Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam moje pytanie jest takie. Czy szpera daje jakis wzrost mocy ? tzn nie chodzi mi tu o wiecej koni czy tez o wiekszy Nm tylko czy np ma mniej do 100 km/h ? albo co moze taka szpera dawac ? no napewno frajde z jazdy a co poza tym ?
Opublikowano
Wzrostu mocy napewno szpera nie daje,co do przyspieszenia w porównaniu ze zwykłym mostem o tym samym przełożeniu,też nie powinno być żadnej różnicy(chyba,że nastąpi uślizg,wtedy auto ze szperą powinno się szybciej zebrać).Jest możliwość zwiększenia przyspieszenia przez zmianę mostu,wkładasz wtedy most o krótszym przełożeniu.
Nur bmw e32
Opublikowano
no wzrostu mocy to wiedzialem bo z jakiej racji ale wlasnie chodzilo mi przyspieszenie a to co napisales o tym moscie z krotszym przelozeniem to wogole nic mi to nie mowie ;) bo ja sie ogolnie to nie znam juz na bardziej takich mechanicznych rzeczach ;) ja daje do mechanika i mi robi :oops: ale to co ten most o krotszym przelozeniu mozna kupic czy trzeba cos cudowac ?
Opublikowano
aha ok dzieki za informacje ;) a jeszcze jedno pytanie ten most to jest od jakiegos konkretnego modelu ? np od e46 czy jaki ? jak tego szukac w allegro np ?
Opublikowano
Każdy model bmw ma założony most,czy to e46,e39,e36itd.Także jak będziesz kiedyś zmieniał most to od modelu,którym ty jeżdzisz,bo od innego modelu może nie pasować np.z e38 do e46 ci nie podejdzie,pozdr.
Nur bmw e32
Opublikowano
no mam np takie cos http://moto.allegro.pl/item391895744_bmw_e36_325_328_m3_dyfer_ze_szpera_s_3_15.html

 

i to bedzie pasowalo bez zadnych przerobek do e36 328 cabrio ? i poprawi to osiagi w przyspieszeniu ?

 

Mam taki most i bede chcial sprzedac tzn 3.15 z emki Zamontowalem 2 dni temu i jak dla mnie za krotki, bede szukal 2,92 S

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
kilka, kilkanascie? to czemu stosuje sie rozne dyferencjaly w zaleznosci od mocy silnika? teoretycznie wszystkie e36 moglyby miec taki sam, powiedzmy z m3 e36, i 316 by wyraznie zwawiej przyspieszalo. a jak jest w praktyce?
"there's more to living than only surviving"
Opublikowano
No i spalanie niekiedy może minimalnie wzrosnąć bo wiadomo że jadąc sobie po prostej na trasie silnik przy tej samej prędkości co jadąc ze starym wałem będzie musiał mieć wyższe obroty a co za tym przeważnie idzie ciut więcej skopci.
Opublikowano
Pisze tu na przykładzie dyfra 2.93 i 3.15,wiadomo,że jak byś zmieniał dyfer z 2.93 na 4....,to prędkość by zmalała nie o kilka a o kilkadziesiąt km/h.Teoretycznie zmieniając dyfer na dłuższy auto powinno mniej palić,kiedyś był przeprowadzany test w miesięczniku "auto po gwarancji" był to Ford Scorpio,założyli do niego dłuższy most(być może za długi),auto paliło więcej na tym moście,testujący miał wrażenie,że cały czas ciągnie przyczepę za sobą,przyspieszając musiał bardziej wciskać pedał gazu i częściej redukować na mniejszy bieg(np. z 5 na 4,gdyż obroty spadały poniżej min.lub gdy chciał przysp.) i ogólnie auto stało się ospałe.
Nur bmw e32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.