Skocz do zawartości

podłaczenie alarmu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Prosze o pomoc w podłączeniu alarmu, który kupiłem na allegro.

Dołączam schemat. Na schemacie nie wszystko rozumiem. Dodam ze schemat centralki w samochodzie mama, opis przewodów, gdzie jaki pin i pod który co podłączyc. Moje auto to BMW e-36ti Compact 95'

 

 

1.Kierunkowskazy- podpinam sie np pod awaryjne. Musze uzyc dodatkowych elementów, czy z centralki alarmu 1 przewód podpinam pod lewa a drugi pod prawa strone

 

2.Wyłączniki drzwi- z centralki wychodzi 1 przewód niebieski. Jak mam go podłączyc pod dwa przewody wyłączników drzwi (kierowca, pasażer). Czy musze uzy dodatkowych elmentów czy poprostu mostek. Moze diody?

 

3.Stacyjka -gdzie podłączyc do stacyjki. Sciągne obudowe pod kierownica i skad mam wiedziec pod który przewód siepodpiąc.

 

4.Przekażnik - co do których nóżek mam podłaczyc.Np jak przetne przewód do rozrusznika to gdzie podpinam 1 koniec a gdzie drugi. Gdzie podpiac i do czego sterowanie przekażnika. Bo ze złaczki wychadzi 5 przewodów.

 

5.Gdzie umieścic czujnik uderzeniowy.

 

 

%5B480%3A480%5Dhttp%3A//img75.imageshack.us/img75/9342/dscn1467kv6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1.Tak

ad2.Musisz zmostkować wszystkie włączniki krańcowe w drzwiach i podłączasz pod ten przewód z centralki.Możesz też zabezpieczyć tym maskę bagażnik i szyberdach(czyli wszystko co się otwiera)

ad3.ściągasz osłonę kierownićy bierzesz miernik w ręce i szukasz przewodu na którym pojawia się + po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

ad4.Tu nie pomogę:(

ad5.Czujnik uderzeniowy najlepiej umieścić na kolumnie kierownicy(dobrze go przytwierdzając).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam! Prosze o pomoc w podłączeniu alarmu, który kupiłem na allegro.

Dołączam schemat. Na schemacie nie wszystko rozumiem. Dodam ze schemat centralki w samochodzie mama, opis przewodów, gdzie jaki pin i pod który co podłączyc. Moje auto to BMW e-36ti Compact 95'

 

 

1.Kierunkowskazy- podpinam sie np pod awaryjne. Musze uzyc dodatkowych elementów, czy z centralki alarmu 1 przewód podpinam pod lewa a drugi pod prawa strone

 

2.Wyłączniki drzwi- z centralki wychodzi 1 przewód niebieski. Jak mam go podłączyc pod dwa przewody wyłączników drzwi (kierowca, pasażer). Czy musze uzy dodatkowych elmentów czy poprostu mostek. Moze diody?

 

3.Stacyjka -gdzie podłączyc do stacyjki. Sciągne obudowe pod kierownica i skad mam wiedziec pod który przewód siepodpiąc.

 

4.Przekażnik - co do których nóżek mam podłaczyc.Np jak przetne przewód do rozrusznika to gdzie podpinam 1 koniec a gdzie drugi. Gdzie podpiac i do czego sterowanie przekażnika. Bo ze złaczki wychadzi 5 przewodów.

 

5.Gdzie umieścic czujnik uderzeniowy.

Nie obraź się ale przy poziomie wiedzy o elektryce/elektronice samochodowej jaką prezentujesz (oceniam po pytaniach) lepiej nie bierz się za samodzielny montaż alarmu. Koszt naprawy szkód, które możesz spowodować przekroczy wielokrotnie zaoszczędzoną kasę za montaż. Może masz jakiegoś znajomego biegłego w tych sprawach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj! Moze wiedzy dostatecznej nie mam, na elktryce samochodowej tez sie nie znam, ale umiem korzystac z miernika i wiem co to + a co to -.

Najtrudniejsze jest odnalezienie odpowiednich przewodów dla tego pytam sie na forum. Dodam, ze próbowałem podłączyc alarm. Znalazłem przewody do otwierania i zamykania "+" w centralnym zamku. Wlutowałem i wyprowadziłem poza obudowe. Zasilanie wziąłem z radia. nie wiem czy tak mozna ale + wziałem z memory radia ( pamięc), mase też. Jesli chodzi o przewód na którym pojawia sie + po przekreceniu stacyjki to mam tez ze złączki od radia bo u mnie zapala sie radio po przekreceniu stacyjki. Zasilanie mam raczej poprawnie. Do podłączenia krancowych drzwi miałem opisane przewody sa raczej ok. Jak widzisz to nie tak filozofia. Miałem duzy problem z podłączeniem kierunków z wyłacznika świateł awaryjnych za pomoca przekaznika. Sterowanie podłaczyłem do 86 a mase do 85. Z wyłącznika świateł awaryjnych wychodza 4 przewody i niewiedziałem które podłączyc pod 87 i 30 i tu sie zatrzymałem. Metoda prób i błedów paliłem bezpieczniki na przewodzie od kierunków z centralki alarmowej ale i tak nie doszedłem co podłaczyc. instalacji w samochodzie nie uszkodziłem wszystko działa. Alarm testowałem dziesiatk irazy tez działał udało mi sie podłaczyć, ale podczas prób z kierunkami moze cos przyjarałem bo potem centralka juz niedziałała. Wciskajac załaćzenie alarmu z pilota dioda sie nie zapalała i brak było sygnału z syreny. Tutaj gdzies popełniłem bład. Na koniec powiedz ze i tak jestem z siebie zadowolony bo mimo braklu wiedzy na ten temat w pewnym stopniu choc nie dokonca udało mi sie uruchomic alarm. moze ktos wie co sie stało ze centralka nie daje sygnału. Piloty działaja bo jest sygnalizacja na nich podczas wciskania. Słychac w cebtralce podczas wciskania przycisku na pilocie odgłos buczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.