Skocz do zawartości

Jakie przebiegi mają Wasze 740d ??


Pafka740

Rekomendowane odpowiedzi

Czy warto zainteresować się modelem z 2000r, który ma 230 tys. km przebiegu (dołączona książką serwisowa)?

Dodatkowo po takim przebiegu pewnie amorki będą do wymiany, a (dość nietypowo jak na Diesla) jest to pojazd z systemem EDC...

Cena nie jest wcale jakaś atrakcyjna - ot, dobra średnia jak za (ponoć) zadbane auto od 2-go właściciela z dobrym wypasem i pewnym przebiegiem... Warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może napisz coś o tym samochodzie , jakie ma pełne wyposażenie, i ile kosztuje , no i najlepiej jakbyś miał jakieś zdjęcia tego auta .

 

Skoro ma książkę serwisową to tam jest adres i numer telefonu serwisu i można sprawdzić czy jest w bazie danych danego serwisu .

 

Z twojego opisu to naprawdę ciężko coś Ci doradzić

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy warto zainteresować się modelem z 2000r, który ma 230 tys. km przebiegu (dołączona książką serwisowa)?

Dodatkowo po takim przebiegu pewnie amorki będą do wymiany, a (dość nietypowo jak na Diesla) jest to pojazd z systemem EDC...

Cena nie jest wcale jakaś atrakcyjna - ot, dobra średnia jak za (ponoć) zadbane auto od 2-go właściciela z dobrym wypasem i pewnym przebiegiem... Warto?

 

Jeśli jesteś fanatykiem diesli to jest to dobra propozycja.

Ja w życiu bym takiego nie kupił chyba że za 10 tyś ;-)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy warto zainteresować się modelem z 2000r, który ma 230 tys. km przebiegu (dołączona książką serwisowa)?

Dodatkowo po takim przebiegu pewnie amorki będą do wymiany, a (dość nietypowo jak na Diesla) jest to pojazd z systemem EDC...

Cena nie jest wcale jakaś atrakcyjna - ot, dobra średnia jak za (ponoć) zadbane auto od 2-go właściciela z dobrym wypasem i pewnym przebiegiem... Warto?

 

Pytasz dlatego, że przebieg wydaje Ci się duży, czy mały? Jak dla mnie to ośmioletni diesel tej klasy powinien mieć dwa razy tyle. Jeśli zatem jesteś pewien że tyle ma i faktycznie jest zadbany i niezmolestowany to bierz w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi odpowiada charaterystyka tego diesla, a przede wszystkim jego niesłychany ciąg do przodu w zasadzie w pełnym zakresie prędkości. Jeśli do tego dodać absolutną ciszę przy prędkościach autostradowych dzięki podwójnym szybom oraz zupełnie akceptowalne zużycie paliwa to... podróżuje się nim lepiej niż w topowym 750i. Szkoda jedynie, że nie robili przedłużonych wersji Lang w dieslu!

 

Zdjęć niestety w tej chwili nie mam ale kolor srebrny metalik z czarną skórą w środku. Pełna elektryka, także dach, lusterka i fotele, które dodatkowo są tzw. łamane i z masażem. Oczywiście jest steptronik, jak i telewizja oraz navi. Klima 3-strefowa, tylna kanapa ogrzewana. Szyby podwójne, jak już pisałem. Na dole ma wszystkie 8 przycisków elektronicznych (PDC, elektryczna roleta, funkcje foteli i inne...). jeśli się uprzeć to brakuje jedynie tych roletek na boczne szyby z tyłu oraz... felgi są "zaledwie" w rozmiarze 16" (chociaż w naszych warunkach być może to zaleta...).

 

Chyba jest to wszystko co było osiągalne w jeszcze "seryjnym" samochodzie, nie piszemy oczywiście o lodówce, monitorach DVD i innych "fanaberiach". I na dodatek to wszystko w Dieslu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, cena to bez mała 11 tys. EUR ale mam też inną ofertę...

 

2 tys. więcej kosztuje 740d z 1999r. "od dziadka" z przebiegiem o 100 tys. mniejszym! Jedynie brakuje mu kilka opcji w porównaniu do tego powyższego ale w zamian jest w ciemnym nadwoziu (granat ale taki wpadający w czarny) z beżową skórą... Moje wymarzone zestawienie kolorystyczne, pytanie tylko na ile takie jasne wnętrze jest praktyczne...

