Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Nie wiem jak z tym walczyć. :mad2: Już wymieniłem wszystkie wahacze przednie, amortyzatory przód sachs gazowe. Odczuwalna każda dziura. Najpierw myślałem że mam przepompowane opony, teraz ciśnienie w oponach 2.1 i nadal podskakuję na każdej dziurze. Auto jest ciężkie i musi być miękie i komfortowe. U znajomego mercedes W124 i na dziurach słychać tylko opony bez żadnych skutków w środku. Może to tak musi być? Jak u Was?
BMW - power
Opublikowano
BMW chyba ma poprostu twarde zawieszenie. Ostatnio znajomy ktory ma opla omege przejechal sie moim E39 i stwierdzil ze jest twardy jak fiat seicento, pozniej przejechalem sie jego omega i rzeczywiscie jest mieciutka jak kanapa i plywa po nierownosciach ... :?
Opublikowano
BMW chyba ma poprostu twarde zawieszenie. Ostatnio znajomy ktory ma opla omege przejechal sie moim E39 i stwierdzil ze jest twardy jak fiat seicento, pozniej przejechalem sie jego omega i rzeczywiscie jest mieciutka jak kanapa i plywa po nierownosciach ... :?
potwierdzam, płynięcie to największa zaleta Omegi, są wyjatkowo komfortowe pod tym względem. Jeździłem taką z 97 roku i kiedy przesiadłem się do e39 myślałem, że jadę na ławce. Teraz już się przyzwyczaiłem :) Jednak stuków przy sprawnym zawieszeniu nie powinno być :wink:
Opublikowano
Temat dotyczy e-34 jak widze a E-34 moim zdaniem ma nieco bardziej komfortowe zawieszenie niz e-39 z racji tego, może że większe jest dłuższe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.