Skocz do zawartości

grzeje mi się sprzęgło :(

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ostatnio zauważyłam że pedał sprzęgła jest gorący. Drodzy Panowie o co chodzi? :( [/b]
Opublikowano
droga koleżnako napisz coś więcej o twoim problemie bo to co napisałaś jest na zasadzie mam gorącą maske jak stoi na słońcu napisz dokładniej bedziemy wtedy rozwiązywać
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano
  • Autor

a co ja więcej mogę. nie znam się :(

po prostu śmigam sobie i po jakimś czasie czuje pod nogą gorąco od sprzęgła. dotknęłam łapą i się przeraziłam.

Opublikowano
tam nie ma nic od czego mógłby sie nagrzać więc masz pewnie ciepłe nóżki he he :P
Opublikowano
Albo ogrzewanie włączone na nogi he he he
Opublikowano
  • Autor

dzięki Panowie,

podoba mi się Wasz dowcip.

ostatnio tak zimno, rzeczywiscie sie dogrzewalam.

no nic, trzeba do specjalisty podjechac :(

Opublikowano
Pani Aniu nie ma takiej opcji żebyś miała gorący pedał sprzęgła! Nie ma jak sie nagrzac :hand:
Opublikowano
  • Autor

a ja mam i koniec. ten kawal metalu na ktorym jest guma.

aha, pragne zaznaczyc ze koloru blond na glowie nie mam :P

Opublikowano
Nie zawracaj sobie tym głowy :D Przynajmniej masz podgrzewane pedały normalnie luksus hehe na zime jak znalazł :lol:
Opublikowano
nie wiem jak u ciebie ale u mnie pedał od sprzegła jest plastikowy
Opublikowano

jeżeli komora silnika nie posiada(w wyniku czyjegoś dłubania przy karoserii) mat, które odbierają temperaturę silnika a zarazem wyciszaja wnętrze to bardzo możliwe że temperatura silnika przenosi sie na elementy wewnatrz auta.

Jak ktoś nie wierzy , proste doswiadczenie. wyciągnijcie sobie tapicerkę tzn, wykładzinę podłogową z auta i pojeżdzijcie w sezonie letnim..gwarantuje mokre nogi...min. od skrzyni biegów czy też katalizatora w ktorym mamy temperatury rzędu przykładowo 900 stopni lub tez po prostu od rozgrzanej powierzchni

To samo jest wiec z matami w komorze silnika...

Opublikowano