Skocz do zawartości

jaką wersje silnikową wybrać


bluevil

Rekomendowane odpowiedzi

Silniki OK: M50 2,5l; 2,5 12V; 2,7 12V; 1,8 is - reszta to pomyłki jeszcze większe od wymienionych.

 

jaka jest różnica między 2,5 m20 a m50? oba maja jeden wałek rozrządu?

blok alu czy żeliwo?

 

1,8is czyli m42 z dwoma wałkami czyli standard z e36 i to jest już na bloku alu?

 

i dla czego m20 to pomyłka ktoś pisał że nosi miano najbardziej udanej konstrukcji tamtych lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w m20b25 pekaja glowice, praktycznie w kazdej byla wymieniana uszcelka pod glowica, glowice do m20b25 sa drogie i bardzo trudno zdobyc, koszt 1000-1300zl,

m20 to konstrukcja 12 zaworowa na jednym walku, m50 to 24zawory dwa walki rorzadu, lancuch rozrzadu, zawory na samoregulatorach hydraulicznych, m50 ma stalowy blok m52 ma aluminiowy, is ma 16 zaworow dwa walki, a w e36 1.6 1.8 jest jeden walek i 8 zaworow blok stalowy, m50 uchodzi za "idioto odporny" m52 juz nie

przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5747607

tak sie sklada ze to moje auto, ile kosztuje swap??mnie wyszedl 6 tys, a mialem e36 automata po dachowaniu kupionego za 2tys, nie da sie kupic e30 zrobic swapa zrobic zawieche za 10tys,nie mowie jeszcze o tym ze trzeba trafic wersje np taka jak ja mam skora, abs elektryka,ma wszystko,

 

uwierz mi da sie.....bez żadnego problemu, tylko trzeba sie postarać..

 

powiadasz swap Cie wyszedł 6 tys...no i co za 4000tys nie kupisz budy 325 do e30?? tzn e30 z zajechanym silnikiem??

 

ostatnio na allegro stała 325iS czyli najbogatsza wersja e30(skóra, klima, recaro, full elektryka) która szła na rynek amerykański, za ok 4 tys zł... .. czyli tak..zawias masz, heble też...silnik i osprzet kupisz za 2-3 tys zł do tego magik co przełoży (za 2 tys napewno znajdzie sie chętny) i jeszcze tysiak Ci zostaje na opłaty do auta, olej, i opony :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5747607

tak sie sklada ze to moje auto, ile kosztuje swap??mnie wyszedl 6 tys, a mialem e36 automata po dachowaniu kupionego za 2tys, nie da sie kupic e30 zrobic swapa zrobic zawieche za 10tys,nie mowie jeszcze o tym ze trzeba trafic wersje np taka jak ja mam skora, abs elektryka,ma wszystko,

 

uwierz mi da sie.....bez żadnego problemu, tylko trzeba sie postarać..

 

powiadasz swap Cie wyszedł 6 tys...no i co za 4000tys nie kupisz budy 325 do e30?? tzn e30 z zajechanym silnikiem??

 

ostatnio na allegro stała 325iS czyli najbogatsza wersja e30(skóra, klima, recaro, full elektryka) która szła na rynek amerykański, za ok 4 tys zł... .. czyli tak..zawias masz, heble też...silnik i osprzet kupisz za 2-3 tys zł do tego magik co przełoży (za 2 tys napewno znajdzie sie chętny) i jeszcze tysiak Ci zostaje na opłaty do auta, olej, i opony :) :)

 

watpie zeby e30 325is bylo w dobrym stanie skoro byl za 4 tys, na sile nie bede namawial, ja sie przekonalem ile to kosztuje, moze dla tego ze nie uznaje pol srodkow take EOT

przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjąłem decyzję

szukam coupe 325m20 lub 318is_m42 (ze względu na tarcze z tyłu i amorki na grubej ladze)

rocznik po 87 ze względu na ocynk, nie ważne ile go tam jest lepsze coś niż nic

wezmę tego który sie pierwszy trafi z dobrą budą

daje sobie 6m-cy na szukanie jeżeli nie znajdę to poszerzę zakres poszukiwań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też poł roku szukałem z czego 3 miesiace intensywnie już zaczęłem jeździć i oglądać auta i co?? myślałem że kupiłem dopieszczoną niunie....wyszło tak że sam musiałem dopieścić ;D ... wiec ostrożnie kolego ostrożnie...szczególnie przy zakupie 6 cyl...a tym bardziej b25.. będzieszm miał problem trafić coś dobrego.

 

Jakbyś chciał to jest fajny IS na sprzedaż....od nas z forum...tam nie bedziesz musiał sie bawić w przekładki , remonty silnika czy blacharki..wszystko niemalże idealne :)

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=86791

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie nie spieszę na razie bujam się golfem mk3 i najpierw chce kupić e30 a dopiero wtedy pozbyć sie vw

jak za pół roku nic nie znajdę to nie kupię byle czego tylko dalej będę szukał tylko nie będę już się upierał przy 325 m20 lub 318is m42

ja nie liczę na ideał ale wolę z dobrą budą bo mój krewny ma warsztat więc nie boje sie mechanicznych problemów bo mam kogoś kto mi to zrobi nieco taniej i tak dobrze jak tylko potrafi a po za tym skoro po 87 był ocynk to chyba najlepiej mieć ocynkowana budę w nienaruszonym stanie i robić całą resztę

 

uuuuu ta z warszawy rzeczywiście piękna szkoda tylko że czerwona :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trapp, nasze ISy są wyjątkami...

 

Katalogowo ISy mają 9,9 do sety..

 

Mój ma 9,4 twój zatem powinien mieć coś koło tego bądź też jeszcze mniej....u mnie pare koników mogło zdechnąć już... u Ciebie odżyły całkiem niedawno ...no i nie wąchały LPG POWER...moje tak...i to je przydusiło...

 

A fakt faktem że Białe Mogą Więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.