Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mądre głowy i o pomoc proszę.

Odpalam rano autko, wciskam gaz a wskazówka obrotomierza zatrzymuje się zależnie od temperatury panującej na dworze. I tak w zimie jest to ok. 1200-1500 rpm. A latem ok.3000. Po rozgrzaniu silnika auto chodzi bez zarzutu. Jednak nie wystarczy poczekać aż wskazówka temperatury płynu chłodzącego dojdzie do odpowiedniego momentu lecz troszkę dłużej.

Ostatnio wymieniłem obydwa czujniki temperatury (komputer i zegary) i guzik. Ale, kiedy odkręciłem kolektor ssący, wyjąłem listwę z wtryskami. Nie znam się na tym lecz zauważyłem, że na każdym z nich jest zielona końcóweczka oprócz jednego. Pytam się ponieważ wymieniłem już wszystko oprócz wtrysków (korbowód, rozrząd, czujniki temp., komputer, przepływomierz, sondę, świece, cewkę zapłonową, kable zapłonowe, filtr paliwa, planowanie głowicy, czujnik korbowodu (czy jakoś tak).

A może ktoś zna jakiegoś mechanika czarodzieja od E-36, ale ambitnego bo wszystkich, których znam wymiękają szybciutko a ich komputerki diagnostyczne nic nie pokazują.

Opublikowano
hehe... nie będą pokazywać bo elektromagnez na wtrysku chodzi... tylko nie ma czym sterować :norty: Prawdopodobnie ten dziubek o którym piszesz to właśnie zaworek wtrysku który teraz leje non stop zalewając silnik kiedy jest zimny... Proponuje zrobić taki test... Wyjąć wtryski ale nie odpinać ich od paliwa ani prądu i pokręcić rozrusznikiem... Jeśli wtrysk jest uszkodzony to będzie lał non stop... nawet bez kręcania jak działa pompka... jeśli wtrski są oki to będą puszczać paliwo cyklicznie (cyt. psiu-przerwa-psiu-przera... itd) :twisted:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Czyli ja pół auta wymieniłem a tu taki pikusiowaty zaworek mógł spowodować takie objawy. Tylko czy ten zaworek teraz mam szukać, skoro wpadł tam? Czy wymieniać całą listwę? Czy może pojedynczy wtrysk? Teraz kojarzę, że odpalając zimne auto czuć było benzynę. Wiem też, że jeden elektryk ponocz naprawiał mi wtrysk bo lało się z niego jakiś rok temu ale czy naprawia się wtryski? I jeszcze jedno pyt.: czy po wymianie trzeba je regulować. Ostatnie pytanie: gdzie kupić w razie czego takie wtryski bo na allegro do mojego silnika nie znalazłem.

Opublikowano

Wtrysków się nie naprawia... proponuje kupić cały komplet... jeśli nie nowe to może jakieś z rozbiórki... Nic się nie reguluje... można ewentualnie odpiąć klemy od aku na 20minut(zresetować komputer)

 

A jaki kolego masz silnik?? M40?? jeśli tak i jeśli pasują od 1.6 (a myśle, że tak) to mam komplet takich wtrysków :P

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano
hehe... (cyt. psiu-przerwa-psiu-przera... itd) :twisted:

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.