Skocz do zawartości

drgania silnika V8 w 730i(e32) na wolnych obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Posiadaczy Jedynej Słusznej Marki :D !!!

w mojej 7(e32) zauważyłem mały problem,który pewnie w przyszłości może sie przeistoczyć w coś duzego.Mianowicie:podczas pracy silnika na wolnych obrotach,caly samochod wpada w duze wibracje pochodzace od silnika.Na szczescie obroty nie faluja i trzymaja sie na odpowiednim poziomie.wymienilem juz zerwane gumy od mocowania tlumika i zalalalem nowy olej Castrola 10W40.Auto jest rodzinna pamiatka i ma przejechane oryginalnie 260 tys,wiec nie jest na pewno wyeksploatowane.

Dodatkowo ostatnio zauwazylem tendencje od bardzo niskich obrotow podczas wysprzeglania,czy tez przy wchodzeniu na luzie w zakrety(spada ponizej 400obr/min) i wtedy raz mrugnęła mi juz kontrolka akumulatora,ale auto nie zgaslo.

Sprawdzić świece i cewki???

wielkie dzieki za pomoc!!!

 

ps.z klimą tez pomogly wasze posty :)

 

FREUDE AM FAHREN!

Opublikowano

dzieki za odpowiedź.dodam,że auto nie jest i nigdy nie bedzie zagazowane.wymienilem tez uszkodzone poduchy pod silnikiem.co do wtryskiwaczy,to chyba jest ok,bo nie kopci i nie bierze oleju,a spalanie jest chyba w normie,srednio 13l w mieszanym cyklu ;).

 

jaki jest koszt dobrych swiec i cewek?

Opublikowano

przez zurzyte wtryski nie bierze oleju silnikowego - wiec tym sie nie sugeruj...

 

 

swiece to ok 15zł /szt , cewki - jak dobrze poszukasz to znajdziesz za ok 100zł szt nowe.

 

 

zapomnialem jeszcze dodac ze moze to byc wina nieszczelnosci ukladu dolotowege - i tu wchodzi w gre min slawetna membrana separator oleju w kolektorze dolotowym ( wiecej info :search: )

Opublikowano

z dolotem mozesz miec rację,bo mam pekniety plastik kanalu dolotowego,ale juz sobie go zamowilem i moze sie uda to zlikwidowac.

potem bede sprawdzal pozostale mozliwosci,ktore wymieniles jako potencjalne ;)

dzieki za info!

dobrze,ze sa jeszcze prawdziwi milosnicy tych modeli,z taka wiedza.

Opublikowano

witam

 

na początek proponuje wymienić od razu świece a najlepiej jak to będą NGK BKR 6 EK cena za sztukę 15zł

 

najszybciej sprawdzić membranę możesz tak: zdjąć rurę dolotowa do kolektora otworzyć przepustnice i przyświecić, jeśli zobaczysz olej to membrana do wymiany cena 167 zł w ASO

 

proponuje tez wymyć silniczek krokowy i przepustnice

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.