Poza tym dziadek w cenie dodaje też zimówki na alufelgach.

 

Ale z drugiej strony dobrze utrzymane 740i po lifcie można mieć spokojnie za 9 tys. EUR i do tego brak zmartwień związanych z rzekomą awaryjnością 740d... Tylko te rachunki na stacji, no i na autostradzie nie będzie już tak cicho! Bądź tu mądry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z drugiej strony dobrze utrzymane 740i po lifcie można mieć spokojnie za 9 tys. EUR i do tego brak zmartwień związanych z rzekomą awaryjnością 740d... Tylko te rachunki na stacji, no i na autostradzie nie będzie już tak cicho! Bądź tu mądry...

 

Ale w 750i powinno być cicho... zobacz jakie to ma przełożenia.

 

Poza tym stanął obok mnie na światach ostatnio 740d i było słychać że to diesel... choć auto było brudne i niezadbane. Może i z silnikiem coś miało nie tak.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 730d z przebiegiem 270 tys. Nie zamieniłbym za żadne pieniądze na 750i - z wielu powodów. Taki przebieg w normalnie eksploatowanych dieslach to nic dziwnego. Jeżeli jeszcze nie była robiona turbina - to pewnie zaraz będzie. Zawieszenie nie powinno być specjalnie stargane - no, chyba że auta mają nivo - wtedy gorzej. Po takim przebiegu amory przynajmniej raz powinny być zmienione - więc bez obaw - jeżeli auto nie jest kupowane od "Ali grosshandel" czy podobnie. Ważne, od kogo bierzesz. Bardziej bałbym się tego z małym przebiegiem - diesle szybciej starzeją się jak nie jeżdżą!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z drugiej strony dobrze utrzymane 740i po lifcie można mieć spokojnie za 9 tys. EUR i do tego brak zmartwień związanych z rzekomą awaryjnością 740d... Tylko te rachunki na stacji, no i na autostradzie nie będzie już tak cicho! Bądź tu mądry...

 

Ale w 750i powinno być cicho... zobacz jakie to ma przełożenia.

 

Poza tym stanął obok mnie na światach ostatnio 740d i było słychać że to diesel... choć auto było brudne i niezadbane. Może i z silnikiem coś miało nie tak.

 

 

Pozdrawiam

 

Z zewnatrz slychac bedzie zawsze. Ale w srodku to juz zupelnie inna bajka. Porzadnie rozgrzany dieselek na swiatlach w miescie lub korku z wnetrza jest praktycznie nieslyszalny (mowie tu o TDS a gdzie tam dopiero 3.0d czy 4.0d ;D)

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi odpowiada charaterystyka tego diesla, a przede wszystkim jego niesłychany ciąg do przodu w zasadzie w pełnym zakresie prędkości. Jeśli do tego dodać absolutną ciszę przy prędkościach autostradowych dzięki podwójnym szybom oraz zupełnie akceptowalne zużycie paliwa to... podróżuje się nim lepiej niż w topowym 750i. Szkoda jedynie, że nie robili przedłużonych wersji Lang w dieslu!

 

Zdjęć niestety w tej chwili nie mam ale kolor srebrny metalik z czarną skórą w środku. Pełna elektryka, także dach, lusterka i fotele, które dodatkowo są tzw. łamane i z masażem. Oczywiście jest steptronik, jak i telewizja oraz navi. Klima 3-strefowa, tylna kanapa ogrzewana. Szyby podwójne, jak już pisałem. Na dole ma wszystkie 8 przycisków elektronicznych (PDC, elektryczna roleta, funkcje foteli i inne...). jeśli się uprzeć to brakuje jedynie tych roletek na boczne szyby z tyłu oraz... felgi są "zaledwie" w rozmiarze 16" (chociaż w naszych warunkach być może to zaleta...).

 

Chyba jest to wszystko co było osiągalne w jeszcze "seryjnym" samochodzie, nie piszemy oczywiście o lodówce, monitorach DVD i innych "fanaberiach". I na dodatek to wszystko w Dieslu!

