

znalazlem fakture z ASO, pompa kosztowala 950 zł, wymiana 150, diagnoza okolo 200 (razem 1300).

 

dlaczego mi padla to pojecia nie mam, paliwo tankuje tylko v-power lub vervę, filtry zawsze mam w porządku, wiec to raczej nie tego wina, ale nie chce zgadywac co moze byc przyczyną.

 

zaczelo sie to dosc nagle, zaczela pompa niedomagac, auto zbieralo sie jak seicento, ale faktycznie czasami bylo ok (tak jak piszesz). Pojechalem szybko na diagnoze i dzieki temu uniknalem bardzo klopotliwej awarii - nie chce nawet myslec co by bylo, gdyby ta pompa mi sie totalnie rozleciala w srodku nocy na trasie (a czesto tak jezdze)

 

na Twoim miejscu jak najszybciej bym usunal ten problem, bo samo sie na pewno nie naprawi - bedzie juz tylko gorzej

Edytowane przez vortex5
Opublikowano
Ok dzieki za pomoc jutro przekaze to mechanikowi i niech wymienia. Ciekawe czy tylko w aso mozna ja dostac.

 

mozesz popytac w hurtowniach, na pewno bedzie taniej, ale stawiam ze trzeba bedzie poczekac na sprowadzenie. W ASO tą pompę mieli na miejscu, wiec od razu po diagnozie moglem zostawic auto na wymianę. Odebralem nastepnego dnia rano i smiga jak nowe :)

Opublikowano
oki to bede musial zadzwonic do aso ale poczekam az mechanik sie upewni ze to napewno ta pompa bo byc moze to ta w baku z paliwem

 

jasne, dokladna diagnoza to podstawa, ale jesli juz ma to byc pompa to zycze Ci, zeby jednak ta pod siedzeniem... daj znac jutro co wyszlo tam

 

a pompy tak w ogole są trzy, a nie dwie :)

Opublikowano (edytowane)
No to ladne jaja. A trzecia gdzie jest?

 

cytat z innego wątku na forum:

 

1. Przy zbiorniku paliwa po prawej stronie.

2. Pompa niskiego ciśnienie, wspomagająca, umiejscowiona pod progiem (siedzeniem kierowcy) z lewej strony.

3. Pompa wysokiego ciśnienia w komorze silnika.

 

w ogole przeczytaj ten wątek:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=84184&highlight=&sid=77351a35d14d12cbe5d0c9ce81b7b231

Edytowane przez vortex5
Opublikowano
1300 to ładna sumke wsadziłes :( JA kupiłem na allegro używana za 150 i chodzi dop dzis 2 lata :) a ten bład o którym pisałes czyli za małe cisnienie w ukłądzie wstepnym to na 100% pompa wspomagajaca ( pod siedzeniem)

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Problem w tym ze jak padl mi wtryskiwacz i nie chciala odpalac to blad sie wyswietlal chyba ten sam. Wymienilem wtrysk i bylo ok. A jeszcze pytanko taka pompa mogla sie poprostu przypchac czyms? Bo jak pisalem wczesniej czasem chodzi zupelnie normalnie a czasami zamula. I czy ewentualnie nadaje sie do regeneracji. I skad wiadomo na alegro ze uzywana nie ma takiego samego problemu.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nalezy sprawdzić pompy paliwa i sprawność zmiennej geometrii łopatek turbiny.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
1300 to ładna sumke wsadziłes :( JA kupiłem na allegro używana za 150 i chodzi dop dzis 2 lata :)

 

hmm boje sie wsadzac do samochodu cokolwiek uzywanego. Jesli juz cos trzeba wymienic to kupuje nowe czesci, przewaznie oryginaly - i spie spokojnie :) wychodze z zalozenia ze koszt utrzymania samochodu to nie tylko paliwo i ubezpieczenie, co jakis czas trzeba jakis element wymienic i licze sie z tym, ze moze to troche kosztowac ;) na szczescie na razie poza tą pompą wymieniam tylko plyny i filtry :)

Opublikowano
1300 to ładna sumke wsadziłes :( JA kupiłem na allegro używana za 150 i chodzi dop dzis 2 lata :)

 

hmm boje sie wsadzac do samochodu cokolwiek uzywanego. Jesli juz cos trzeba wymienic to kupuje nowe czesci, przewaznie oryginaly - i spie spokojnie :) wychodze z zalozenia ze koszt utrzymania samochodu to nie tylko paliwo i ubezpieczenie, co jakis czas trzeba jakis element wymienic i licze sie z tym, ze moze to troche kosztowac ;) na szczescie na razie poza tą pompą wymieniam tylko plyny i filtry :)

....jazda BMW b e z c e n n a :wink:

Opublikowano
No i mieliscie racje - pompa pod siedzeniem kierowcy. Mechanik polecil mi regeneracje tej pompy i powiedzial ze firma ktora to robi daje dwa lata gwarancji. Koszt takiej uslugi to 300 PLN wiec pewnie w tym tygodniu juz bedzie smigac bo narazie walcze z corolla 1.4 i nie dam rady tak dluzej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.