 

 

troche przesadziles z tym porownaniem do 750, w 750 jest ciszej

a najbardziej odczuwalna roznica jest na postoju lub przy malych predkosciach na kokrzysc 750 oczywiscie

740d klekocze, a dziwek zblizony do tego z jelcza :)

nie ma cudow, 750 chodzi aksamitnie cicho

 

ale jak wcisniesz ostro gaz to potrafi zaskoczyc dziwiekiem, bo brzmi specyficznie, nie jak diesel, a na bezyne tez za ostro

 

jak jezdziles non stop bezynami i to twoj 1 diesel to moze cie czasem denerwowac ten klekot jak wolno jedziesz lub w miescie

 

co do przebiegu, to ten przebieg co podales jest symboliczny jak na to auto, przy 350tys mozna by sie zastanawiac czy czasem turbo nie zacznie padac :)

 

ja mam okolo 235 tys, rok temu mialem 205tys

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jeszcze nie była robiona turbina - to pewnie zaraz będzie.

 

nie porownuj 730d do 740d

czy jest tu ktos na forum komu padla turbina w 740d??

nie slyszalem

 

 

w 740d sa 2 turbiny nie sa wyzylowane jak jedna, roznica w mocy to 50 koni

ale idzie to na 2 turbiny i 1 litr wiecej pojemnosci

auto jest zrobione na gigantyczne przebiegi

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, spotkałem się z taką opinią:

 

"Dlaczego E38 w benzynie a nie diesel??

Jezeli Was stac na common rail do 100 tys przebiegu to ok....pozniej juz nie warto.

Sprobujcie naprawic uszkodzonego common rail'a ktory ma 8 wtryskow (740d) i 2 turbiny :-)). Ten silnik a scislej jego uklad zasilania zaczyna byc problematyczny po 200tys przebiegu, remont wtrysku to kwota 15 tys zl + 4-6 tys remont 2 turbin..... Srednio 20 tys zl i .... dalej mamy klekoczacy juz glosno motor co ma najechane minimum 250 tys (i skrzynia ma tyle samo!).

Uzywany caly silnik 4.4 w benzynie to max 4-5tys zl. I ten sprzet robi bezproblemowo 500tys km!

Poza tym spalanie ON na poziomie 13/100 (740d E38) to zadna łaska przy tej cenie ON a tam niestety oleju rzepakowego czy opałowego nie poleca sie tankowac :-)"

 

Jak się to ma do rzeczywistości?

A oprócz tego czy trwałość automatycznej skrzyni w E38 rzeczywiście obliczona jest raptem na 200-250 tys. km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, 740d to drogie auto w ekspoloatacji

 

ale za duza przesada jest to co piszesz ze po 100tys do wymiany 8 wtryskow i 2 trubiny :)

 

poza tym twoje ceny sa przesadzone, nowy wtrysk kosztuje okolo 1600zl, regeneracja 400zl max, choc nie zawsze sie da

 

 

co do spalania to chyba okolo 4-5ll mniej w miescie, i 2,3 litry mniej w trasie w porownaniu do 740i - zawsze to cos :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe... dobrze, że teraz wyszło szydło z worka zanim kupiłem auto!

 

 

wobec takich wiadomości silnik Diesla skreślam z listy zainteresowań, nie mogę sobie pozwolić na niesprawne auto, którym bałbym się gdziekolwiek pojechać, a na dodatek naprawa jego motoru pochłonęłaby niemal połowę wartości pojazdu!!!!

 

 

to już wolę wlewać do baku te 5 literków więcej - przy takim spalaniu to już niewielka różnica ale przynajmniej mieć święty spokój bo w razie czego w cenie naprawy 740d mam 3 całe silniki!!!

 

 

trochę dziwne, że w tak szcownym gronie, na powszechnie szanowanym forum nikt mnie przezornie o tym nie uprzedził, do wszystkiego musiałem dochodzić samemu - ba, o mały włos kupiłbym już auto za 11 tys. EUR i... został z ręką w nocniku... No ale cóż, taki jest dzisiejszy świat :-(

 

 

Konkludując - na polu bitwy pozostaje jednak 740i, ewentualnie można by jeszcze zaszaleć - być może nawet 750i ale z to także wygląda na to, że będę musiał popytać u zaufanych mechaników...

 

 

PZDR!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest tak jak piszesz ze auto jest serwisowane itp to ja bym sie nie bał nim jechac w dalszą trasę . No chyba że sam nie jestes pewnien auto a jakieś bajki wypisujesz .

 

Kto miał Cie przestrzec przed czym?? Bo nie rozumiem ....

co ty myślisz że po 100tys przebiegu to bedzie wszystko do wymiany ??

 

może powiedz lepiej że Cie nie stac na utrzymanie takiego auta a nie wymiguj się tym ze jest awaryjne .

 

Do czego niby doszłeś samemu ?

 

PS Jeśli za naprawe miałbys dac 20 tys złotych na naprawę to wynika z tego że auto które chcesz kupic to padaka

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo! ktoś tu się chyba dopiero obudził...

 

Auto o którym pisałem i które miałem zamiar nabyć ma już 230 tys. km nakulane! Od tego się zaczęło i o to pytałem, co prawda bardziej martwił mnie stan zawieszenia z EDC przy tym przebiegu ale to dlatego, że nie przyszło mi do głowy, że - było nie było - luksusowe auto marki z klasy premium, tym bardziej w Dieslu może się wysypać i to wcale nie w jakiś tam błahy sposób (przypomniam: mówimy o padniętych wtryskach i turbinach!)

 

Co z tego, że było serwisowane... to oznacza raptem tyle, że wymieniali filtry i płyny. Wtrysków raczej nie robili, podobnie turbin - choć oczywiście dzięki historiii serwisowej można to sprawdzić. Ale ja już podziękowałem, Nie chcę sięw to bawić, niech się z tym wozi jakiś naiwniak...

 

 

Co do jednego masz rację... Nie stać mnie, by kupić auto za 45 tys. PLN i za chwilę wykładać kolejne 20 tys. by je zreanimować... Co jest bardzo prawdopodobne w tej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli według Ciebie ten co jezdzi 740d to naiwniak .... zastanów się wogóle co piszesz .

 

mówiac serwisowane mam na myśli orginalny przebieg a nie to czy wymieniali wtryski czy nie .....

 

a skoro auto ma 230 tys przebiegu i jest zadbane to ma to byc padaka bo Ty sobie tak stwierdziłeś .... myslisz ze dostałesz jedna odpowiedz i już jestes znawca ??

 

Na forum wiele osób którzy maja silniki benzynowe mowi że TDS`y są awaryjne , ja jakoś się z tym nie spoktałem przy swoim samochodzie .

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie miałem zamiaru nikogo urazić... :)

 

 

Jedynie dałem wyraz, że można nieźle wtopić - naiwnie mając nadzieję na bezawaryjną eksploatację E38 w dieslu. Oczywiście nie powiedziane, że przytrafi się to każdemu w takim a w takim momencie... Ale jak to się mówi: "nie znasz dnia ani godziny..." - a mnie takie coś nie zadowala.

Jeśli ktoś chce koniecznie diesla to dużo bezpieczniejszy jest 730d. Z kolei jednak ponoć brakuje mu pary - bazując na Waszych opiniach z innych wątków bo samemu takim nie powoziłem.

 

Natomiast temat przewodni czyli 740d jest w moim przypadku zakończony. Poszukam lepiej mocnej benzynki i jeśli będę miał jakieś dalsze zapytania, chętnie to z Wami skonsultuję... :)

 

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę 740D już ponad rok.Miałem problemy z przewpływkami. Ale to moja wina.Mój prebieg to 230 .000km.Wczoraj zaliczylm trasę Szczecin i z powrotem do Kielc. Średnie zużycie-7,6 l/100km.Mogę tym silnikiem zrobić 600 tys. km. bez glównej naprawy.Kolego, bzdury wypisujesz!!!.Nie spotkalem się do tej pory z awarią turbiny.Praca silnika jest nie do odróżnienia od pracy iskrzaka. Tylko laik może takie wnioski wysnuwać.Może nie było Ci dane słyszeć 740D?

Ale każdy ma swoje preferencje.

Pozdrawiam.

 

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swoje zdanie i preferencje jednak nie znając 740D lepiej żebys

Pafka740 nie obrażał tego silnika

 

 

Może w 750i jest ciszej ale to jest mało ważne bo piszesz że auto jest pewne a za chwilę boisz sie go naprawiac bo moze to wynieść 20 tys zł :mad2:

 

Skoro sie zdecydowałeś na wersję beznynową to temat zamykam.

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.